... същия начин, по който го виждат вашите клиенти. Да ги слушате е единственият начин да научите и да се подобрите. Ние сме благодарни, когато някой изрази мнение. Днес повечето клиенти оставят коментари и отзиви онлайн. Всяка обратна връзка е подарък, използвайте я в своя полза. Негативните коментари, обработени с доброжелателност, често могат да превърнат недоволния купувач в клиент за цял живот.
- От регрес до съдебни действия, от събиране до задържане.
- Аутсорсинг на кол центрове, клиентска поддръжка и обслужване на клиенти.
...Незабавни предимства с производството на карти за лоялности промоционални карти от Publicenter!
Ефективни и съществени, тъй като са символ на принадлежност, картите за лоялност са валиден инструмент за задържаненаклиентите или за предоставяне на специални привилегии.
Защо да изберете картите за лоялностна Publicenter? Те позволяват използването на данни, събрани от картите за лоялност, като...
... оригинален и уместен начин: образователни настолни игри, рекламни игри, тематични игрални карти,…
- Дизайн на персонажи и графики: нашето креативно студио подкрепя вашата комуникация в съответствие с вашата маркетингова стратегия: персонажи, лицензиране на персонажи и мърчандайзинг, брошури, комикси, флаери,…
- Програми за лоялности продажбени промоции: задържаненаклиентите ви чрез внедряване на...
... организациите да увеличат ефективността на своите инициативи за придобиване, ангажиране изадържанена клиенти. Доставените от нас данни, основани на анализи, дават възможност на организациите да намалят риска, да увеличат възвръщаемостта на инвестициите в маркетинг и да отключат пълната стойност наклиентите, които обслужват.
Укрепване на способностите
Предоставяме обучение с пълно потапяне, за да...
... продукти; тестване/пускане на нови продукти; пазарен дял; сегментация на пазара; удовлетвореност наклиентите; проследяване на потребителите; имидж на марката/капитал; изследвания на цени; картографиране на стойности; лоялностизадържане; споделяне на мисли; таен клиент; изследвания на реклама; анализ на продажбите; B2B (бизнес към бизнес) изследвания. За да извършваме тези изследвания, комбинираме...
Консултираме и управляваме стратегията в интернет с проекти за уебсайтове за индустриални компании, които изнасят или имат желание да изнасят в други държави. Мултидисциплинарен екип от специалисти в онлайн маркетинга. Цели, стратегия, планиране, позициониране. Стратегии за привличане, задържанеилоялностнаклиентите. Нашата цел: Да помогнем на ръководствата на индустриалните компании да се...
... доставчиците на услуги за глобално регулаторно съответствие с представителни услуги в Европа, Азия и Близкия изток за съответните химически регулации. Над 1000 наши доволни клиенти са свидетелство за отличните отношения, които поддържаме с тях, и за високото качество на услугите, които предлагаме. Това се отразява и в факта, че имаме около 99% задържанена клиенти (лоялностнаклиентите) и над 172 компании...
... Лоялност Решения Управление на печата Пощенски решения Логистични системи Управление на бизнес процеси (BPM) Семейна компания Ние сме семейна компания, управлявана от собствениците, с над 200 години традиция. Вече в 7-мо поколение, нашата компания се ръководи с гордост, енергия и винаги нови импулси. Така успяхме да растем с пазара и да се развиваме в съответствие с изискванията наклиентите.
... 2020 година? Стандартните техники за привличане изадържанена играчи остават същите: реномирана лицензия, надежден хостинг, множество популярни игрални автомати (Microgaming, Betsoft, Endorphina, NetEnt), програми за лоялност, джакпоти, игри на живо и безплатни казино игри. Освен това в хазартната индустрия се появяват нови тенденции, без които онлайн казиното може да има трудности да заеме водещи позиции. Но защо поляците толкова много обичат онлайн казиното? Ето някои от основните тенденции и причини.