...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки/заявки; Активна телефонна продажба; Помощен център; Аутсорсинг в зависимост от капацитета; Прием на поръчки в близост; Прием на поръчки в рамките на Бавария; Интернет телефония; Факс свързване; Софтуер за кол център; Управление на оплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; Уговаряне на срещи; Активиране на стари клиенти; ACD система; Дайлер;...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки/Заявки; Активна телефонна продажба; Помощен център; Аутсорсинг в зависимост от капацитета; Факс свързване; Софтуер за кол център; Управление на оплаквания; Обработка на отговори; Прием на поръчки по целия свят; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; Уговаряне на срещи; Активиране на стари клиенти; Пълно аутсорсинг; Аутсорсинг в зависимост от времето; Аутсорсинг на фронт-офис;... Генериране на потенциални клиенти; Телемаркетинг; Телепродажби; Входящи; Изходящи; Кол център; Кол-център; Консултиране; Обучение; Продажби;...
... строителство и управление на инструменти. Решения в бизнеса: Център за компетенции в инженерството в производственото планиране и индустриален софтуер; сервизен бизнес: специалист в процесно близки, технически сложни услуги. Комплексен доставчик на услуги от едно място. Оперативен бизнес: поемане на отделни производствени стъпки или производство на частични продукти.
...Разпределение на мобилни продукти. Внос и износ. Търговия с нови стоки, както и с B-/C-клас стоки и електронни отпадъци. Сервизен и ремонтен център за мобилни телефони на всички производители. Разработка на софтуер за мобилни телефони, персонализиране. Световна търговия с мобилни продукти; търговия с демонстрационни и употребявани устройства, сервиз и ремонт на мобилни телефони, разработка на софтуер за мобилни телефони.
...Гореща линия/Сервизен телефон; Приемане на поръчки/заявки; Активна телефонна продажба; Помощен център; Аутсорсинг в зависимост от капацитета; Интернет телефония; Факс свързване; Софтуер за кол център; Управление на оплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; Уговаряне на срещи; Активиране на стари клиенти; Пълно аутсорсинг; Аутсорсинг в зависимост от времето; Аутсорсинг, ориентиран към задачи;...
... маневриране, енергийни системи, отоплителни системи, въздухопроводна техника, воден комфорт, първокласно обслужване и доволни клиенти са запазената марка на Truma. Мрежа от сервизни техници е на ваше разположение. Можете да ги поискате в цяла Германия чрез нашия сервизенцентър. Във всички останали страни тясната мрежа от сервизни партньори осигурява обслужване на място.
...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки; Интеграция на факс; Софтуер за кол център; Управление на оплаквания; ACD система; Интеграция на имейл; Интернет бутон за обратно повикване; CTI; IVR...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки/заявки; Активна телефонна продажба; Факс свързване; Софтуер за кол център; Управление на оплаквания; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; Уговаряне на срещи; Активиране на стари клиенти; Пълно аутсорсинг; Аутсорсинг на фронт офис; Прием на поръчки в Германия; ACD система; Свързване по имейл; CTI; Дайлер Активна телефонна продажба; Привличане на нови клиенти; Пълно аутсорсинг...
...Договорен търговец за нови самолети Hawker Beechcraft за Германия. Световна търговия с употребявани самолети на различни производители. Ремонтна дейност за едно- и многомоторни самолети с поршневи двигатели до 5700 кг максимално излетно тегло, както и за всички модели Beechcraft и Hawker 400XP. Продажба на нови и употребявани самолети, предимно от марките Beech/Hawker, както и консултации за лицензиране, покупка и прехвърляне; Упълномощен сервизенцентър Hawker Beechcraft; сервиз за резервни части; най-голямото хранилище за резервни части Beechcraft в Европа.
...Бизнес модел: електронен бизнес, кол център, логистика, дистрибуция и маркетинг. По-конкретно: гореща линия/сервизен телефон; техническа сервизна линия; приемане на поръчки/заявки; помощен център; аутсорсинг в зависимост от капацитета; приемане на поръчки в цяла Европа; приемане на поръчки в близката околност; приемане на поръчки в рамките на Бавария; факс свързване; софтуер за кол център...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Интеграция на факс; Софтуер за кол център; Управление на оплаквания; Пълно аутсорсинг; Приемане на поръчки в Германия; ACD система; Интеграция на имейл; Бутон за обратно повикване в интернет; CTI; IVR...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Активна телефонна продажба; Помощен център; Аутсорсинг в зависимост от капацитета; Факс свързване; Софтуер за кол център; Управление на оплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; Уговаряне на срещи; Активиране на стари клиенти; Пълно аутсорсинг; Аутсорсинг в зависимост от времето; Аутсорсинг на фронт-офис; Аутсорсинг, ориентиран към задачи; ACD система;...