... решения, високо качество, сигурно време за изпълнение и справедливи цени. Това реализираме чрез професионална компетентност, най-добро техническо приложение, целенасочено планиране и европейска мрежа от доставчици.
Като мануфактура произвеждаме и конфекционираме всички продукти сами. Това става с модерни машини, занаятчийски умения и с много любов към продукта. При приемането напоръчки внимателно слушаме, даваме съвети за важни детайли, калкулираме и произвеждаме в зависимост от наличния бюджет.
Това ни отличава от другите и радва нашите клиенти – отново и отново!
... трябва бързо да бъде изпратена по въздух до вашия клиент? Вашият клиент желае привлекателна опаковка или специална опаковка? Сложни вътрешни конструкции за чувствителни части? И това е нашата сфера. Ние го правим възможно за вас.
Работим съгласно указанията на HPE и международните стандарти и разпоредби. Нашите актуално обучени служители притежават дългогодишен опит и гъвкавост.
Опаковаме вашата стока по ваш избор. За нас услугата е повече от просто обработка напоръчки. Нашите служители правят всичко за вашето удовлетворение.
... контролирана температура за транспорт на хранителни продукти, месо, плодове. Извършваме автомобилни превози на стоки във всички страни от ЕС, както и в страните извън съюза: Сърбия, Босна, Албания, Македония, Косово, Черна гора. Компанията TRUCK SPEED EXPEDITION разполага с квалифициран персонал за организиране, планиране и координиране на ежедневните транспортни дейности. Професионализмът, сериозността и бързината при изпълнението на транспортните поръчки ни направиха известни в бранша и представляват "визитната картичка" на нашата компания.
... цялостен сервиз от детайлното планиране до реализацията, съставляват основата за удовлетвореността на нашите клиенти.
Предлагаме ви обширно портфолио от продукти, от стандартни рекламни артикули до специални поръчки, от директен внос от Далечния изток до продукти „Произведено в Германия“.
Чрез собствени производствени предприятия имаме възможността да изработваме рекламни материали индивидуално, затова можем да изпълним почти всяко ваше желание, за да постигнете оптимално вашите маркетингови цели.
... създава на AS400 система за отчети, която показва продажбите, брутната печалба, отворените поръчки и други ключови показатели почти в реално време. На тази основа е разработена собствена кубна технология, която постоянно актуализира данните, без да е необходимо да се изграждат отново. От този момент нататък фокусът е върху създаването на данни-мерки, които да бъдат възможно най-актуални. Една от...
...ПДР 2020
¬ Наблюдение на горскостопански операции и горски поръчки
¬ Анализ на земи
КООРДИНАЦИЯ, КОНТРОЛ И АУДИТ
¬ Техническо наблюдение на работи, операции и горски поръчки
¬ Аудит на устойчивото управление на горите
¬ Аудит на веригата на доставки (CoC) на горски продукти в логистичните и индустриалните процеси
¬ Картография, Географска информационна система (ГИС)
¬ Оценка на агро-лесоводна собственост...
... електронен магазин, вашите клиенти могат да поръчват по всяко време...
Modullo интегрира тройно CRM решение. CRM на Modullo ви позволява да управлявате дейността на вашите търговци чрез проследяване на възможностите и/или дейността на вашите технически екипи (планиране и работни листове, свързани с проекти/бюджети) и/или дейността на вашия бек офис (изпращане на дубликати, напомняния, административни и повтарящи се задачи). Нашите решения са интегрирани с Exchange и Office365 и са налични на iPhone и Android, за да гарантират перфектна мобилност.
... започнаха да произвеждат асансьорни системи по специални поръчки.
В хода на преустройството бяха създадени нови офис помещения с най-съвременна мрежова техника и програми за проектиране и планиранена производството. Постоянно нарастващите изисквания на нашите клиенти към нас доведоха до добавянето на собствен монтажен и сервизен отдел към нашето предишно бизнес поле.
Вече през пролетта на 2005...
...хранителни), общ товар, мултимодални дейности, покрити и логистични. T.T.S. предлага услуги като оферта за цена (онлайн), транспортни поръчки, проследяване и следене (планиранена транспортите чрез сателитна комуникация с цел оптимизация на рентабилността, което също позволява сравнение на маршрути) и следене на наличности (софтуер за управление на склад, управляван чрез радиочестота (Penta)).
... да изглеждат съвременните офис работни места в практиката. Разполагаме с голямо разнообразие от качествени и атрактивни офис мебели. Като партньор на световни марки като Steelcase, Denz и Alu Office, можем да разчитаме на огромни ресурси.
По желание и по мярка
При нас получавате не само качествени офис мебели от реномирани производители. Освен това ви предлагаме и индивидуални решения за всички ваши нужди в областта на обзавеждането на офиси и архитектурата на работни пространства. С удоволствие ще обсъдим с вас възможностите за специални поръчки и уникати.
... опит ще ви подкрепи с иновационни идеи и експертно изпълнение на вашите поръчки. Можем да ви съдействаме с вашите маркировъчни проекти на всички етапи, от начало до край. От консултация до планиране и изпълнение, ние ви предлагаме "пълно обслужване от една ръка". Спектърът на Parma Nederland включва, между другото, маркировка за логистика, маркировка за индустрия, аварийни маршрути, паркинги и паркинг гаражи, спортни игрища и детски площадки.
... линии на търговете в Аалсмеер, Боскоп, Наалдвийк, Блейсвийк, Рейнсбург, Еелде, Грубенворст и Люлинген (Германия).
За изпълнението на транспортни поръчки Транспа разполага с модерна система за планиране „just-in-time“. Тази система е основата за точното време на вземане на продуктите и за доставката им точно според уговорката.
VHM осигурява анализ, проследяване и координация на проектите на екипите, наети от собственика на строежа. VHM разполага с квалифицирани кадри за всички аспекти на управлението на строежа, които с прецизност извършват всички дейности по надзор, финансов контрол и планиране. VHM гарантира най-пълния контрол на качеството на материалите, оборудването и методите на изпълнение на всички поръчки и доставки.
...генерални изпълнители, кооперации и др. Извършените от нас работи обхващат цялата страна и съседните чужбини. Разбира се, ние сме на разположение по всяко време с лична консултация и предоставяне на документи за планиране и търгове. Нашият спектър от услуги обхваща фасади, прозорци и портали от алуминий, стоманени и неръждаеми профили, както и противопожарни портали, противопожарни врати и енергийни фасади.
... ангажираност. За някои клиенти приемаме телефонни обаждания вече повече от 20 години, за други клиенти от много години се грижим за административната обработка напоръчки, текстова обработка и например онлайн планиранена графика. Това е, което и нас ни радва; дългосрочни отношения с нашите клиенти.
... всичките искания и интервенции за техническата служба, независимо дали те се отнасят до публичното пространство или сградите, както за корективни, така и за превантивни действия.
Планиране:
Инструментът за планиранена BetterStreet позволява на всеки ръководител на екип да планира своите дейности чрез седмичен или месечен календар. Работните поръчки осигуряват точна комуникация към агентите...
... право
- Право на интелектуалната собственост
- Право на гражданската отговорност
- Право на телесни повреди и инциденти в живота
- Право на застраховане
- Семейно право и право на лицата
- Право на гаранции, обезпечения и изпълнителни мерки
- Право на обществени и частни поръчки за строителство
- Право на градоустройство, планиране и експроприация
Искате ли да получите повече информация...
...управление на проекти или реализация. С нашите сектори железопътен, инженеринг и дълбок строеж, ние гарантираме технически качествено, икономически оптимизирано и сроково надеждно изпълнение на единични поръчки и големи проекти от едно място. За това стоят експертизата, иновационната сила и мотивацията на нашите инженери, икономисти и монтажни екипи. С техния опит, Zürcher осигурява технически и икономически ефективни резултати на и извън релсите вече почти 60 години.
... разследвания (детективска агенция, детективски работи и др.)
• Специализирани услуги за сигурност (морска сигурност и др.)
• Консултации по сигурност
• Обучения по сигурност
Дискретността, конфиденциалността и най-голямото внимание
са на първо място в нашите поръчки. Затова
считаме адвокати, банки и компании от търговията и
индустрията за наши клиенти. Молим за
разбиране, че поради съображения за сигурност и
конфиденциалност не можем да публикуваме
снимки и имена на нашите клиенти и служители онлайн.
Да предложим на вас, нашите клиенти, отличен и уникален сервис в сегмента на експресните и куриерските услуги, това е основният принцип на TransUrgent. За целта разполагаме с отлично мрежа, която ни позволява да осигурим висока гъвкавост при изпълнението на спешни транспортни поръчки с ограничено тегло или обем, както и индивидуално планиранена маршрутите. Спедиторите като TTS от своя страна се грижат за дългосрочно планираните транспорти. Въпреки различията, общите възможности са очевидни, което в последствие води до...
... добра подготовка и солидно обучение, което е основата на задачата! Всички наши служители получават насоки, за да можем да гарантираме качеството. Ние разполагаме с: VoIP телефония чрез надежден премиум партньор Напреднало управление на телефонни номера Ние предлагаме следните услуги: • телефонни продажби, • планиранена срещи, • задържане, • възстановяване, • обслужване на клиенти, • телефонни анкети • Приемане напоръчки Холандският Централ се грижи за всичко вместо вас!
Основната задача на системите Fink е електронното записване на времето за поръчки, проекти и персонал. Портфолиото се разширява с свързаната система за контрол на достъпа, регистрация на превозни средства (включително данъчно допустим дневник за пътувания) и планиранена услуги. Клиентите се доверяват на пакета на Fink Zeitsysteme за събиране на оперативни данни от 1975 година. Специално...
...Това позволява на планиращия да планира бързо и ефективно и да запази прегледа (дори под натиск). Освен това, Easy Trans е много лесен за използване и предлага разнообразни функции като уеб поръчки и фактуриране в един пакет на цена. - Всичко в един пакет на цена - От 25 € на месец - Лесен за използване - Бърз и ясен - Напълно онлайн в облака - Планиране, фактуриране, уеб поръчка и ценови...
... електронна търговия: транспорт, складиране, подготовка напоръчки, опаковане, компютризирано управление на дейността, многоканална електронна комуникация и много други персонализирани услуги. Мрежата от партньори на Weblogistics позволява ефективно съдействие във всички области на дистанционната продажба: създаване на онлайн магазин, оптимизация на SEO, графичен дизайн, персонализирано софтуерно развитие, създаване на компания, данъчно планиране, достъп до административни предимства, данъци и социални осигуровки в Люксембург, персонализирано опаковане, специфичен картон.
... много добри резултати: става въпрос за продукт, който е внимателно разработен, с сериозен подход във всички свои аспекти, много изработен и с високо ниво на графично съдържание. Изготвяме проучвания за търгове със стил, които допълваме с илюстрирана част, базирана на 3D модели, видеа и инфографики, изработени по ръчен начин. Изготвяме също така програмиране и предложение за планиранена всеки проект...
... по приемане;
- услуги по управление на проекти;
- подготовка на социално-икономически оценки, анализи на разходите и ползите за различни проекти;
- популяризиране на проекти и изпълнение на административни дейности;
- подготовка на документи за териториално и стратегическо планиране (общи/специални/детайлни планове), стратегическо развитие и планове за действие на общините;
- предоставяне на оценка на въздействието върху околната среда и стратегическа оценка на околната среда;
- подготовка на технически проекти за строителство и реконструкция.
... осигурим, че съоръжението може да продължи да функционира възможно най-нормално и безопасно, с минимални смущения. климатизация, вентилация, охлаждане, търговски, индустриални, ремонт, проектиране и планиране, инсталация, въздуховоди, доставка, поддръжка, безопасност, качество, механични, услуги за управление на сгради...
Интериорен строеж от А до Я.
Europlafond NV е признат общ изпълнител, активен в цяла Белгия и съседните страни.
Философията на Europlafond е основана на гъвкава работна методология с акцент върху качеството. Ние ви предлагаме предварително проучване и задълбочено планиране от проектен мениджър, подпомаган от интериорен дизайнер. Нашият опитен екип е на ваше разположение.
Както малки поръчки, така и големи проекти се изпълняват от Europlafond на коректни цени. Всяка строителна площадка се следи от начало до край и се предава в уговорения срок.
Мензор е независима експертна агенция, специализирана в оценката на недвижими имоти, описания на състоянието, досиета за щети и топографски измервания.
Ние съветваме физически лица, предприемачи, инвеститори и държавни органи по важни действия, свързани с недвижими имоти. Действаме като заклет експерт по земемерство в рамките на съдебни и нотариални поръчки, както и при оценка по въпроси на наследственото планиране и данък наследство.
...Освен това, MALORG Consulting поема отговорност за своята работа и я реализира отговорно за своите клиенти - логистично консултиране, логистично планиране и съответната реализация от едно място. Ние сме вашият контакт от ефективния анализ до пускането в експлоатация и поемаме и процесите на обществените поръчки. Близостта до Института Фраунхофер за материален поток и логистика и сътрудничеството с нашите партньори ни позволява винаги да действаме в крак с най-новите технологии, ИТ и процесно проектиране. Работим независимо и в различни индустрии.