... клиенти включват индивидуални лица, които търсят повишаване на професионалните си квалификации, частни предприятия, местни власти и многонационални компании, предоставящи обучение и квалификации на служителите, за да отговорят на своите законови задължения.
GL events има за цел да подкрепя предприятия, институции, организатори на събития и общности в цялостта на техните проекти, от определянето на стратегии или концепции до реализирането на операциите на терен. GL events Live обединява всички професии в корпоративното, институционалното и спортното събитийно управление. Неговите екипи предлагат решения на ключ от консултация и проектиране до...
Комплексен софтуер за фактуриране и управлениена бизнеса, специално разработен, за да отговори на нуждите на много малки, малки и средни предприятия, както и на занаятчиите. Artinove е незаменимият софтуер за управлениена всички предприемачи, който им позволява да се справят с още по-големи предизвикателства. Artinove е цялостното решение за управлениена вашите разходни бележки, управлението...
... устройства • Шкафове за управлениена ключове с вградени уеб интерфейси • Идентификация на задържани Локални арести • Казина и игрални клубове • Управлениена времето на присъствие, присъствени карти, баджове • …/…...
...), Договори за наем, Данъчно консултиране (корпоративни данъци, данък върху добавената стойност) Управление и администриране на имоти: експерти с над 12 години опит. Особено внимание отделяме на неплатените задължения на общности, за да възстановим, при необходимост по съдебен ред, увредените интереси на собствениците, които днес са принудени да финансират своите длъжници. Специалисти в: Искове за суми, длъжници, процедури, свързани със Закона за собствеността (участие в събрания, оспорване на решения, искане на вноски), изготвяне на договори за наем.
... всички области на агрохранителната индустрия: Хигиена-Безопасност на храните, Качество, Лабораторни техники, Регулации, Опаковки, Развитие на продукти, Технологии-Процеси, Хранене, Сензорна оценка, Управлениена производството. Нашата цел е да укрепим конкурентоспособността на предприятията на национално и европейско ниво чрез нашите експертизи в иновации и обучение.
Дейността по бизнес асистенция се развива около 4 компетенции:
Консултации по правни въпроси, свързани с ежедневното управлениена вашия бизнес:
- Създаване и придружаване напредприятия (взаимоотношения с работници, партньори, съдружници, клиенти, доставчици,...).
- Одит на дружествата, договорите и социалния статус (оценка на управлението на риска).
- Изготвяне на споразумения между...
... включва допълнителни услуги за обширен спектър от части - концентрирани на едно място: от производството на инструменти, през производството на прототипи до серийно производство и последващо покритие на повърхности, монтаж, опаковане и логистика - WGF осигурява индивидуализирано изпълнение във всички области.
За нас ориентацията към клиента е в центъра на всичко. Това включва гъвкаво управление в дистрибуцията и продажбите. Така ние отговаряме на цялата гама от нашите клиенти с техните силно диференцирани изисквания - от средни предприятия с регионално значение до международни корпорации.
Текнофорнитуре Италия ЕООД е компания, основана през 1996 г., която е отправна точка за предприятия и организации в IT сектора. Сървъри и системи за съхранение - компютри, лаптопи, работни станции - Управляващ софтуер и приложения - Професионални печатащи системи - Системи за управлениена документи HP, ASUS, FUJITSU, ACER, MSI, BROTHER, CANON, D-LINK, LENOVO, MICROSOFT, NETGEAR, PHILIPS, SAMSUNG...
AMBRAVA: партньорът за интегрално управлениена климата.
Чрез опитни инсталатори, които отговарят за обслужването на клиентите и оптималното поставяне, AMBRAVA осигурява вноса на климатични системи Samsung, термопомпи и вентилационни системи. Развитието на тези системи от 2000 г. насам е в ускорение благодарение на задълбоченото внимание към устойчивостта на всички нива.
Дружеството AMBRAVA се...
Консултант по онлайн маркетинг и рекламиране в социалните медии - Дигитална реклама. Помагам на малки и средни предприятия да увеличат своята видимост и продажби чрез управлениена рекламни кампании в социалните медии и в Google. Имам богат опит в проектирането на рекламни стратегии в социалните медии и в Google. Също така, в създаването и управлението на рекламни кампании в Google Ads, Facebook...
... публичен облак. Скалаир има различни типологии клиенти, от малки и средни предприятия до големи компании, включително търговци и издатели. Голямото мнозинство от офертите на Скалаир са без ангажимент за срок. Ние поемаме риска да ви удовлетворим в дългосрочен план, за да спечелим вашия ангажимент!
... сметки, данъци и заплати с екип, на който можете да се доверите и разчитате. Търсите ли професионален и надежден счетоводител в Сейнт Айвс? В Anglia Tax Help можем да ви предложим перфектно счетоводно решение. Ние се грижим за цялата свързана документация, оставяйки ви да се фокусирате върху ежедневното управлениена вашия бизнес.
Ние произвеждаме пластмасови продукти по шаблон и размер от технически пластмаси като полипропилен (PP) и полиетилен (PE) чрез заваръчни методи. Нашите клиенти са индустриални компании от области като фармацевтика, химия и др., както и предприятия за управлениена отпадъци като пречиствателни станции и депа, водоснабдители, строителни компании и производители на съоръжения.
... консултантската агенция PANDA MEDIA GmbH & Co. KG като партньор с пълно обслужване за темите управлениена потенциални клиенти и автоматизация на маркетинга. Ние подкрепяме средни предприятия и консултанти и треньори в техния път към дигитализацията и привличането на нови клиенти в интернет.
...Дистанционна работа, Управлениена многосайтовата телефонна система на предприятието, Обединени комуникации. Сред тези хардуерни или софтуерни решения можем да споменем например: IPBX телефонна централа, Интеграция на GSM на платформата Aastra, VoIP WiFi аксесоари за централата Aastra, Аналогови телефони, свързващи се с централата Aastra, Безжична система, Микрофони, Аудиоконференция, Лазерна и мастиленоструйна печатна система, Видеоконференция, Записващи устройства за разговори, Колонки и усилватели, Интерком, Факс-сървър.
Дорилоо е уеб агенция, предлагаща на малки и средни предприятия, занаятчии и свободни професии: - Създаване на уебсайт, - Хостинг на вашия уебсайт, - Създаване и управлениена социални мрежи, - Оптимизация за търсачки (SEO, SEA) на вашия уебсайт, - Създаване на визуали (Лого, Флаер, Плакат, Комерсиален каталог, Банер за уебсайт, Визуал за имейл маркетинг, Визуал за дисплейна реклама...
... категоризирани в 3 основни типа: Изработка на уебсайтове и електронна търговия: професионални и на ниска цена с персонализиран графичен дизайн и CMS (система за управлениена съдържанието) в WordPress, Joomla, Prestashop, за лесно управлениена съдържанието от страна на клиента. Изработка на персонализирани приложения за уеб или Windows за управлениена собствения си уебсайт за електронна търговия. Оптимизация за търсачки: предлагаме решения, насочени към всеки бюджет и нужда, както за малки, така и за големи предприятия.
... маркетинг. Очакваме с нетърпение да обсъдим вашите нужди и да създадем съдържание, което надхвърля вашите очаквания. Специализирани сме в видео маркетинг, управлениена интернет репутация, интеграция и мрежова свързаност в социалните медии, дизайн на социални медии и уебсайтове и оптимизация за търсачки.
OPERON Agencja Ubezpieczeniowa е съвременна компания от Варшава, работеща в рамките на марката Bestpolisa, която съчетава опит с индивидуален подход към клиентите. Нашата цел е да предоставим комплексна защита за физически лица и предприятия, осигурявайки спокойствие и безопасност във всяка ситуация.
Какво предлагаме?
Управлениена застраховки за фирми
Защитаваме имуществото на предприятията...
... консултирането предлагам професионално обоснована помощ за самообучение - за студенти, стажанти в икономически професии, предприемачи, занаятчии, самостоятелно заети, накратко, за всички, които се занимават (или трябва да се занимават) с управлениенапредприятия или икономика. Моето разбиране за консултиране е да покажа на моите клиенти посоката, подобно на компас. Има добри аргументи за това да се поеме в тази посока и да се приеме предложената помощ.
... обработват, опаковат, съхраняват, транспортират и разпространяват храни, като млекарници, предприятия за обработка и бутилиране на зехтин, индустрии за преработка на месо, индустриални кланици, хлебарници и индустрии за производство на хляб и др. Освен това, освен хранителните индустрии, нашата компания поема планирането и прилагането на системи за управлениена качеството, като ISO 9001, системи за управлениена околната среда ISO 14001 и системи за управлениена хигиената и безопасността на труда, като OHSAS 18001 в търговски компании, хотели, технически компании и др.
... управители на сгради, професионалисти, предприятия и публична администрация. Многогодишният опит в пощенските доставки и развитието на уеб приложения за управлениена частната поща доведоха до разширяване без нужда от подкрепа от какъвто и да е вид франчайзинг. Компанията е установила интересни отношения с доверени партньори. Различни компании вече избраха CITY POST EXPRESS® като оператор на частна пощенска доставка заради бързите, ефективни и изгодни услуги.
... информационни средства, позволяващи вътрешно управлениена проследяването на вашия бъдещ управленски инструмент,
- средства, които позволяват най-доброто създаване на компания, за да се използват напълно законовите възможности.
Ние сме специализирани в специфични решения за много конкретни желания и/или определени области на дейност. От друга страна, мигриращите кадри често намират при нас оптимизирани...
... професионално счетоводно бюро, притежаващо всички необходими квалификации, позволяващи извършването на счетоводни услуги. Освен комплексното счетоводно и данъчно обслужване, ние се занимаваме и с управлениена кадри и заплати за различни видове фирми и предприятия.
Допълнителен плюс на нашето бюро е наличието на най-новия, професионален софтуер, който ни позволява да извършваме надеждни разчети и...
...Нашата строителна компания "Edil Nardiello SRL Строителни предприятия и строителство Флоренция Прато Пистоя Тоскана" съществува от 1965 година и благодарение на постоянния растеж, основан на динамично управление и инвестиции в човешки и технологични ресурси, днес сме в състояние да отговорим на нуждите, произтичащи от непрекъснатото развитие на сектора, като запазваме качеството непроменено.
От години сме специалисти в импортирането, продажбата, инсталирането и поддръжката на машини с цифрово управление. Нашите машини се произвеждат в предприятия с ISO 9002 и са сертифицирани по CE. Всички наши нови продукти имат 12-месечна гаранция за части и труд.
Ресурсите за малки предприятия предлагат напълно управлявана печатна услуга, която да ви помогне да намалите разходите за печат и да получите контрол над вашия парк от принтери. Нашият софтуер за управлениена печата ще подобри ефективността на вашия бизнес и може да намали текущите ви разходи с до 30%.
... стоки, като бизнес и счетоводен софтуер, за управлениена склад и за професионално управлениена процеси и отскоро предлага и интегрирана CMS и собствен конструктор на уебсайтове и онлайн магазин.
Camadeus подкрепя компаниите при инсталирането, поддръжката и обучението по време и след внедряването на персонализирана ERP система, за да отрази, опрости и оптимизира бизнес процесите.
За ЕПУ и малки предприятия предлагаме и Unternehmen2go, стандартизирано ERP решение. Допълнителна информация можете да намерите на www.u2go.at.