... управляват и директно да се присвояват на няколко скалируеми дисплея или екрани от задния офис. Увеличавате консултативната услуга на вашия персонал, предоставяйки информация, рецепти, инструкции за приготвяне или информация за алергени. Те са...
... файлова система за съхранение на схеми, изображения на типови табели и др.
- Планиране на използването: Календар и карта за планиране на използването, за да подпомогне разпределението на техниците и оптимизацията на маршрутите
- Мобилно приложение: Платформено независимо, офлайн приложение, автоматична синхронизация при повторно свързване, цифрова документация и обратна връзка за всички работи и съпътстващи документи (доклад за обслужване, протоколи за измерване и др.)
С удоволствие ще ви представим ADASMA в рамките на безплатна и необвързваща демонстрация. Свържете се с нас още днес.
...Всички уговорени компоненти на ИТ в вашето предприятие се наблюдават от експертите на EDV системи. Сървърът се проверява и поддържа редовно. С електронно уведомление при повреда.
Уеднаквяване на вашата клиентска среда чрез централизирано управление на място или от разстояние. Висока стандартизация и автоматизация при ниски разходи. Вие решавате дали да използвате решенията за управление на...
... изисквания. Основната идея „да не се изобретява колелото отново“ тук се реализира с клиентска ориентация. Хардуерът и софтуерът са свързани с воля и амбиция за съвършенство. В услуга на нашите клиенти създаваме нови стандарти за понятието услуга. От 1986 г. сме един от пионерите в тестовата технология. КОНСУЛТАЦИИ При реализирането на проекти сме на разположение с екип от опитни специалисти. Всичко около тестването, софтуер и хардуер, ние ви консултираме независимо и обективно.
Ефективно управление на клиентски запитвания, оплаквания и билети с клиентската услуга на Fieldwise. Софтуерните решения на Fieldwise предлагат помощ за поддръжка и качествени цели. За служители в (клиентска) услуга, ИТ и качество.
FWdesk е модулно онлайн решение, което осигурява устойчиви отношения с вашия клиент. То подобрява управлението на оплакванията, което води до по-висока степен на...
... тези години, е специфичен за всеки език, за всеки сектор на дейност (банки, застраховане, търговия, индустрия, транспорт...) и за всеки клиент. Чрез комбиниране на своята TAL технология с машинно обучение, резултатите от търсенето значително се подобряват и постоянно напредват. Детерминистичният подход гарантира контрол и управление на отговорите без необходимост от критичен обем. Не става въпрос за NLG (генериране на естествен език). Подобрете клиентското си изживяване и намалете разходите заклиентска поддръжка!
... предсказани. Структурираните продажби означават изграждане на силен навик. Това не е само услуга, която ще получите, а по-скоро правилната нагласа за продажби за вашите хора.
Това е вълнуващ нов поглед върху CRM за входящи продажби, който премахва догадките от формулирането на холистични стратегии, проследяването на представянето или оптимизацията на кампании, позволявайки на екипите по продажби...
... пет производствени обекта. В LVD глобалната клиентскауслуга включва над 180 квалифицирани сервизни инженери на терен и предоставя помощ с най-високо качество, за да поддържа производителността и рентабилността на вашите операции.
... доставчик. Като външен знак за това насочено към бъдещето развитие, през 2005 г. логично променихме името си на 4S AG. „Услуга & Подкрепа & Софтуерно развитие & Обучение“ Ние сме тук, когато клиентът ни нуждае!
... оптимално настроен работен процес спрямо нашия хардуер и софтуер ни позволяват да реализираме проекти без проблеми с координацията и следователно без забавяния. Така гарантираме не само компетентност и креативност, но и бързи реакции на запитвания и обработка на проекти, както и 100% надеждност на сроковете при лична и индивидуална клиентска поддръжка. От малко визуални материали създаваме привлекателна, реалистична визуализация с най-високо качество. frame - Намиране на решения. Създаване на успех.
...Поради международната си клиентска база, Phoenix Solutions е разработила многоезичен екип, който предоставя лична и професионална клиентска и техническа поддръжка на своите клиенти. Megacall е фокусирана върху цялостни решения за своите клиенти, като се уверява, че те закупуват правилните услуги не само за намаляване на разходите, но и за да направят бизнеса си мащабируем, да се адаптират към...