Групата VS Logistics е среден логистичен доставчик с офиси в Вюрцбург, Дормаген (близо до Кьолн) и Кирхлинтелн (близо до Бремен). На повече от 130 000 м² логистична площ предлагаме пълния спектър от логистични услуги в транспорт и спедиция, снабдяване и изхвърляне на заводи, складиране, композиране, дистрибуция и други логистични услуги с добавена стойност, като опаковане на дисплеи, ко...
... ориентирана към решения услуга, която предлага цялостно консултиране, управление на операции и оптимизация в управлението на съоръжения. FACILITYCOMFORT предоставя всички основни услуги с висок собствен процент на изпълнение и най-високи стандарти за качество.
FACILITYCOMFORT е сред водещите доставчици на управление на съоръжения в Австрия от 1978 г.
O.K. Повърхностна технология е на ваше разположение като доставчик на услуги в всяка ситуация, предлагаща ви експертна помощ и необходимата работна сила.
... възникват в професионалната или личната ви дейност, ще изготви или прегледа всеки договор или документ, от който имате нужда, ще разреши въпросите, които ви притесняват (по извънсъдебен ред или чрез съда), ще подготви иска, жалбата, оплакването или подобно, което изисква вашите интереси, и ще ви защити по всякакви извънсъдебни въпроси, административни производства или дела, насочени срещу вас.
LAURENTY е семейна компания, известна в сферата на ПОДДРЪЖКАТА и ПОЧИСТВАНЕТО. В Белгия и Люксембург, LAURENTY присъства и в други сектори на дейност: боядисване, реновация, премахване на азбест, зелени площи, почистване на улици, снегопочистване. LAURENTY ви предлага цялостно решение за поддръжката на вашите инсталации и в която и да е сфера на дейност: административни помещения, фабрики и...
... BPO услуги и нашите екипи, готови да доставят, са нашите най-важни активи. Нашето най-голямо предимство е голямото количество опитни IT инженери, разработчици и агенти за обслужване на клиенти, готови да се присъединят към вас в цифровото ви пътуване. В ITO нашата основна компетентност е разработването на софтуер с високо качество и нашите хора са нашият най-важен актив. Нашето най-голямо...
... онлайн, които се предлагат от банкови и финансови институции в срок от 24 до 48 часа. Заявката се извършва чрез интернет чрез онлайн формуляр за заявка с незабавен отговор и получаване на парите за 10 минути в случай на мини кредити и в 24 часа за друг тип онлайн заеми. Не е необходимо да се извършват административни процедури или да се изпраща документация, за да получите бързия заем. Данните...
...Werap Elektronik AG е компетентният партньор за електронни услуги, когато става въпрос за разработка, снабдяване, производство, тестове и следпродажбени услуги. Продуктова индустриализация, SMT-/THT-печатни платки, както и окабеляване и монтаж на модули и устройства е нашият ежедневен бизнес. В това число влиза и обширно тестване с AOI-система, Flying-Prober или специфичен за клиента тестов адаптер с PC-базирана измервателна система.
Интерфиск предоставя от 1972 г. услуги за пълно обслужване на заплатите за работодатели с персонал в Нидерландия, Белгия, Германия, Англия или Франция. Вие не губите време, като трябва да се свързвате с различни страни, а имате един контакт, при който можете да зададете всички ваши въпроси и промени за всички държави.
Ние ви информираме за местното законодателство и поемаме свързаните с него...
... експерти се грижи за вас и ви помага, за да сте сигурни, че всички ваши решения са правилни за бизнеса. Когато решите да се установите в друга страна, винаги е препоръчително да се обградите с екип от професионалисти, които могат да ви разберат и да ви подкрепят във всички ваши административни процедури. Taxtrends е тук от А до Я, в управлението на създаването, от данъчното облагане до счетоводството на вашата компания в Обединеното кралство.
... готовност за работа на нашия персонал, винаги навременната доставка (включително just in time), както и гъвкавото и бързо изпълнение на "изключително спешни!" поръчки дори в най-кратки срокове, включително през уикендите и празниците.
В съответствие с нашето мото "Нашето качество е опаковано" бихме искали да предложим и на вас нашите услуги в тази област.
Ако желаете, можете да се запознаете с нашите...
Нашата мисия е да предоставим пълен набор от продукти и услуги в областта на консолидацията и финансовото отчитане. Открийте нашия софтуер за консолидация и финансово отчитане, базиран на доказана методология. Нашият опит, производителността на нашия софтуерен пакет и лесната му реализация формират нашата репутация за отлично качество вече повече от 25 години. Ние ви придружаваме на всяка стъпка...
... услуги в един поглед:
Области на експертиза: Стратегия и организация, Управленска информация, Счетоводство и консолидиране, Контролинг, Финансови бизнес приложения, Казначейство и управление на работния капитал, Риск и съответствие, Напреднала аналитика, Управление на таланти, Управление на кредити.
Услуги: Консултиране, Внедряване на проекти, Временно подпомагане, Постоянно назначаване, Междинно управление, Обучение на контролери.
Проектна експертиза: Управление на проекти и PMO, Управление на промени, Управление и подобряване на бизнес процеси.
Грант Торнтън предлага широк спектър от финансови, данъчни, правни и специализирани услуги. Ние се фокусираме както върху пълния спектър от национална и международна дейност, така и върху публичния сектор.
Вие ли сте директор или контролер на международно действаща компания? Или сте предприемач? Действа ли вашата компания в специфична индустрия или е семейна фирма? Специалистите на Грант Торнтън...
Независимо от сектора и страната, в която оперират, всички наши клиенти имат едно общо нещо: те търсят решения - не готов пакет от услуги, който да служи като универсално решение. Вашите цели са нашата отправна точка и ние адаптираме нашата експертиза спрямо вашите цели.
Аудит и уверение
Консултиране
Семейни компании
Правни услуги
Хора и организация
Частни компании
Данъчни услуги
Транзакции (Сливания и придобивания)...
BFS finance от Bertelsmann е една от най-големите независими факторингови компании в Германия. Ние купуваме вземания от доставки на стоки и услуги и ги финансираме предварително. И тъй като времето е пари, компаниите получават 90% от сумата на фактурата в рамките на 24 часа. В същото време поемаме риска от неплащания. По този начин нашите B2B клиенти печелят ликвидност и сигурност и могат да се...
... на чувствителни данни и административни, наследствени и културни документи, с силна култура на организация на производството в защитена среда. Нашите решения: - УПРАВЛЕНИЕ НА КЛИЕНТСКИ ОТНОШЕНИЯ: Обслужване на клиенти, задържане, продажбен поддръжка, генериране на потенциални клиенти, анкети и проучвания, медицински секретар, управление на отношенията с членове - BACK OFFICE: обработка на фактури...
... отпадъците. Чрез нашите услуги в този сектор наблюдаваме постоянно нарастване в бизнеса и в сектора на частните клиенти. Като MACON Transporte & Containerdienste e. K. ние постоянно се развиваме. Ние и нашите служители сме преминали обучения и квалификации, за да отговаряме на най-новите стандарти. През 2006 г. успяхме, благодарение на придобития опит и специализация, да основем компанията MACON GmbH...
Crown Relocations предлага услуги за настаняване на място, услуги за преместване и административниуслуги, за да помогне на физически лица и семейства, които се преместват международно или в страната.
... центрове за разрешителни и изпълнение
Проекти за разрешителни и изпълнение на търговски центрове
Проекти за концепция на образователни кампуси за разрешителни и изпълнение
Проекти за разрешителни и изпълнение на студентски общежития
Проекти за разрешителни и изпълнение на спортни комплекси
Услуги за разрешителни и изпълнение на обществени административни сгради
0546 252 25 16
Офис за...
... на дребно, офис, администрация, образование и свободно време получават от нас, по желание, пълен пакет от проектиране до завършване. Този пакет от услуги означава за вас като инвеститори максимална полза. Защото от основаването на компанията през 1950 година, GIESERS BAU преди всичко символизира качество, ориентация към клиента и спазване на сроковете.
Искаме нашите референции да говорят сами за себе си и затова сме подготвили някои интересни реализирани проекти тук на нашия уебсайт за вас. Те със сигурност ще ви покажат, че ние сме точното партньорство за вашия строителен проект.
...Групата G&S Group предлага пълната гама от продукти и услуги в областта на превантивната противопожарна защита. От системно планиране до поддръжка, от специализирани решения до цялостни концепции за противопожарна защита – и то от 1991 година. G&S Group се състои от холдинга G&S Brandschutztechnik AG, G&S Brandschutz GmbH и G&S Sprinkleranlagen GmbH. Холдингът поема чисто административни задачи...
...административни процедури и транспорт на тела до пространството на покойника.
Истински професионалисти: ние отлично познаваме нашата роля в моменти, когато яснотата на всеки може да бъде нарушена.
Погребалните услуги TRINQUET & FILS също така предлагат надгробни плочи, цветя за траур, рамки за снимки, свещи, ковчези, кремационни урни, мъртвешки вази, мраморни вази..... само по запитване.
Можете да се свържете с нас 7 дни в седмицата, 24 часа в денонощието на + 698 97 58 66...
...** НЯКОИ ОТ ПРЕДЛАГАНИТЕ НИ УСЛУГИ СА СЛЕДНИТЕ ** - К У П У В А М Е на място и веднага вашия ударен автомобил ОТ 2005 МОДЕЛ И НАГОРЕ от всяка точка на България, поемайки с последователност всички административни процедури (ПРЕХВЪРЛЯНЕ - ОКОНЧАТЕЛНО ИЗТРИВАНЕ - ПРЕВОЗ и т.н.) - П Р Е Н А С Я М Е вашия ударен автомобил за някой неударен - П О Н И М А М Е да съхраним вашето ударено превозно средство до приключване на застрахователните или съдебните процедури в новите ни собствени помещения без допълнителни разходи.
... Административни и протоколни продукти Еко продукти Персонализирани продукти и рекламни материали Картриджи и тонери Принтери Онлайн платформата за управление предлага лесен достъп на потребителите до релевантна информация относно поръчаните продукти и услуги, както и важни анализи от цялата организационна структура. Сигурността на информацията на онлайн платформата за управление е осигурена чрез последно поколение ИТ оборудване, както и чрез собствени приложения, които наблюдават цялата дейност 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата.
...специални автомобилни конструкции, изграждане на антени, поддръжка, клиентско обслужване, сервиз на кафеавтомати и много други...
Дори и сложни цялостни решения, като например всички електротехнически инсталации в офисни, административни и производствени помещения, се разработват от квалифицирани служители.
Особена сила на Elektro Hecht е инсталацията на енергийни разпределителни системи. Тук...
...отопление, вентилация, климатизация и санитария, а също и за електроника.
Също така предлагаме услуги за чертане с Revit.
Така че ще получите от нас 3D обемно представяне на архитектурата, софтуер за BIM съвместно изготвяне на документация за TGA.
Програми и услуги за електронно софтуерно управление на сгради, управление на имоти, имоти, площи, открити площи, управление на открити площи, поддръжка...
... постоянно квалифицирани, екипът е на разположение за всички дейности в областта на комуникационните мрежи.
Чрез минимални административни разходи постигаме оптимални цени за услуги.
Вече повече от 15 години Telewelt GmbH е вашият партньор в областта на телекомуникационната техника.
Независимо дали става въпрос за монтаж на пасивни мрежи или инвентаризации и документации, независимо дали става въпрос за BMA, ELA, данъчни мрежи, Fm-мрежи, системи за сигнализация при влизане, антени, линейна техника, мобилни мрежи, G41, PSAgA ...
Ние разбираме занаята си.
... и на специалните желания на клиента. В случай на административни изисквания можем по желание на клиента предварително да поемем координацията с съответния орган.
Нашите услуги включват:
Подготовка на основата чрез шлифоване, водно високо налягане,
Най-високопресово водно налягане до 2.500 бара за премахване на стари покрития, отлагания на струвит и за почистване на тръби в индустрията...