...Групата дефакто е международно ориентиран доставчик на пълни услуги за сложни CRM и диалогови решения. Чрез свързването на специализирани индивидуални компании, дефакто предлага комплексни диалогови решения от едно място и обединява под един покрив областите изследвания, стратегия, концепция, управлениена проекти, кол център, софтуер, креативност, производство и мониторинг на успеха. Диалогов маркетинг, управлениена взаимоотношения с клиенти, маркетингови услуги, интегрирано планиране и изпълнение на кампании, всички релевантни теми "под линията" под един покрив.
... специализирани в решенията за Siebel CRM и интеграция на TAPI. ИТ консултации, специализирани ИТ консултации в стоматологичната и медицинската област, оборудване с хардуер и софтуер, планиране, реализиране и поддръжка на ИТ проекти, администриране на мрежи, миграция на мрежи, разработка и поддръжка на системи за управлениена съдържанието, ИТ решения за сигурност, внедряване насофтуер, WAN свързвания, например чрез IP тунелиране, решения за съхранение, договори за поддръжка, VoIP, ISDN over IP, телефонни системи, обучения на място в хардуер и софтуер, сервизни решения в максимум 24 часа.
...системи с чип карти, инструменти за извличане на информация, системи за управлениена данни, консултации в информационните технологии, системи за извличане на информация, аутсорсинг на информационни технологии, комплексни решения, ориентиран софтуер за управлениена взаимоотношения с клиенти (CRM), модулна структура на програмата за лесно разширяеми решения. Общи програми: Управлениена документи...
...Управлениена взаимоотношения с клиенти; Софтуер за електроинсталатори; Софтуерни решения за занаятите: електрически, СХК, бояджии, покриви, - оферти, измервания, фактури, спецификации, - управлениена материали и склад, - поддръжка / обслужване наклиенти, - архивиране, - планиране на монтажници, - CRM и управлениена дейности, - обработка на поръчки Разработка насофтуер, специално за нуждите на електрическите, СХК, бояджийските и покривните занаятчийски отрасли.
... обслужването на клиентите на една компания са толкова различни, колкото и самите компании. Затова всяко приложение се реализира индивидуално за вас: генерично и гъвкаво! ADITO Software GmbH, Geisenhausen, разработва софтуер за областите продажби, маркетинг и обслужване от основаването си през 1988 година. С програмите ADITO online, ADITO performance и ADITO columbus, компанията е сред водещите производители на високогъвкав бизнес и CRMсофтуер. Около 650 клиенти, включително Franz Kaldewei GmbH & Co. KG, GfK AG...
...обработка на отговори; приемане на поръчки по целия свят; квалификация на адреси; привличане на нови клиенти; уговорка на срещи; активиране на стари клиенти; пълно аутсорсинг; диалер; B2B софтуер, онлайн каталози, портали, общности, Java, .Net, XML, мобилни решения, управлениена услуги, хостинг в собствен център за данни. Логистика с пълно обслужване с складиране, световна доставка, инкасо...