WCG - Създаване на овластяване
WCG е консултантска компания за бизнес изключителност, стратегия и развитие на марки. Нашата цел е да създаваме стойности чрез Създаване на овластяване.
Чрез CREATING EMPOWERMENT овластяваме както клиентите, така и служителите, за да направим бизнеса на нашите клиенти дългосрочно по-успешен. При това особено внимание обръщаме на бъдещата устойчивост на нашите клиен...
...Свържете се с нас още днес за неангажиращ и конфиденциален разговор и получете презентацията "Управление на кризи в предприятия" с ценни съвети безплатно.
Като ЧАСТИЧНИ CFO за корпоративно оздравяване и реорганизация, ние подкрепяме компании в икономически затруднения и кризисни ситуации. Търсим краткосрочен потенциал за спестявания (включително в областта на покупките / при доставчици, банки...
...От повече от 40 години консултираме проектни доставчици (например консултантски и софтуерни компании) в оптимизацията на процесите.
Помагаме ви да поставите основите за успешно бъдеще. Нашите опитни консултанти ви подкрепят в систематичното събиране, оценяване, оптимизиране и управление на текущите процеси във вашата компания. В нашите работилници ще научите как ясно да идентифицирате и оценявате бизнес процесите си. При изпълнението на разработения план за действие, ние ще ви подкрепим по същия начин, както и при внедряването на нашето интеграционно решение Vemas.NET.
От 1994 г. IR CONSULT (www.ir-consult.de) успешно оперира на европейския капиталов пазар. Много опитният и сертифициран (bdvb) екип от консултанти на IRC е обслужвал известни компании от всички борсови сегменти по около 50 мандата за отношения с инвеститори, както и над 20 IPO (в екипа почти 100). Консултантските акценти са в независимото капиталово консултиране (M&A, PE, подкрепа при изход, увели...
...Развитие на бизнеса и бъдещето на компаниите в епохата на трансформация.
Общото предлагане под формата на семинари, тематични и стратегически работилници, обучения на DENKHAUS®-академията обхваща следните теми:
осъществимост и оценка на техническите рискове
управление на риска (предпазни мерки)
съответствие (информация за податели, закон за дълговата отговорност на веригата на...
... и изискванията.
Всичко това постигаме само с добре обучени и високо мотивирани служители, които реализират вашите желания с личен ангажимент. Отговорност, доверие, далновидност и екипен дух отличават уважителното сътрудничество в нашата компания. Важно корпоративно цел е да се насърчава осъзнаването на ценностите и да се създаде пространство за правилните решения.
...CEO Бизнес Развитие RBD Стратегическо Консултиране - Разработка на стратегически и оперативни цели - контрол на целите - SWOT анализ - Анализ на клиенти и пазари - Програми за интернационализация ("глобално разширяване") - Модерация на стратегически работилници КорпоративноУправление - Временна бизнес администрация - План за наследство - Консултативен съвет - Подбор на служители - Контрол на...
...Дизайн Моден дизайн Проект + Развитие Дизайн на облекло Персонализирано корпоративно облекло Текстил / работно облекло / мода Шевове Компютърен шаблон ASSYST CAD ГРАФИ Градуиране Текстилно развитие Прототипи проследяване Консултант за функционално и аутдор облекло, спортно облекло Коучинг Управление на проекти Сертификация Услуга за търгове Управление на веригата за доставки Работно облекло...
С нашия мощен софтуер за управление на корпоративно съдържание (ECM) ще дигитализирате бизнеса си за нула време. ELO ECM Suite е сърцето на портфолиото на ELO и следователно основата на вашата дигитализация: тя автоматизира бизнес процесите ви, спестява време и революционизира сътрудничеството.
Свършили са времената на документи на хартия, зависимост от местоположение и ресурсоемки споразумения...
... на цели и инициативи в рамките на своята социална отговорност като съществен елемент за успешното бъдеще на компанията.
Активно се ангажираме с отговорно корпоративноуправление, за да допринесем за по-устойчива и справедлива световна среда.
От основаването на фирмата през 1994 г. ние бързо се утвърдихме като водещ специалист в софтуерните системи за интегрирано корпоративно планиране, консолидация на предприятия, бизнес интелигентност и стратегическо управление на предприятия за средни и големи компании. В момента обслужваме над 2000 клиенти с няколко офиса.
Особен акцент в нашата работа винаги е бил поставян върху обширните...
...При сделки по сливания и придобивания (M&A) ви е нужен виртуален данни стая, която опростява всяка фаза на транзакцията: както обмена на конфиденциална информация, така и сътрудничеството с други участници, както и целия процес от подготовка до завършване. Оптимизирайте управлението и обмена на конфиденциални документи и запазете прегледа чрез индивидуални табла за управление. Те ще ви държат и вашите екипи по корпоративно развитие в крак с текущите транзакции.
Fido е вашият партньор в областта на управлението на документи и управлението на корпоративно съдържание. С удоволствие ще ви консултираме, ако искате да управлявате фактури, разписки, документи и всяка информация в компанията централизирано, от автоматизирано сканиране и събиране, през работни потоци до BPM. Комбинацията от управление на документи и управление на корпоративно съдържание...
... също предприехме мерки за забавяне на разпространението на вируса. Молим ви да не посещавате нашата кантора без предварителен телефонен контакт. В момента избягваме лични срещи и ви молим да се свържете с нас по телефона или чрез имейл. Ако имате нужда от правна помощ в Турция. Управление на вземания Покупка на имот Наследствено право Развод Учредяване на фирма и др.
MBA-Solutions – Вашият партньор за мода, корпоративно облекло, мерчандайзинг и пълен сервиз за индивидуално отпечатани маски за уста и нос.
MBA-Solutions – като специалист в текстилното специално производство в областите мерчандайзинг, корпоративен дизайн и работно облекло, предлагаме 360° портфолио от услуги, включващо концепция, дизайн, производство, управление на качеството и логистика до...
.../Гаренфелд.
През 2012 г. основахме търговско представителство в Египет, а през следващата година дъщерна компания в Нигерия.
Физическата форма и физическият баланс на нашите служители са много важни за нас. Затова сключихме партньорство с фитнес студио, което се намира точно до нашия офис. Ние поемаме 50% от месечните такси за нашите служители. В същата година участвахме с 8 служители в 7-ото корпоративно бягане AOK в Дортмунд.
... на своите автопаркове.
„Нашето решение е преди всичко едно: просто, удобно за потребителя и надеждно. Особено малките и средни предприятия не искат и не се нуждаят от огромно корпоративно решение, което първо трябва да бъде трудно настроено и поддържано. Те искат бързо да бъдат освободени от досадната тема на администрацията на автопарка – и така да спестят не само пари, но и време“, казва...
... CreamTeam действа от 2002 г. като собственически управлявана високотехнологична компания с над 30 служители, успешно на пазара. +++ В момента се управляват над 20 000 автомобила със стандартизирана система за корпоративно споделяне на автомобили CAREXPRESS. - CAREXPRESS е подходяща при наличие на само 10 автомобилa в парка. +++ CreamTeam GmbH беше отличена с наградата INNOVATIONSPREIS-IT "BEST OF 2014" и "BEST OF 2013" за CAREXPRESS, е асоцииран член на Федералната асоциация за управление на автомобилни паркове e. V. и учредителен член на мрежата за интелигентна мобилност (NiMo) e.V.
... Управленска среща I Корпоративно събитие I Управление на участниците I Изложение I Роудшоу I Конференция I Работилница I Социални проекти I Панелна дискусия I VIP обслужване на клиенти I Обучение на служители I Забавление I Конкурс I Мотивационно събитие I Креация I Среща I Публично събитие I Логистика I Уеб дизайн I Социални медии...
...-високо качество и атрактивен дизайн за бизнеса, индустрията и крайния потребител. Само така можем да предлагаме иновационни решения, съобразени с желанията на клиентите, или да предлагаме от все по-голямото корпоративно портфолио.
SALUS Controls разширява своето присъствие в световен мащаб с собствени клонове и дистрибутори в различни страни в Европа, Южна Америка, Австралия, Нова Зеландия и Китай. В съответствие с корпоративния девиз “Оптимизирайте живота си”, SALUS си е поставила за цел да стане водещ доставчик на глобалния пазар за иновационна регулираща техника.
... средства, бизнес печатни материали, медицински формуляри, календари и папки/рингбукс (също печат по поръчка и XXL печат). Екипът разполага с особено ноу-хау в областта на онлайн комуникацията. Отзивчиви уеб дизайни, системи за управление на съдържанието, маркетинг в търсачките (SEO концепции), управление на интерфейси, уеб редакция и индивидуални програмирания са само някои от елементите на онлайн портфолиото. Освен това Wrocklage Werbewerkstatt предлага изложбени дисплеи в собствен онлайн магазин. Мултимедийни системи (Digital Signage) се планират и изграждат индивидуално в собствената им мануфактура.
... и удовлетвореността на клиентите." Не оставяме клиентите да чакат дълго с дълги срокове или неясно управление на времето, а правим всичко възможно, за да обработим поръчките си бързо и сериозно. Освен това смятаме, че цифровото присъствие е много важно, за да останем близо до клиентите и да бъдем по-прозрачни от конкуренцията. Затова можете да ни изпращате запитвания удобно онлайн, и ние също така напълно цифрово ще обработим вашата поръчка. Така че, просто ни изпратете неангажиращо запитване, с удоволствие ще ви консултираме целенасочено! Вашият екип de Casê...
... (Германия, Европа, Света) дават възможност на вашия търговски екип да установи съответните контакти.
Получавате от нас обществени търгове от цяла Европа, за да можете да спечелите нови поръчки.
Търговската концепция води до намаляване на разходите и управление на вътрешния и външния търговски екип.
В нашите семинари предаваме маркетингово и търговско ноу-хау директно на вас.
... таланти: SAP Управление на човешките ресурси и SAP SuccessFactors
- Корпоративно обучение: Обучение и електронно обучение
- tts Софтуер: tt performance suite
- Решение за авторство и документация плюс поддръжка на производителността
С корпоративна централа в Хайделберг, tts е представен и в девет европейски града и САЩ.
- 11 локации
- 230 служители
- 16 години опит
- 500 клиенти по целия свят
- 4,5 милиона потребители на tts софтуер...
Цифрово, иновативно и икономически привлекателно решение за управление на клиенти и назначаване на срещи (софтуер за срещи) в системна среда
Дълги опашки, пълни чакални, ядосани клиенти и стресирани служители – освободете се от това с cleverQ®
Независимо дали става въпрос за случайни клиенти или клиенти с уговорки, независимо дали като облачно или локално корпоративно решение – модернизирайте...
... еднократна и справедлива цена. Можете да лицензиране и използвате музикалните заглавия за различни проекти. Лицензирането е лесно и зависи от начина на използване. Някои примери за употреба: * Музика за имиджови филми, търговски филми, корпоративно телевизионно предаване, редакционно телевизионно предаване. * Музика за видеа в YouTube, подкаст. Уебсайт или онлайн магазин. * Фоновата музика за радио...
...Структуриране на идентичности на марки, анализи на конкуренцията, анализи на целеви групи, анализи на продукти и предприятия, позициониране на марки, изграждане на архитектури на марки 2. Креативно управление на марките: Създаване и генериране на идеи, корпоративна идентичност, корпоративно публикуване, корпоративен език, класическа комуникация, филм и професионална фотография 3. Интерактивно управление на марките: Нови медии, уебдизайн, HTML, Flash, PHP и бази данни програмиране, системи за управление на съдържанието, SEO, SEM, маркетинг в социални мрежи, диалогов маркетинг...
... (Система за управление на съдържанието)? Няма проблем, ние проектираме вашата корпоративна страница индивидуално, съобразена с вашите желания и нужди. Свържете се с нас и се консултирайте с един от нашите служители на място.