В момента ние сме най-голямата компания за ремонт на двигатели за вътрешно горене в Австрия.
Чрез нашия отдел за дизелова техника, включително „COMMON-RAIL“, натрупахме много опит относно повреди на инжекционни системи, техните причинители, отстраняване на повреди и смущения, както и превантивни мерки.
Тази документация не трябва да се разглежда като реклама, а като призив за операторите на асансьорни системи и за операторите на частично жизненоважни аварийни електрически системи, включително съответните власти. Поради климатичните капризи, с които се сблъскваме всяка година, електрическото захранване може да се срине по всяко време. Тогава поне аварийните агрегати трябва да функционират!
Ако мога да направя критика, то тя е насочена към производителите на системи и съответните, договорно обвързани сервизни компании, тъй като нито писмено, нито устно се посочва остаряването на експлоатационните средства, особено на горивата.
„Охлаждащата вода“ трябва да се подменя на всеки 3 – 5 години – това е записано в ръководството за експлоатация.
Според опитите и проверките от последните години, осмелявам се да кажа, че в случай на нужда 30 процента от аварийните агрегати показват експлоатационни смущения от страна на двигателя.
Все по-често се съобщава за случаи на стартиране и експлоатационни смущения при аварийните агрегати на лифтове и аварийните електрически агрегати!!
Основната причина за тези експлоатационни смущения в почти всички случаи е остарялото гориво.
Установихме с съответните оператори на системи от известни ски курорти, че експлоатационните средства са били съхранявани до 20 години в резервоарите (дневни резервоари) и само нормалната консумация чрез пробни пускове или кратки операции е била попълвана.
Дизеловото гориво трябва да се изпомпва и подменя на всеки 5 години, а горивата с био-съставки трябва да се подменят най-малко на всеки 3 години.
Горивото, съхранявано за прекалено дълъг период, образува лепкава субстанция, която чрез ЖЪЛТО-ОРАНЖЕВА оцветеност на горивото, отлагания в резервоарите и свързващите части (празни винтове и т.н.) до инжекционната система, както и в горивния филтър, става ясно видима.
По миризмата на горивото може да се разпознае дали горивото е било съхранявано твърде дълго. Горивото мирише подобно на боя.
Климатичен сервиз за леки автомобили, камиони и автобуси (Хладилен агент R134A).
Модерна, високоефективна станция за зареждане с капацитет 27 кг.
Спес...
Независимо дали става въпрос за леки автомобили, камиони, строителна техника, по-малки корабни двигатели или големи двигатели - можем професионално да...