...Различните центрове, разположени в регионалната територия, създават система за пренос на данни с изключително висока капацитет на лентата, предоставяйки по този начин на местната мрежа стабилни връзки с висока скорост към клиентите.
Преминавате към нова технология, искате да обновите телефонната си мрежа или имате нужда от инсталатор за внедряване на новата си мрежа? Нова GTBE, експерт в телефонната комуникация, е готова да интервентира на всички ваши обекти, за да инсталира вашия IPBX. С края на RTC, в рамките на 5 до 10 години, много компании ще трябва да мигрират текущата си телефоннасистема, работеща на мрежата Numéris...
... управлението или администрирането на вашата телефоннасистема, аз ви предоставям своята експертиза относно PBX, особено за OXE и контактните центрове...
Оставаме на ваше разположение, за да проучим вашите нужди.
...Аламбра е андалуски дворцов комплекс в Гранада. Етимологично, Аламбра идва от арабски "ал-Хамра", тъй като името му е напълно Qalaat al-hamra '' (Червената крепост). Второто място, което принадлежи на победата над града, е тук в Аламбра. Аламбра е истински укрепен град (Медина), който съставлява по-голямата част от хълма Сабика, докато частта й в Гранада е бенефициент на друга система от защитни...
Като IT и телекомуникационна система с национално и европейско присъствие, с авторизация на Avaya BusinessPartner, обслужваме клиенти от средния и международния бизнес в областта на интелигентната корпоративна комуникация. Специализирани сме в проектирането и внедряването на сложни, корпоративни ИТК инфраструктури с свързани Call и Contact центрове, включително CTI решения. Основните области на...
Професионални телекомуникационни услуги предлагаме не само на домакинствата и предприемачите, но и на фирми и корпорации. От няколко фиксирани и мобилни линии до стотици линии в виртуална телефонна централа, натъпкана с функции и с гаранция за наличност. Виртуалната телефонна централа е напълно оборудвана виртуална телефоннасистема на облачна основа, която Ви позволява да се освободите от...
... клиенти вече не трябва да се притесняват за скъпи актуализации на софтуерни лицензи, резервни копия или поддръжка - ние правим всичко това вместо тях като част от пакета. Ние се стремим да предоставим на клиентите си цялостна ИТ и телекомуникационна стратегия. За да интегрираме с нашите хоствани виртуални десктопи, разработихме индивидуална VoIP телефоннасистема. Тази услуга позволява на...
Предлагане на телефонни услуги и решения. Хоствана телефоннасистема от Xelion 3cx и simpbx чрез платформата PortaOne. За фиксирана месечна такса. Обаждане и получаване на обаждания. Чрез A1 от Херенвеен можете винаги да спестите от разходите си за телефонни и телекомуникационни услуги. A1 е разположена в Херенвеен, но като истинска фризийска компания е активна в цяла Нидерландия. Освен...
... времена, ефективната и икономически изгодна телефоннасистема е от съществено значение за поддържането и подобряването на вашата комуникационна инфраструктура, и препоръчваме само най-добрите телефонни системи от водещите марки, за да осигурим, че вашата телефоннасистема работи за вас.
Go Connect CRM е софтуер за компютърна телефония (CTI). Go Connect CRM предоставя полезно допълнение за вашата телефоннасистема Panasonic. Той се интегрира с редица общи CRM приложения, за да ви помогне да предлагате по-добро обслужване на клиентите.
...Гореща линия/Сервизен телефон; Приемане на поръчки/заявки; Активна телефонна продажба; Помощен център; Аутсорсинг в зависимост от капацитета; Приемане на поръчки в цяла Европа; Приемане на поръчки в близката околност; Приемане на поръчки в рамките на Бавария; Интернет телефония; Факс свързване; Софтуер за кол център; Управление на оплаквания; Обработка на отговори; Приемане на поръчки по целия свят; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; ACD система;...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки/заявки; Активна телефонна продажба; Помощен център; Факс свързване; Софтуер за кол център; Управление на оплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; Уговаряне на срещи; Активиране на стари клиенти; Пълно аутсорсинг; Прием на поръчки в Германия; ACD система; Свързване по имейл; CTI...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки/заявки; Активна телефонна продажба; Помощен център; Аутсорсинг в зависимост от капацитета; Прием на поръчки в близост; Прием на поръчки в рамките на Бавария; Интернет телефония; Факс свързване; Софтуер за кол център; Управление на оплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; Уговаряне на срещи; Активиране на стари клиенти; ACD система; Дайлер;...
Системи за гласово управление за ТК и ИТ; VoiceDirector Personal; Гласово управлявано управление на контакти; Свързване, изпращане на имейли и информация за контакти чрез глас от всяко телефонно устройство, VoiceDirector Operator; Гласово управлявана телефонна централа с напълно автоматизирано гласово приемане на обаждания и свързване; VoiceDirector Personal е централизирана система с възможности...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки/заявки; Активна телефонна продажба; Факс свързване; Софтуер за кол център; Управление на оплаквания; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; Уговаряне на срещи; Активиране на стари клиенти; Пълно аутсорсинг; Аутсорсинг на фронт офис; Прием на поръчки в Германия; ACD система; Свързване по имейл; CTI; Дайлер Активна телефонна продажба; Привличане на нови клиенти; Пълно аутсорсинг...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Активна телефонна продажба; Помощен център; Аутсорсинг в зависимост от капацитета; Факс свързване; Софтуер за кол център; Управление на оплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; Уговаряне на срещи; Активиране на стари клиенти; Пълно аутсорсинг; Аутсорсинг в зависимост от времето; Аутсорсинг на фронт-офис; Аутсорсинг, ориентиран към задачи; ACD система;...