...Инженер по информация, регистриран в регистъра на провинция Козенца от 2010 г. Специалист в управлението на информационни системи и автоматизация на бизнес процеси. Освен консултантски услуги в областта на информационните технологии, предлагам услуги за създаване на:
- Специализирани софтуерни решения
- Уеб-базирани софтуерни приложения
- Инсталации на колцентрове
- Уеб / мобилни приложения...
JESET е компания, насочена към бъдещето, която има за цел да създава персонализирани проекти в
Конвенционални архиви и микрофилмиране; Плъзгащи се архиви, задвижвани с волан и електрически; Аудитории, големи културни и спортни пространства (телескопични трибуни и столове); Библиотеки и учебно оборудване; Специализирано оборудване за колцентрове и видеоконференции; Специален проект за решение и...
Облачна софтуерна платформа за колцентрове. Софтуерът за контактни центрове е лесен за използване: бързо запознаване, лесно програмирани функции и удобен интерфейс.
ЗАЩО ДА ИЗБЕРЕТЕ НАС - С нашия опит в неръждаемата стомана предлагаме повече. Търсите консултация, включително относно търсените от вас материали? Ние предлагаме възможности за снабдяване, дори за вашите специални изисквания. Искате ли личен контакт? Нашите специалисти са на разположение директно за вас. Между другото, ние сме в утвърден екип от години - без колцентрове и опашки. Не можете да...
Производител на софтуер и системна къща за колцентрове и сервизни центрове - За подобряване на обслужването на клиентите в компанията. Специалист в CRM за контактни центрове, телекомуникации и ACD приложения.
...предотвратяване на отлив, възстановяване на клиенти, избягване на откази, възстановяване на отказали се клиенти
+ CRM, управление на клиентски отношения
+ Обслужване на абонати, входящо кол център, входяща обработка на имейли
+ Оптимизация на приноса на клиента чрез допълнителни продажби и крос-продажби
+ Провеждане на търгове за услуги на колцентрове, CRM услуги и търговски услуги
+ Консултации при...
...спедиторски, транспортни и свързани логистични услуги, колцентрове, ресторантьорство и строителство. Освен това, софтуерът е идеален за компании с множество локации и отдели. С ShiftBase имате цялата информация за служителите в един пакет. В графиците на ShiftBase можете да видите кои служители са налични или отсъстват. Освен това, можете да проследите разходите за персонал, както и съотношението...
Avaya е световен лидер в системите за корпоративни комуникации, който проектира и внедрява решения за обединени комуникации, колцентрове, данни и свързани услуги за компании от всякакъв размер по целия свят.
Damovo Belgique е глобална услуга, специализирана в корпоративните комуникации. Териториалният обхват на компанията обхваща също така Люксембург и Северна Африка. Чрез своите консултантски услуги, проектиране, интеграция и експлоатация, Damovo предоставя напреднали професионални решения в следните области: компютърни мрежи и конвергенция, обединени комуникации, колцентрове и приложения за CRM и IP видеонаблюдение. Предложението на решения от Damovo обединява най-добрите технологии от най-големите световни доставчици: Aastra, Cisco Systems, HP, Microsoft и Mitel Networks.
... да подобрите по впечатляващ начин вашите дейности в: - Продажби, автоматизиране на търговската сила (файлове с клиенти и потенциални клиенти, проследяване и др.) - Маркетинг, управление на персонализирания маркетинг (история на продажбите, сегментация и таргетиране, маркетингови кампании и др.) - Обслужване на клиенти, организиране на клиентската поддръжка (взаимоотношения с клиенти, колцентрове...
С повече от 15 години опит в развитието на бизнеси изцяло онлайн, IBERMEGA разполага с активни клиенти почти във всички страни по света. Голям екип от уебмастъри, техническа поддръжка, оператори и редактори на аудио и видео, преводачи, модели, журналисти, колцентрове, мениджъри на общности, адвокати, правят възможно бързо и ефективно твоят бизнес да се открои в интернет пред конкуренцията...
Нашата компания, която определя тенденциите в транспортния сектор, предлага качествени и непрекъснати услуги в цяла Турция. Ние имаме ненадминато място в областта на преместването от дом до дом и междуградските превози. Достатъчно е да се свържете с нашите колцентрове 24 часа в денонощието, за да получите информация за това откъде накъде ще се извърши превозът. Можете веднага да разберете цената на транспорта за посочените разстояния по време на разговора. Кол център: 0 (212) 429 56 40 За спешни случаи: можете да получите помощ на номер 0 (537) 301 06 59.
... здравен туризъм, - Консултации по недвижими имоти и промоционални филми, - Консултации по социални медии, - Производство на съдържание, - Управление на реклама, - Консултации за колцентрове (чужди езици), - Консултации по мрежов маркетинг ЗЕР ЯПЪМ// Ерман Адзъс контакт: 0533 771 71 74...
...така и системи и решения за дистанционна работа.
Нуждаете се от експерт в телекомуникациите, предлагащ персонализирани решения за колцентрове, дистанционна работа, Call Centers? Обадете се на специалистите на Vocalcom! Ние внедряваме системите, от които имате нужда.
...насочени към клиентските отношения. Основавайки се на непрекъснат опит чрез нашите колцентрове и на индивидуализирано близко коучинг, нашите обучения са ориентирани към оперативността, прагматизма и постигането на конкретни резултати.
... на POS
• Одитни проверки в търговията
• Иновативни промоции на POS
• Бранд изживявания за служители, търговци или крайни потребители
• Входящи / Изходящи колцентрове
Не има значение колко голяма или малка е акцията. Ние ви помагаме да увеличите вашите продажби. Използвайте нашия опит и знания, ефективността на нашите концепции и така увеличете вашата производителност. Мисията на групата CPM е следователно „INSIGHT-INFLUENCE-SALES“.
... услугите. authensis ACHAT се интегрира безпроблемно в съществуващите инфраструктури и приложения. Портфолиото на authensis включва също анализ, концепция, реализация, както и обслужване на сложни комуникационни решения. authensis - 17 години опит. authensis AG - независима немска компания в семейна собственост - е лидер в продуктите и технологиите на европейския пазар на системно независими решения за колцентрове. Екипът на authensis е активен в разработването, внедряването и обслужването на решения за колцентрове на немския пазар от 1992 година.
... решение за управление на техния ЗЕЛЕН НОМЕР, ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ, УПРАВЛЕНИЕ НА ДОКУМЕНТИ, ВВОД НА ДАННИ, УСЛУГА ЗА РЕЗЕРВАЦИЯ. Създаването на услуга за кол център, бек офис, административно или документално управление никога не е било толкова просто и изгодно. В YOUDIAL работим както чрез нашите физически офиси в чужбина (аутсорсинг), оборудвани с модерни технологии, така и в режим на дистанционна работа (хомешоринг). Нашият чуждестранен персонал е подготвен и квалифициран да предоставя отлично обслужване на перфектен италиански език.
... фотоволтаични системи. Възползвайте се от атрактивни комисионни, регионални проекти и гъвкави търговски канали в дългосрочно партньорство. Или предложете на вашите клиенти първокласно обслужване с решенията за входящи колцентрове на TES Германия. С модерна технология, професионално обслужване и мащабируеми опции.
...Като първата аутсорсинг компания за колцентрове в Турция, с 700 служители и капацитет от 700 места на две локации (Истанбул (Аташехир, Умрание и Гюнешли), Гебзе/Коджаели и Ялова), VODATECH предоставя "Платформа за взаимодействие с клиенти" за телемаркетинг, клиентска поддръжка, качество на данните и техническа поддръжка (Helpdesk) на компании както местни, така и чуждестранни, които са водещи...
Агенция за телемаркетинг с фокус върху изходящи разговори, пазарни проучвания и телефонни услуги, както и обучение и коучинг, и консултации и настройка на колцентрове.