...резервирайте само с няколко клика. Офисите и оборудването се дезинфекцират преди всяко посещение и също така предоставяме маски и хидроалкохолен гел на разположение на всички. - Като регистрирате бизнеса си при нас, Шалетът става вашият административен и данъчен адрес, иначе казано, вашето седалище. Вие получавате лична пощенска кутия, 24/7 достъп до нашите помещения за получаване на пощата и онлайн услуга, която ви уведомява в реално време, ако сте получили нещо.
Lotea управленски услуги предлага персонализирани услуги на час, без фиксирана такса. Днес, повече от всякога, трудовите колебания и постоянно променящата се ситуация ни принуждават да бъдем гъвкави и да имаме голяма способност за адаптация по всяко време. Разполагането с фиксиран административен отдел, който да управлява многобройни задачи и формалности, може да бъде много скъпо, затова...
Образователен център на Компанията на Исус, с над 120 години история и педагогически проект, одобрен от Q+ за отлично качество. Разполага с мъжки и женски общежития и над 100 професионалисти, включително преподаватели, възпитатели, йезуити, административен и обслужващ персонал, за да предложи цялостно образование в академичен, личен, извънучилищен и християнски аспект. Държавно финансиран в...
...
Консултанти на IHK, Университет Ландау и Кобленц, Икономическо развитие Нойщат, Министерство на икономиката RLP, Административен университет Фрайбург
Най-добрият наличен екип
Мрежа от над 70 партньори в всички цифрови области
Събираме най-добрите в един екип - всеки път отново
От анализа и планирането до успеха на проекта - ние придружаваме цифровите реализации...
...която оперира на обща площ от 20.000 м2, от които 5000 м2 закрита площ, работи с експертен технически и административен екип, за да осигури най-високо качество в специфичните за клиента поръчки, доставка на материали, производство и навременна доставка.
... Льозенбек, като средно голяма семейна компания, няма голям административен апарат и затова може да произвежда икономически изгодно и в Германия.
Машинен парк за обработка на ламарина до 10 мм. Специализирана в малки и средни серии.
...В допълнение към възможността за наемане на класически офис пространства (площи от 45/67/85/95/167 квадратни метра), нашият бизнес център предлага услуги за моментални и виртуални офиси с значително намаление на разходите. Предлагаме напълно оборудвани офиси, високоскоростен интернет и телефонни линии, ежедневна почистване, климатизация/отопление, опитен административен персонал и разнообразие от...
... икономическата криза. Действахме толкова гъвкаво, колкото изискваше пазарът.
Година 2010: Сертификация по качество и околна среда по DIN EN ISO 9001:2008 / 14001.
Година 2015/16: Строителство на втори административен блок и монтажна зала.
Година 2018: Сертификация по качество по ревизирания стандарт DIN EN ISO 9001:2015 (с много добър резултат).
Година 2020: Ново строителство на още една монтажна зала, включително офис блок.
... удовлетворение, например, преместването на музея на картините от Федералния административен съд, както и преместването на MDR, бяха извършени от нашия екип.
Ние ежегодно подкрепяме благотворителното събитие за детския хоспис Bärenherz Markkleeberg, както и се ангажираме с младежта на регионалните спортни клубове като Kickers Markkleeberg и TSV 1886 Markkleeberg.
Нашият модерен автопарк се управлява от...
...инструменти, оръжия и др.) с контролен и административен софтуер. Осигуряването и предаването на обектите се извършва чрез интелигентни депо системи и специализирани инсталации. Индивидуалните концепции за разрешения, както и целият спектър от технологии за идентификация на лица и обекти, надеждно защитават от неразрешен достъп. Повече от 90 служители ежедневно се ангажират в бъдещето ориентирани...
Тейкоку е основана през 1939 г. в Осака, Япония, и се премества в Хиого няколко години по-късно, където в момента работят 320 служители в модерен производствен и административен комплекс с площ от 17,000 м². От 1960 г. компанията се специализира в областта на помпите с разделителен мотор и се е утвърдила като водещ доставчик в световен мащаб. В индустриалните сектори на петрохимия, нефт...
...Пълно управление на трудовите отношения във всеки правен, административен, данъчен/осигурителен аспект. Консултации и правна помощ в трудовите отношения. Специализация в уволнения, сделки и помирения. Технически и служебен консултант в трудови спорове.
... маркировка от повече от 30 години!
Независимо дали сте малка, средна или голяма компания, нашата близост до вас ни позволява да бъдем на разположение:
> Търговско и техническо присъствие в цяла Франция
> Пряк контакт с нашите технически екипи на терен или Сервиз
> Административен екип, посветен на вашите запитвания (консумативи...)
> Технически център (Ennery)
В зависимост от вашите ограничения...
... търговското разпространение на партиди канарчета от всички породи и други птици. Нашата цел е да предложим на клиентите си най-добрите видове канарчета на пазара и на най-добра цена, както и цялата необходима поддръжка и информация след продажба. Със зоологическо ядро ES410410000224 нашите съоръжения отговарят на всички изисквания, хигиенни условия и административен контрол, които трябва да притежава едно зоологическо ядро за поддържане и транспорт на канарчета и други птици.
... Гомес ви предоставяме всички средства, с които разполагаме, за да извършите вашите управления. Доверете се на сертифициран административен мениджър и на квалифицирани данъчни консултанти. С достъп за хора с увреждания. Приемаме кучета.
Транспорт Кейзер Уормонд ООД е динамична компания с надеждна история. Ние стоим зад качеството, услугата и ангажираността от 1933 г.
Гъвкавостта и ефективността са нашето мото!
В Транспорт Кейзер Уормонд ООД работят 19 шофьори на пълен работен ден и 2 на повикване. В офиса работи 1 административен колега на непълен работен ден. Оперативните дейности и ръководството са в ръцете на 2 членове на...
... служителите си, растящия и модернизиращ се машинен парк, развиващия се технически и административен персонал. Тук в Билпластик нашият основен приоритет е да установим надеждна комуникация с нашите клиенти, за да идентифицираме техните нужди и да им предоставим най-добрите решения. Разчитайки на нашите експертни служители и използвайки съвременни технологии, Билпластик предлага услуги, ориентирани към...
Официална агенция за индустриална и интелектуална собственост, специализирана в регистрацията на национални търговски марки, търговски марки на ЕС, международни търговски марки и търговски наименования в Испания, защита на европейски патенти, международни патенти PCT, национални патенти и полезни модели в Испания (изобретения, иновации, подобрения, процедури за получаване), регистрация на индустриални дизайни в Европейския съюз и в Испания, авторски права (Copyright) и интернет домейни. Юридически услуги. Административен мониторинг. Защита в Испания, Европа и по света.
Подготвяме те да постигнеш опозицията в здравеопазването, за която винаги си мечтал: сестринство, помощник, радиодиагностика, административен, помощник, лабораторен техник... В Test за Опозиции ти предоставяме всичко необходимо и 100% персонализирано консултиране, за да преминем стъпка по стъпка заедно през този процес, разрешавайки всички твои въпроси и давайки ти всички полезни съвети, за да постигнеш целта си: да получиш място в опозицията в сектора на здравеопазването. Пиши ни, искаме да чуем твоя случай и да започнем да те подготвяме!
... инспектори, 8 технически експерти и 7 административен персонал. Kalitürk® осъзнава значението на сертификационните дейности за нашата страна в контекста на процеса на Европейския съюз и извършва всички свои дейности в съответствие с националните и международните регламенти и стандарти. Kalitürk® е специализирана в сертификационните услуги и с квалифицирания си екип от професионалисти е поставила за основен принцип осигуряването на удовлетвореност на клиентите и цели да внедри този принцип и в сертифицираните компании.
... entreprises sur le territoire wallon (ainsi que dans la commune de Fourons en Flandre) ce qui représente pas moins de 2,8 millions de citoyens.", "Bulgarian": "Създадена през 2009 г., ORES днес е основният оператор на мрежи за разпределение на електрическа енергия и природен газ в Валония. Това е екип от 2 350 души – мениджъри, техници и административен персонал – на ваше разположение в 197 общини в...
Аудитекс е компания за счетоводни услуги, член на Съвета на счетоводителите. Тя помага на своите клиенти да се установят на територията на Люксембург и ги следи стъпка по стъпка в реализирането на техните проекти. Аудитекс предоставя своята подкрепа в цялостния административен процес, позволявайки на клиентите си да се съсредоточат предимно върху развитието на своя бизнес. Аудитекс ви помага...
От повече от 15 години, Mixity подкрепя предприятията и малките и средни предприятия, като намира с тях технически и иновационни решения, адаптирани към всички техни нужди.
Независимо дали сте маркетинг мениджър, ръководител на продажбите, в логистиката или административен отговорник, ние ще намерим с вас ИТ решението, което търсите.
Съставена единствено от ентусиасти, нашият екип обхваща...
... хидравлика, автоматизация и надзор, техници за следпродажбено обслужване на електрохидравлика, търговски и административен персонал. Предлагаме широка гама от хидравлични компоненти, стандартни или специфични, високо налягане, патентовани, като помпата TRANSFER BARRIER®, работеща с специфични флуиди: фосфатни естери (тип Skydrol, Hyjet) 95/5, 98/2, чиста вода.
Компанията е официално учредена през 1997 година. От самото начало целевият й пазар е международният транспорт, сектор, който изисква висока организация, прецизност и качество на услугите. Затова политиката на компанията е да залага на ефективен административен модел, на опитен и динамичен екип от шофьори и на съвременен и ефективен автопарк. Нашето постоянно обновление на качеството, съчетано с...
...фактуриране и др.
Ние сме специалисти в разработката на Ruby on Rails и Javascript. Обичаме да разработваме APIs и да работим с тези на други услуги.
Уебсайтове / CMS
Правим уебсайтовете администрирани чрез персонализирани CMS или генеричен административен интерфейс. Винаги имаме предвид ергономията.
Не правим уеб дизайн, но редовно си сътрудничим с дизайнери, които са свикнали с нашия начин на...
Независим секретар в Ланд, предлагам ресурси в секретарските услуги за физически лица и професионалисти. Вашият административен секретар е тук, за да ви улесни в текущото управление на вашата администрация, както и в управлението на вашия бизнес. Отидете направо на същността... Възползвайте се от административен секретар според реалните ви нужди. Гъвкава и развиваща се услуга, която ви придружава...
WinBee са опитни консултанти по човешки ресурси и подбор на персонал, които са страстни към своята работа. Те имат опит в вътрешния и външния подбор. WinBee разчита също на консултанти с опит в различни професии. Те са заемали длъжности като търговец, мениджър маркетинг, счетоводител, мениджър отчетност, търговски директор, административен служител, мениджър заплати, продуктов мениджър и др. Нашите дейности: Подбор и селекция. Изходящо консултиране. Консултации по човешки ресурси. Консултантски услуги. Управление на компетенции. Кариерно коучинг. Тестиране.
Тази консултантска фирма, известна като Moll Asesores, е офис на професионалисти от Валенсия, специализирани в различни области на консултиране и управление, който в момента разполага с четирима души в екипа на компанията: един трудов адвокат, един данъчен консултант, един административен служител и един мениджър, а именно: Хорхе Мол, Андреу Мол, Нурия Мол и Мария Долорес Искьердо. Благодарение...
Строителство и Ремонт на Камери и Винтове за Пластика Преработка на Пластмаси. От началото на 1995 година, група квалифицирани механици, техници с дългогодишен опит и административен персонал се обединиха, за да създадат RECAHU. Компания, специализирана в производството на комплекти за пластика, нитридирани, биметални, закалени или пулвиметалургични. Recahu също така ремонтира цилиндри, винтове...