... целенасочени проекти, предоставяйки стратегически предимства на клиентите си. Особено, Teleconnect предлага опит от международни колцентрове в подкрепа на услугите и каналите за продажба, които фирмите вече използват в Турция. Teleconnect организира продажбената сила на вашата компания, за да увеличи максимално ползите от отношенията с клиентите, без да увеличава разходите ви.
Телекомуникационни услуги, изходящи, входящи, телефонни продажби, дистрибуция, услуги на колцентрове, хелпдеск, обслужване на клиенти, управление на бизнес процеси. Услугите в областта на обслужването на клиенти обхващат диалогични медии като телефон, имейл и интернет. cca24 е съвременен аутсорсинг доставчик, който предлага индивидуални цялостни решения за възложители и клиенти - включително пълни процесни вериги. Това включва дейности като консултиране на клиенти, бек офис, възстановяване на клиенти и управление на дистрибуторски задачи.
Рекламна агенция с насоченост към диалоговия маркетинг. Основните области включват директен маркетинг, услуги на колцентрове, клиентски бази данни, управление на събития, печатници и изпълнение.
... клиенти; Генериране на потенциални клиенти; Управление на потенциални клиенти; Планиране на срещи и управление на продажбите; Активиране на участници; eMail и маркетинг в търсачки; Услуги за база данни и CRM; Линии за обслужване; Help Desk; Консултиране на колцентрове. Устойчива позиция в областта на директния маркетинг на немския пазар; Оперативна подкрепа на продажбите; Нашите интегрирани решения надхвърлят традиционния подход на кол центровете/директния маркетинг; Иновативният маркетинг микс предлага значителна, осезаема добавена стойност.
Всичко, от което се нуждаете за успешна комуникация с клиентите в Германия: редакционни услуги, колцентрове, печат и оформление, интернет дизайн, PR работа, интернет магазини, логистика, доставка. От едно място получавате всичко необходимо, за да стартирате успешно фирмения си имидж. Колцентрове: директни продажби, привличане на нови клиенти, обслужване на клиенти, редакция: текстове за...
...тя предлага своите ексклузивни решения, специализирани в решения за клиентите, които дават поръчки, и за колцентрове в CRM, SVA, VoIP, софтуер, уеб маркетинг и телемаркетинг. YED TELECOM има капацитета да ви придружи в евентуалната аутсорсинг на вашата компания към африканските страни. Това при най-добрите условия за културна и езикова адаптивност, необходими за вашата офшоринг стратегия в Африка...
Маркетингова агенция, специализирана в партньорския маркетинг, генериране на контакти, директен маркетинг за аптеки, директен маркетинг за търговци на едро, преса, доставка на брошури и услуги на кол център.
Кол-център за привличане на нови клиенти (лидери). Национално обслужване с запис на разговори за частни здравни застраховки, занаятчийски услуги, рекламни агенции или телефонни тарифи.
Агенция за кол център. Висококачествено привличане на клиенти с дългосрочно задържане на клиенти, увеличаване на пазарния дял на клиентите чрез активни маркетингови мерки.
Агенция за маркетинг Dreamtime предлага услуги на кол център, специално за ИТ и индустриалния сектор. Също така при първоначалния контакт с първоначално техническо консултиране. Изследвания, Коучинг, Управление на събития.
Подкрепа за продажби за привличане на нови клиенти, поддържане на съществуващи клиенти, планиране на срещи на терен, квалификация на адреси, кол център.
Агенция за кол център с фокус върху изследване на тенденции, пазарни изследвания, оптимизация на продажбите, придобиване на нови клиенти, управление на оплаквания и телефонни искове за събиране.
...CFS GROUP GmbH предлага с callfield.com пакет от услуги за телефонни услуги в Германия, който е напълно безгрижен. Телефонният сервис CallField не се разбира просто като кол център, а като "виртуален прием", който облекчава клиентите си в ежедневната им работа. Предлаганите услуги са подходящи както за средни предприятия, така и за индивидуални предприемачи и стартъпи, които искат да използват...
...На нашето местоположение в Реклингхаузен, Северен Рейн-Вестфалия, предлагаме нашите услуги за кол център 365 дни в годината, 7 дни в седмицата и 24 часа в денонощието (24/7).
10 години услуги на кол център с общо 20 работни места. Съотношението на поръчките е 50% входящи и 50% изходящи. Обучението и качеството са важни, партньор за обучение по елоквия на Търговската камара.
Обслужване на кол център; Обслужване на клиенти; Квалификация на адреси; Приемане на поръчки; Приемане на заявки; Уговаряне на срещи; Управление на оплаквания; Кореспонденционни услуги; Пощенски услуги; Разработка на софтуер; IT поддръжка; Помощен център за потребители; Застрахователни услуги; Цифровизация на документи; Аутсорсинг, индивидуална разработка на софтуер под Windows, разработка на бази данни, 24-часов кол център, туристическа информация по телефон и писмено...