... работа. Нашият административен екип предоставя обширна подкрепа за идентифициране на вашите нужди и назначаване на най-подходящата машина, а при необходимост можем да разработим специални решения за вас. В нашата компания определено ще намерите решение, което отговаря на вашите нужди, но също така оставяме отворена врата за вас, като предвиждаме, че можем да предложим решения, подходящи за специални...
...Административен офис Зволе. Търсите счетоводител? Искате ли да аутсорсвате вашата администрация и/или счетоводство? Тогава сте на правилното място! Boerhof Финансови Услуги повдига финансовото обслужване на ново ниво! Никакви истории за скучни данъчни правила, неразбираеми годишни отчети и коментари за това колко трудно е да се управлява бизнес, а вместо това яснота, ясни финансови отчети в...
Оценка и оценка на щети, технически консултации, дейности на CTP и всичко необходимо за намеса в ситуация на щета с организирана структура, състояща се от опитни техници и професионалисти, ангажирани ежедневно в областите на щетите и инцидентите, застрахователни и незастрахователни.
Студиото Селовин разчита на силата на пулсиращо сърце, състоящо се от административен екип, който е незабавно...
Бюрото на съдебния изпълнител Улман Богдан в Букурещ е специализирано в изпълнението на разпореждания с граждански, търговски, наказателен, административен и трудов характер, както и в уведомяване на актове, комуникация на процесуални актове, събиране на вземания, извеждане, протоколи за реална оферта, предаване на имущество, конфискации, принудителни изпълнения на движимо и недвижимо имущество...
...запознайте се с нас бързо. Също така можем да помогнем на стартиращи компании да се запознаят с данъчните предимства и да предоставим съвети.
Търсите счетоводител в Утрехт? При нас можете да се обърнете за следните услуги:
Финансова администрация - Счетоводство за стартиращи компании - Заплатна администрация - Трудова администрация - Изготвяне на годишен отчет - Професионални съвети - Наемане на административен персонал...
...AZOGUEZ & MADLEY е многопрофилен адвокатски офис (граждански, наказателен, търговски, административен и трудов) със седалище в Мадрид, специализирани като трудови адвокати. Също така предлагаме в кантората цялостна услуга по данъчно, трудово и счетоводно консултиране за компании и самоосигуряващи се лица, управление и администриране на имоти.
Институтът Вити-Виникол е националният институт по лозарство. Освен че е съвременен административен център, институтът е важен изследователски център в областта на лозарството и винопроизводството.
...МСП, така и за физически лица: - Счетоводни - Данъчни - Трудови - Аутсорсинг на административен отдел. - Административна агенция. Ние сме точка PAE (ТОЧКА ЗА ПОДКРЕПА НА ПРЕДПРИЕМАЧА) на министерството и чрез това предлагаме: 1. Предварително консултиране преди започване на дейността: Първо, на ваше разположение са нашите специалисти, хора с дългогодишен опит, които ще ви посочат и помогнат да...
OfficeTeam е част от компанията Robert Half, лидер на световния пазар, специализирана в наемането на временно персонал. OfficeTeam е изцяло специализирана в подбора на персонал, отговорен за ефективното управление на вашата администрация за един ден или за по-дълъг период. Ние предлагаме квалифициран административен персонал за временно проекти в различни отдели на вашата компания.
... в Мадрид, лицензиран административен управител с номер 1978 в Колегията на административните управители на Каталония. Освен многобройните обучения за обновление поради многобройните законодателни промени, през 2013 г. той завърши магистратура по административно управление в Университет Абат Олива CEU. Нашата агенция обхваща целия спектър от консултантски услуги за компании и физически лица...
... проект. За да осигури оптимално проследяване, той разполага с вътрешен административен и технически екип, който осигурява поръчката на мебелите, поставянето в ситуация и инсталирането на вашия проект в неговата цялост.
RENTA GARANTIZADA разполага с отличен екип, съставен от професионалисти, експерти в имотния пазар, адвокати, търговски мениджъри и административен персонал, всички те специалисти в управлението и администрирането на активи.
EasyDay, лидер в онлайн консиерж услугите в Белгия от повече от 10 години, улеснява живота на работещите, предлагайки множество услуги на интегрирана онлайн платформа. Основана през 2009 г., компанията непрекъснато се разширява и наема около двадесет души с разнообразни профили: гладячи, шофьори, административен персонал и др. Всички те са си поставили една цел: да удовлетворят нуждите на хиляди...
Белгийската компания за медицинска информатика е ИТ партньор на болничните институции. Тя е специализирана в разработването на административен и медицинско-технически софтуер, основно предназначен за медицинския сектор. Освен качеството на продуктите си, SBIM предлага също така пълен и персонализиран сервиз; независимо дали става въпрос за параметризиране и интеграция на софтуера или за инсталиране и техническа поддръжка на компютърно оборудване.
Фондацията се управлява от управителен съвет, съставен от представители на гражданското общество. Штаб-квартирата ѝ е в Солевр и разполага с около шестдесет служители: дипломирани възпитатели, социални работници, учители, психолози, педагози, терапевти, както и административен и технически персонал. Тя управлява домове, които приемат деца на стационарен принцип, амбулаторни услуги, услуги за...
...има вътрешно техническо бюро с квалифицирани инженери за проектиране на електрически и механични инсталации и безопасност на строителните площадки, освен историческия административен офис. Диси Импланти е представена в Лацио, Ломбардия и Пулия с директни техници. Стремим се да оптимизираме разходите за управление и преди всичко контролираме качеството на нашите инсталации и предлаганите услуги. Корпоративната ни мисия е винаги да предлагаме най-доброто обслужване на нашите клиенти, за да поддържаме и увеличаваме...
Нашата мисия е да направим застраховането по-лесно. Това е целта на Courtage’UP. Клиентите често упрекват застрахователя си, че е сложен, административен и безразличен към техните очаквания. Ние търсихме прости решения, които да отговарят на вашите нужди. Courtage’UP има за цел да разпространява застрахователни договори за физически и юридически лица и да управлява дистанционно тези договори...
... административен, така и в финансов аспект. Разполагаме с богат избор от устройства, като: бинго игри, видео игри, машини за билети (вижте също: 3.3 устройства като например Montana Joker & Super Joker), билярдни маси, дартс и футбол на маса.
... развитие, внос/износ, финанси и логистика. В нашия офис в Азербайджан разполагаме с 60 специалисти, включващи административен, инженеринг и технически персонал, съставен от азербайджански и турски експерти. Нашите отдели и основни области на експертиза са следните: Отдел за проектиране и изпълнение на електронни проекти: CCTV и системи за контрол на достъпа Системи за изображение, звук и анонсиране...
... безопасност на труда, здравни служители и административен персонал, сме на ваше разположение 24/7. ЯЛИН ОБЩА ЗДРАВНА И БЕЗОПАСНА ЕДИНИЦА, одобрена от Министерството на труда и социалната политика, е създадена с цел предоставяне на услуги в областта на Здраве и безопасност на труда, Обучение (Първа помощ, Обучение по пожарна безопасност), Анализ на рисковете, План за спешни действия, Здравни прегледи, Здравни доклади, Периодичен контрол и Лекарска практика на работното място.
...насочена към доверие и качество, от самото си съществуване е приела за принцип да предоставя услуги в съответствие с TSE и международните стандарти, благодарение на своя опитен административен и технически екип и квалифициран персонал. Haskar Çelik цели да бъде стабилна компания в индустрията, където качеството и обслужването са на преден план, с настояща производствена линия, използваща най-новите производствени технологии на площ от 22 000 м2 и нови инвестиции в машини.
...като същевременно предоставяме услуга с отлично качество. Нашите специалисти по осветление и електрически продукти, както и нашият административен и логистичен екип работят ръка за ръка, за да осигурят качество и разнообразие на нашите клиенти. Обхващаме всичко - от вътрешно, външно и професионално осветление до електрически материали и разнообразни артикули, като: Винтидж LED осветление...
... веднага и мога да променя местоживеенето си, ако работата го изисква. Имам собствен автомобил и шофьорска книжка категория B.
Предлагам се за административна работа в туристическа агенция, рецепционист в хотел с езици, преводач, преподавател по езици, административен асистент и всякаква работа, свързана с контакт с хора. Много съм комуникативна и с отворен ум, готова да подкрепям предприемачи и професионалисти от всякакъв сектор.
https://www.linkedin.com/in/vesselkaraykova
http://www.proz.com/translator/782822
https://www.facebook.com/vesselkaraykova.es
https://twitter.com/vraykova...
Център за услуги на данъчни офиси, свързан с CAAF-CGIL E.R. Юридически и административен офис Имейл MODENA CARPI CASTELFRANCO MIRANDOLA PAVULLO Данъчен офис SASSUOLO VIGNOLA...
... канали и изследователските и развойни дейности. Ние допринасяме за икономиката на страната, произвеждайки системи за телени огради и сигурност с нашия опитен административен и технически персонал и нашето съоръжение, което произвежда при високи стандарти. Нашите продукти са издръжливи и екологично чисти, които могат да се използват при всички климатични условия, панелни огради, изкуствена трева.
... обогатяване на данни; Телефонно управление на акаунти; Управление на отношения/поддръжка; Телемаркетинг; Изследвания за удовлетвореност; Дейности по покани; Проследяване на (панаирни) потенциални клиенти, действия, оферти...; Пазарна инвентаризация и изследване; Обучение на вашия административен и вътрешен персонал да използва телефона с пълна убеденост и да намали тази бариера. Правете и не правете. Да бъдете дипломатични и убедителни, когато провеждате изходящи обаждания; Други обучения/работилници относно вашите собствени продукти.
BvtT Администрация е административен офис за управление на счетоводство и данъчни декларации, както и свързаните с тях въпроси, специално насочен към сектора на малките и средни предприятия и самостоятелно заетите предприемачи.