YOUCALL INTERNATIONAL : Вашият партньор за трансформиране на вашите идеи в успешни бизнеси
Стартирането на бизнес е вълнувававо приключение, но изпълнено с предизвикателства. Ние подкрепяме предприемачите на всяка стъпка от създаването и развитието на техния бизнес, предлагайки стратегически и персонализирани решения за реализиране на техните амбиции.
НАШАТА ЕКСПЕРТИЗА
Специализирани в консултаци...
...Аутсорсингът на насрочването на консултации е голяма възможност да актуализирате незабавно технологията си без капиталови разходи. Поради тази причина използваме напреднали технологии. Можете да се възползвате от нашата инфраструктура, за да извлечете максимума от първия ден.
Очаквайте кол центъра за малкото допълнение, което прави голяма разлика.
Когато използвате услугите за насрочване на...
...филтрира обажданията, приема съобщения от 8:00 до 20:00... Благодарение на интернет интерфейса, вие имате достъп до всяка информация в реално време.
Central Téléphonique Excellence се ангажира да ви предостави изключително качество, като същевременно ви спести средства.
Central Téléphonique Excellence също така се ангажира с устойчивото развитие, позволявайки на своя персонал да работи от вкъщи, с подходящи и сигурни инструменти.
... я създава вътрешно. Това е решение, което може да се разглежда в дългосрочен план, то усилва развитието на вашата компания и подобрява приходите, като действа върху търговското развитие. Компания, която аутсорсва, е компания, която може да увеличи своята търговска сила.
УСЛУГИ НА UBINAWEB
- Аутсорсинг на записване на срещи, външно записване на срещи
- Подизпълнение на записване на срещи по телефон.
- Услуга за записване на срещи и външен кол-център.
... вече не са ограничени от географски ограничения. С появата на интернет и глобалните комуникационни мрежи, компаниите сега са достъпни за клиенти от различни езикови среди. Следователно, многоезичното клиентско изживяване (CX) се е превърнало в значителен компонент на ефективното обслужване на клиенти. Основна част от многоезичното CX включва бързото и ефективно адресиране и разрешаване на клиентски проблеми. Тази статия разглежда ролята на бързото разрешаване на проблеми в многоезичното CX и как то подобрява клиентското изживяване на глобално ниво.
Bluebell е динамичен екип от експерти в ИТ и телекомуникациите с богат опит в индустрията. Обслужването на клиенти и удовлетвореността им са в самото ядро на нашите ценности. Не използваме колцентър и не подизпълняваме никаква част от работата си. Всички наши служители са под един покрив и се отнасяме лично към всеки клиент. Нашият непрекъснат растеж до голяма степен се дължи на препоръките на...
... трябва да комуникирате с API или бекенд услуга, нашите предварително дефинирани компоненти ще ви покрият. Разгърнете неограничени потоци на обаждания по целия свят безплатно. Създавайте професионални и мощни потоци на обаждания за минути. Лесно прилагайте бизнес правила и логика. Нашето облачно PBX решение ви дава силата да се свързвате мигновено. Даваме ви инструментите да изградите PBX система, която работи за вас. От алгоритми за лов на обаждания, колцентър или обширна екосистема, нашата платформа не изисква програмиране, е изключително мощна и спестява пари.
... физически в складове за срок до 30 години.
Пощенски услуги и имейли: Ние приемаме/сканираме, изпращаме и обработваме вашите писма/имейли/факсове в малки и големи количества.
Входящ и изходящ колцентър: В съвременния директен маркетинг тонът е важен.
Център за отговори: Писмо - Факс - Имейл - Обаждане - Ние се грижим за вашите данни - в собствената ни BSD-EDV система или чрез VPN/Интернет в EDV системата на нашите клиенти. - Доставчик на услуги в Германия от Хамбург, Берлин, Кьолн до Мюнхен.
... дейности, в които сме експерти: Познание за клиентите (бази данни, бизнес интелигентност) и пазара, Оперативна стратегия (програми за диалог) и Изпълнение (печата, разпространение, логистика) чрез интернет (имейл и социални мрежи), собствен колцентър (arvato Customer Services), пощенски услуги и мобилни решения. Да бъдем професионалисти в всяко конкретно решение ни позволява да предложим най-подходящото глобално решение за вашите нужди, в какъвто и да е формат на сътрудничество и в който и да е сектор на дейност.
...ИНТЕРНЕТ АДРЕС Предпочитане 041-234 УСЛУГИ ЗА СТУДЕНТИ Ca' Фоскари, Дорсодуро 32467575 КОЛЦЕНТЪР (пон- пет 9-13; пон и ср 9-16.30) Секретариат на студентите и Право на обучение 7575 Ориентация - Наставничество 7540-7503 Стажове и Разположение 7953-7508 Международна мобилност 7570 ФАКУЛТЕТ ПО ИКОНОМИКА - Канареджо 8739111 ФАКУЛТЕТ ПО ЛИТЕРАТУРА - Дорсодуро 16867311 ФАКУЛТЕТ ПО ЕЗИЦИ - Дорсодуро 16867388 ФАКУЛТЕТ ПО НАУКИ - Дорсодуро 21378511 АДМИНИСТРАЦИЯ Ca' Фоскари, Дорсодуро 3246 Комуникация и Връзки...
В спектъра на услугите на клиентския център влиза обслужване на клиенти по телефон, факс, интернет, имейл или поща. Включва също кол центрове, поддръжка на продажбите, маркетингови услуги, телефонно обучение и коучинг.
...непрекъснато електричество и вода. Професионални охранителни услуги 24/7, система за видеонаблюдение, аларма за пожарна безопасност и система за гасене на пожар. Рецепция, услуги за разпределение на поща, централа и кол-център.
...Гореща линия/Сервизен телефон; Приемане на поръчки/заявки; Активна телефонна продажба; Помощен център; Аутсорсинг в зависимост от капацитета; Приемане на поръчки в цяла Европа; Приемане на поръчки в близката околност; Приемане на поръчки в рамките на Бавария; Интернет телефония; Факс свързване; Софтуер за колцентър; Управление на оплаквания; Обработка на отговори; Приемане на поръчки по целия свят; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; ACD система;...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки; Помощен център; Аутсорсинг, зависим от капацитета; Софтуер за колцентър; Пълно аутсорсинг; Аутсорсинг, зависим от времето; Прием на поръчки в Германия; ACD устройство; Свързване по имейл; Интернет бутон за обратно обаждане; IVR...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки/заявки; Активна телефонна продажба; Помощен център; Аутсорсинг в зависимост от капацитета; Прием на поръчки в близост; Прием на поръчки в рамките на Бавария; Интернет телефония; Факс свързване; Софтуер за колцентър; Управление на оплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; Уговаряне на срещи; Активиране на стари клиенти; ACD система; Дайлер;...
Интернет услуги; Интернет чрез сателит, интернет доставчици; Доставчици на имейл услуги; Интернет телефония; VPN решения; Телефонни системи; Сателитни приемници; Помощен център, кол центрове; Уеб хостинг; Уеб дизайн
Интернет агенцията Шот се е утвърдила на пазара с продуктите си, свързани с интернет, както и с предаване на данни чрез сателит, и е спечелила много добро име. Основната дейност е разработването на програми, инструменти и решения, свързани с интернет чрез сателит 1-начин и 2-начин системи, както и интернет базирани програми и бази данни за частни и корпоративни клиенти в цяла Европа.
Консултации и разработка на телекомуникационни решения; Разработка на софтуер; Услуга за формуляри; Разработки на бази данни; Консултиране; Развитие на вертикални пазари; Интернет услуги; Уеб-базирани приложения; Управленски услуги; Услуги по планиране; Преобразуване и обработка на данни; Експертни системи, решения за магазини; Търговия с хранителни добавки; Консултации относно хранителни добавки; Разширяване на нови международни пазари; Управление на ключови клиенти; Подбор на персонал; Интеримно управление; Продажби чрез колцентър...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Приемане на поръчки/заявки; Активна телефонна продажба; Помощен център; Аутсорсинг в зависимост от капацитета; Интернет телефония; Факс свързване; Софтуер за колцентър; Управление на оплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; Уговаряне на срещи; Активиране на стари клиенти; Пълно аутсорсинг; Аутсорсинг в зависимост от времето; Аутсорсинг, ориентиран към задачи;...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки; Интеграция на факс; Софтуер за колцентър; Управление на оплаквания; ACD система; Интеграция на имейл; Интернет бутон за обратно повикване; CTI; IVR...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Интеграция на факс; Софтуер за колцентър; Управление на оплаквания; Пълно аутсорсинг; Приемане на поръчки в Германия; ACD система; Интеграция на имейл; Бутон за обратно повикване в интернет; CTI; IVR...