Прецизност с история
Повече от 50 години опит в разработването и производството на електрически устройства, прецизни машини и задвижвания съставляват основата за GEFEG-NECKAR Antriebssysteme GmbH. Произлезли от сливането на GefeG, основана през 1948 г., и NECKAR Kleinstmotoren, основана през 1967 г., днес сме уважаван партньор на нашите клиенти в световен мащаб, когато става въпрос за иновационни и индивидуални задвижващи системи.
Днес милиони от нашите задвижвания надеждно задвижват машини и съоръжения от най-различни индустрии.
Това беше постигнато благодарение на отличната инженерна работа на нашите служители, които ни водят до върхови резултати по отношение на качество и технологии, мотивирани от нашите клиенти. Но с нашето широко и технологично водещо портфолио от електрически задвижвания, предавки и системи, все още не сме достигнали целта, защото ПРЕЦИЗНОСТТА е В ДВИЖЕНИЕ!
Задвижващи системи по мярка
Решаваме задвижващи задачи в много индустрии, като например медицинска техника, флуидна техника, строителна техника, печатна индустрия, екологична и енергийна техника и машиностроене.
Начало
Продукти
Продукти
Прецизност в движение
Продуктовата програма на GEFEG-NECKAR Antriebssysteme GmbH обхваща решения за задвижване за повечето задвижващи задачи до 750 вата. При това се изпълняват изискванията на почти всички индустрии. Индивидуалното проектиране и адаптиране на системите се извършва от опитни инженери с обширно приложение и индустриално ноу-хау.
Конструкции на електрически мотори
В електрическата задвижваща техника в областта на малките мотори съществува множество конструкции на мотори. В Gefeg-Neckar се произвеждат изключително вътрешно ротационни мотори с валцови ротор.
Следващите описания се отнасят до тези конструкции с мощност до 750 вата.
Поле на управление
Основните характеристики на електрическите мотори зависят от метода, с който намотките им се свързват към напрежение. Разграничават се самоуправляеми (позиционно, полево управлявани) и външно управлявани (мрежово, честотно управлявани) мотори. Към първите спадат постоянноструйните мотори, при които цикличното включване на намотките в ротора се извършва "саморегулирано" чрез механичен (или електронен) комутатор. При външно управляваните мотори (например асинхронен мотор) намотките се включват принудително от захранващата мрежа или управляващата електроника.
Захранване
Типът ток, необходим на мотора, определя и конструкцията с нейните специфични предимства и недостатъци. Първоначалното грубо разделение разграничават постоянноструйни (DC) мотори и променливоструйни (AC) мотори. Последните също се класифицират по броя на фазите. В зависимост от захранващата мрежа, еднофазните AC мотори се наричат още променливоструйни мотори, а трифазните AC мотори - трифазни мотори.
CANopen
Вграден 1Q контролер
Вградена мощностна електроника
DC постоянен магнитен мотор
Абсолютно позициониране (мултиобрат)
Живот: 2.000 ч
Клас на ...
CANopen
Profibus-DP
4 Q-регулатора интегрирани
Синусна комутация
Абсолютно позициониране (мултиоборот), програмируеми данни за движение
Ротор: 4-полю...
UCE 24 е външно електронно устройство за комутация с функция за контрол на скоростта и комуникация по шина.
Тази единица контролира или регулира блок...
с вградена CANopen интерфейс, Вградена комутационна електроника, Измерване на положението на ротора с 3 Hall сензора.
Управление: Аналогова зададена ...
Опции: Термозащита, специални валове, индивидуално изпълнение
Свързване: Трифазна мрежа 400 V / 50 Hz, опционално проектиране за други мрежови напреж...