... договора
- Опитни и надеждни контактни лица в безплатния сервизенцентър
- Компетентни, съгласувани и бързи сервизни интервенции за отстраняване на проблеми
- Кратки времена за реакция чрез централизирана национална сервизна мрежа
С решение за пералня от TREYSSE вие винаги ще имате предвид всички важни фактори: това важи както за хигиенните стандарти, така и за възникналите разходи, контрол на...
... системи, включително свързването с вашата съществуваща ERP система и нашият мобилен сервизен екип, напълно допълват нашето мото "всичко от една ръка"!
Иновации и устойчивост
За да можем да отговорим на постоянно нарастващите изисквания и повишаващите се качествени стандарти на нашите клиенти и в бъдеще, иновациите са от особено значение за нас. Постоянно инвестираме в нови технологии и в същото...
... разнообразие от качества, складиране и доставки точно навреме.
Предлагаме решения на проблеми и се стремим към дългосрочни и надеждни партньорства!
Като едно от най-големите независими стоманени сервизни центрове, EMW Стоманен СервизенЦентър доставя котли, разрези и кръгове на обработващата индустрия. При нас постоянно се съхраняват около 180 000 тона тънки листове на площ от 45 000 квадратни...
... вас, както и 6-месечна гаранция за извършения от нас ремонт. Ако искате да получите отговори на вашите въпроси лично, можете да дойдете в нашия сервизенцентър в Мюнхен без предварителна уговорка и ние с удоволствие ще ви консултираме. Разбира се, можете да се свържете с нас и по телефона или по имейл, бърз отговор е гарантиран.
Нашата кратка програма за доставка HSX е специализирана в плоските продукти от всякакъв вид и работи като агент за: Sidastico (www.sidastico.com) - сервизенцентър за ламарини от Северна Италия, както и като независим търговец (www.hsx-stahl.de) с склад в Маастрихт (NL). Основните акценти на HSX Stahlhandel GmbH са в областта на плоските продукти като ленти и коили с дебелини от 0,3 до 25 мм, във...
...AXSOS AG предлага ориентирани към потребителя ИТ решения и се фокусира върху нуждите на средния бизнес. Нашите решения (MDM, сервизенцентър, отдалечен достъп и много други) се предлагат като SaaS, управлявани услуги или инхаус решения и ние подкрепяме клиентите с квалифицирана 24/7 поддръжка на немски, английски и арабски. Нашият фокус е в областта на сигурността, инфраструктурата и индивидуалната разработка.
... се стремим към подобрение. Затова предлагаме на нашите клиенти възможността да се свържат с нас по всяко време лично. Нашият сервизенцентър е на разположение на всички клиенти и заинтересовани лица по телефона, по имейл и по факс за всички запитвания и въпроси. На базата на това, ние от години поддържаме надеждно и доверително партньорство с нашите клиенти и се радваме да приветстваме нови клиенти всеки ден.
Adecco Персонални услуги ООД предлага на работодателите и работниците уникален спектър от персонални услуги, наемане на работници, инхаус аутсорсинг и подбор на персонал. Допълнителни специализирани услуги са OnSite управление, сервизенцентър, както и управление на безопасността и здравето при работа. Adecco Персонални услуги ООД Като световен лидер в персоналните услуги с около 700 000...
...Представител на Holmatro за Саксония/Бранденбург и Берлин Сертифициран "Holmatro СервизенЦентър". Член на bvbf Федералната асоциация на фирмите за противопожарна защита, RWAY и GiF. Клиентско обслужване GLORIA.
...Фирмата Bandstahl Schulte & Co. GmbH е сред водещите производители на студено валцуван лентов стомана. Като единствена компания на нашия пазар, ние разполагаме със студено валцов завод с интегриран стоманен сервизенцентър и по този начин можем да обслужим нашите клиенти с почти всички продукти от лентов стомана от едно място. Ние сме семейна компания, която е на пазара от над 60 години. Като...
... мотивация на нашите компетентни служители, тяхното непрекъснато обучение и ангажираното управление. Като ИТК-сервизен партньор, ние се стремим да предлагаме на нашите клиенти комплексни решения за всички области на обработка на данни и комуникационни технологии. Дори след инсталацията, ние продължаваме да ви подкрепяме с атрактивни услуги и предложения за поддръжка, вярвайки в нашето мото: Най-добро обслужване от една ръка!
...Гореща линия/Сервизен телефон; Активна телефонна продажба; Приемане на поръчки в близката околия; Приемане на поръчки в рамките на Бавария; Софтуер за кол център; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; Уговаряне на срещи; Активиране на стари клиенти; Пълно аутсорсинг; Приемане на поръчки в рамките на Германия; ACD система; CTI; Дайлер...
Сервизенцентър Бергелт е доставчик на услуги за електрически домакински уреди и потребителска електроника в пощенските райони 08.. и 09.. Например, Samsung, LG, Grundig, Bauknecht, Küppersbusch и много други.
... проекти (например при разработването на цялостни тестови устройства), модификация на устройства (настройки на напрежение и ток на изходните стойности) до специални разработки в зависимост от приложението.
Schulz-Electronic е представител на множество реномирани производители на устройства от цял свят. За много марки компанията от Баден-Баден е упълномощен сервизенцентър и функционира в Германия и...
... задачи, Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки/заявки; Активна телефонна продажба; Помощен център; Управление на оплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; Уговаряне на срещи; Активиране на стари клиенти; Управление на имейли; Факс услуги; Управление на потенциални клиенти; Възстановяване на клиенти; Развитие на клиенти. Defacto call center GmbH е...
Специалист по принтери и принтерни аксесоари OKI Сервизен и Премиум партньор EPSON Сервизенцентър и ProPartner Lexware Сребърен партньор Unitymedia Търговски партньор Copyshop...
Логистичен доставчик с пълен набор от услуги с 5 бизнес области: Международен и национален транспорт, CHEMPARK IntraLogistics, съхранение + услуги, контейнерни системи, CHEP сервизенцентър...
ELFI е сервизенцентър за електронна информация за финансиране на изследвания в немскоговорящия регион. Ние управляваме база данни, която събира информация за финансиране на изследвания и я обработва целенасочено.
Търговия на дребно, търговия на едро и сервизенцентър за електрически домакински уреди. Резервни части за кафеавтомати, електрически самобръсначки. Braun, Philips, Senseo, Xenic, Panasonic, Saeco, Varta, Reming...
...Astec Mobile Machinery GmbH е дъщерно дружество на Astec Industries Inc., Chattanooga/САЩ, със седалище в Хамелн и е централният търговски и сервизенцентър в Европа.
...Гореща линия/Сервизен телефон; Приемане на поръчки/Заявки; Активна телефонна продажба; Аутсорсинг, зависим от капацитета; Факс свързване; Софтуер за кол център; Управление на оплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Уговаряне на срещи; Пълно аутсорсинг; Аутсорсинг, зависим от времето; Аутсорсинг на фронт офис; Приемане на поръчки в Германия; ACD устройство; Свързване по имейл;...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Приемане на поръчки/заявки; Активна телефонна продажба; Помощен център; Аутсорсинг в зависимост от капацитета; Приемане на поръчки в цяла Европа; Приемане на поръчки в близката околност; Приемане на поръчки в рамките на Бавария; Интернет телефония; Факс свързване; Софтуер за кол център; Управление на оплаквания; Обработка на отговори; Приемане на поръчки по целия свят; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; ACD система;...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки/заявки; Аутсорсинг, зависим от капацитета; Свързване с факс; Софтуер за кол център; Управление на оплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Уговаряне на срещи; Пълно аутсорсинг; Времево зависим аутсорсинг; Аутсорсинг на фронт офис; Задачно ориентиран аутсорсинг; Прием на поръчки в Германия; ACD система; Свързване по имейл;...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки; Помощен център; Аутсорсинг, зависим от капацитета; Софтуер за кол център; Пълно аутсорсинг; Аутсорсинг, зависим от времето; Прием на поръчки в Германия; ACD устройство; Свързване по имейл; Интернет бутон за обратно обаждане; IVR...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки/заявки; Помощен център; Аутсорсинг в зависимост от капацитета; Факс свързване; Софтуер за кол център; Управление на оплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Насрочване на срещи; Активиране на стари клиенти; Аутсорсинг в зависимост от времето; Аутсорсинг на фронт-офис; Аутсорсинг, ориентиран към задачи; Прием на поръчки в Германия; ACD устройство; Дайлер;... ...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки/заявки; Активна телефонна продажба; Помощен център; Факс свързване; Софтуер за кол център; Управление на оплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; Уговаряне на срещи; Активиране на стари клиенти; Пълно аутсорсинг; Прием на поръчки в Германия; ACD система; Свързване по имейл; CTI...