ТЪРГОВСКА ПАЛАТА?ИНДУСТРИЯ И ЗАНАЯТИ?И ЗЕМЕДЕЛИЕ НА САЛЕРНО Интернет Централа Офис за връзки с обществеността Оперативен офис Представителен офис Секретариат ПРЕЗИДЕНТ Секретариат УПРАВЛЕНИЕ Комисия за занаятите на провинцията - Офиси на специализирани предприятия:?Специализирано предприятие Интертрейд Специализирано предприятие Морски пристанища за икономиките на морето Отдалечени офиси:...
Система за управлениена стоките PS-WIN - решение за малки предприятия от търговията на дребно
Искате да получите пълна подкрепа в работата си? Искате да говорите директно с експерт при въпроси? Искате да платите толкова, че да имате достатъчно средства за други неща? Искате да стартирате дигитално и търсите надежден партньор? Добре дошли в PS-WIN.
Вие инвестирате фиксирана цена на месец и...
... в контекста на новите технологии. Защита на личните данни и защита на данните. Защита на конфиденциалността на данните (сигурност на данните). Защита на търговските тайни и индустриалната тайна. Управлениена риска.
TransX Solutions е млада и иновативна консултантска компания за управленски системи, базирана в Централна Германия. Ние подкрепяме малки и средни предприятия при внедряването и поддържането на изискванията на стандартите. Нашата основна компетентност е в областите на управленските системи, одитите, оптимизацията на процесите и междинното управление. Също така, ние ви помагаме при изпълнението на...
... всеки месец. Предлагаме глобална услуга за вашата компания, включваща:
- Декларация по ДДС (модел 303)
- Декларация по доходите (IRPF)
- Вътрешнообщностни операции (модел 349)
- Данък върху печалбите
- Годишни отчети
- Декларация на доходите и имуществото
- Счетоводни книги
- Подготовка на заплати
- Наемане на работници
- Управлениена труда
- Внасяне на удръжки (модел 111)
- Трафик...
В допълнение към традиционното данъчно консултиране (годишен отчет, финансово счетоводство, счетоводство на заплатите, данъчни декларации), се разглеждаме като бизнес консултанти за управлениенапредприятия (планиране на бизнеса).
... и VoIP връзки. Megacall е основана през 2008 г. с основна цел да предостави на малки и средни предприятия „модерна“ телекомуникационна услуга, която е и остава прозрачна, изключително конкурентна и подкрепена от добре обучен екип. Компанията има база в Малага и сателитен офис в Барселона с търговски офис, който да подкрепя разширяването й в Обединеното кралство, където постига все по-голям успех...
Подкрепа на иновации: В мрежата INSTI, финансирана от BMBF, ние подкрепяме изобретатели, податели на патенти и малки и средни предприятия (МСП) в иновациите и предоставяме консултации от А до Я. Подпомагаме реализирането на идеи. Управлениена качеството: Създаваме иновативни системи за управлениена качеството по различни стандарти и ги култивираме. Модериране на проекти: В проектите превръщаме...
Съвместими тонери, резервни части за принтери, Wi-Fi мостове, технологии с тъчскрийн, софтуер за управлениенапредприятия, употребявани компютри, употребявано офис оборудване.
... проекти и бизнес анализ, - Подготовка на различни финансови модели, - Консултиране на работещи предприятия по стратегическо развитие. KAZ CONSULT е също така много гъвкава в постигането на споразумения с клиентите и може да предостави постоянно нарастващи услуги, не само за големи корпорации, но и за по-малки бизнеси, благодарение на максималния си принос за всеки проект. С многогодишен опит в консултирането на чуждестранни бизнеси, които навлизат на хърватския пазар, KAZ CONSULT използва компетенции и професионална етика и действа в съответствие с Кодекса за етика и поведение на ACCA.
... предприятия, асоциации и средни компании на базата на Microsoft Office. За МСП: управлениена клиенти, CRM софтуер и програма за фактуриране: SuccessControl е прост CRM софтуер за управлениена адреси за Microsoft Office.
... колективни трудови договори. Адвокат по трудово право проф. д-р юр. Михаел Кауфман представлява както работници, така и собственици напредприятия, работнически съвети и управителни съвети. Специализираната кантора по трудово право е със седалище във Висбаден; тя обслужва и клиенти във Висбаден, Майнц, Франкфурт на Майн и в цялата област Рейн-Майн. Благодарение на многобройните положителни...
... малки предприятия, с договори за планирана поддръжка на фиксирани цени, всичко с годишна честота. Управляваме целия сектор на частните клиенти по много детайлен начин: безплатни оферти, доставка и ремонт на софтуер и хардуер с помощ и на място. Провеждаме курсове по основни и специфични информационни технологии както за частни лица, така и за компании, и за това е предвидено управлениена...
... или временно управление. Ние сме в състояние и разполагаме с необходимите знания и професионализъм, за да: - Създаваме стратегически търговски планове, - Следим етапите на стартиране на търговски и маркетингови инициативи, - Създаваме, селектираме, управляваме и мотивираме търговски мрежи или отделни търговци, - Изучаваме и оптимизираме реорганизации напредприятия.
ИТ консултации за процеси на закупуване и услуги на платформи за електронно обществено поръчване за комунални и транспортни компании (SAP), възможна интеграция на ERP системи, управлениена енергийни данни за общински предприятия.
... счетоводни софтуери. Друга функция, която ще бъде много полезна за всеки ръководител на предприятие, е таблото за управлениена дейността. Чрез интерфейси, които форматират различните данни, потребителят може да анализира развитието на портфейла си от клиенти, търговската си производителност, разпределението на разходите си, както и общото здравословно състояние на своята дейност. Един от основните...
... поставя своята експертиза в услуга на изграждането на доверителни отношения между предприятия и публични власти. От самото си съществуване, кабинетът предлага индивидуални решения, изграждайки стратегии, адаптирани към спецификите на всеки от своите клиенти.
...От 1991 г. разработвам и продавам софтуер за управлениена бизнеса, печат на фактури, управлениена оферти/поръчки, управлениена склад и счетоводство, подходящ за малки и средни предприятия.
Efacont е счетоводна компания с офиси в Португалия. Предоставяме услуги във всички области на счетоводството и управлението на човешките ресурси за стартиращи компании и вече установени предприятия. Нашите адвокати предлагат подкрепа при създаването на юридически лица, клонове или представителства в Португалия. Осигуряваме финансиране за компании. Подготвяме кандидатури за стимули за предприятия. Изготвяме счетоводство на разходите. Разработваме икономически и финансови проекти. Развиваме управлениена паричните средства и кредит в режим на аутсорсинг.
... предлага на начинаещите предприемачи обучения за усвояване на занаята на предприемача, индивидуално и колективно подпомагане, статус на предприемач-работник, административно и счетоводно управление, застраховки (включително десетгодишна), здравна осигуровка, пространство за съвместна работа, софтуер за управление и др.