... шанс на висококачествени употребявани офис мебели от екологична гледна точка. Този вид повторна употреба на офис мебелите е щадящ околната среда и спестява ресурси.
Употребяваните мебели с малки следи от употреба се обработват от нашите обучени служители, така че да блестят в новия си блясък.
...От офис столове за домашен офис до цялостно обзавеждане на работни места за всички офиси във вашата компания – R&M Büro- und Designmöbel предлага подходящо решение за всеки. Убедете се в нашия уеб магазин или при посещение на нашия шоурум в Емсбюрен. В двата случая ще се учудите колко обширен и разнообразен е асортиментът.
Нашето предложение включва нови и употребявани офис и дизайнерски мебели...
... ви помогнем с съвети и насоки. Очакваме вашето обаждане!
В областта на офис мебелите ние сме експерти. От 2004 година насам, като Office Furniture Online, обслужваме клиенти в цяла Великобритания с офис мебели за училища, предприятия, администрация и домове.
Експертни съвети: С удоволствие ще споделим нашите знания и препоръки с вас. Независимо дали търсите ергономичен офис стол или цялостно...
Компетентност на здрава основа
Оперативната организация е нашият фокус вече повече от 5 десетилетия. В централния офисв Арнсберг от основаването на компанията през 1961 г. организационните решения за индустрията, занаятите, търговията и услугите са в центъра на вниманието. Разработваме концепции, продукти и системи, с които предприятията могат значително да подобрят своята организация. Целта е...
...Интерщул Бюромебели ГмбХ & Ко. КГ е специализирана в производството и разпространението на офис столове, които се отличават с отлична ергономия, най-съвременна техника, отлично проектиране и висока екологична осведоменост.
БИМОС
Бимос, като собствена марка на Интерщул Бюромебели ГмбХ & Ко. КГ, е водещ производител на работни столове за индустрията и лаборатории. Продуктите представляват високо специализирани решения за сядане, които могат да се използват в различни области:
Производство
ESD област
Лаборатория
Чисти помещения
Работа в изправено положение...
...ВАШИЯТ ОФИС Е НАШАТА РАБОТА! Офисен център Рейх е един от водещите доставчици на пълен асортимент в офисната индустрия в региона Инголщат-Аугсбург. На площ от около 2000 м² предлагаме уникална концепция в региона, с която правим офиса "изживяем". Консултираме ви по всички въпроси, свързани с офисното обзавеждане и техника, и поемаме планирането вместо вас (интерактивна 3D анимация по желание...
...както и офис мебели:
• Höreth Betriebseinrichtungen е вашият доставчик на рафтове, който предлага развитие, консултации и изпълнение на специални желания, адаптирани към вашите нужди с иновативни и разнообразни системи за рафтове и над 60 години опит.
• Ние предлагаме оптимално решение за рафтове за всички области на приложение, независимо дали в предприятие, склад и архив, офис, работилница или...
... рафтове, нашето предложение е завършено.
ОПИТ
Сме натрупали чрез дългогодишното сътрудничество с клиенти от най-различни отрасли. С всяка нова задача се изправяме пред ново предизвикателство. Всяка решена задача ни позволява по-лесно да решаваме нови проблеми. Така сме в състояние да ви предложим безпроблемно и икономично решение за всякакви пространствени проблеми.
... момента разполагаме с над 2.100 кв. м. складова площ и около 1.800 места за палети в високи рафтове, както и допълнителен междинен склад за входящи стоки. В момента предлагаме около 8.000 различни продукта, които предимно и постоянно се съхраняват при нас в по-големи количества. Обработката на входящи стоки и доставки се извършва ежедневно, така че можем да осигурим бърза обработка и кратки срокове...
...Компанията е основана през 2006 г. от настоящия собственик и управител Томар Драх. В момента разполага с около 5,000 м² складова площ и над 400 палетни места в високи рафтове. Освен това разполагаме с около 2,000 м² офис площи.
Парцелът с площ 20,000 м² се намира в индустриалната зона Баутцен / Салценфорст с непосредствен достъп до магистрала A4. Производственото място е защитено с контрол на...
... рафтове и палетни системи. Ако искате да научите повече за нашата история, моля, кликнете тук.
Нашият продуктов асортимент днес обхваща иновативни системи за палетни рафтове и изграждане на рафтове за стелажи, до пълни складови решения, автоматизирани, статични, динамични, както и офис и архивни решения. Ние разполагаме в нашата група с дългогодишен опит и съответното ноу-хау, за да разработваме в тясно сътрудничество с нашите клиенти винаги оптималните решения за Вашия бизнес.
... подвижни скелета и стълби.
От март 2010 г. сме официален търговец на ALTRAD plettac assco.
Следните услуги предлагаме:
Проверка на стълби по DGUV информация 208-016 (бивша BGI 694), инспекция на рафтове по DGUV информация 208-043 или DGUV правило 108-007 (на място в радиус от 50 км) и годишен преглед на лични предпазни средства (ППС) срещу падане по DGUV правило 112-198 (бивша BGR 198).
Работно време:
Понеделник - Петък от 8 до 17 часа
и по уговорка
Лесен достъп и с големи камиони!
...
•Шкафове за документи и универсални шкафове
•Шкафове за инструменти
•Офис обзавеждане
•Рафтове
•Кутии за подредба от пластмаса, стомана или дърво
•Работни столове и табуретки
•Системи за събиране на отпадъци
•и много други ...
В допълнение към стандартната програма, която включва над 4000 артикула, KLW се е специализирала в индивидуални поръчки и решения за клиенти.
Най-голяма ефективност и...
...вместо стари документи в задните ъгли.
БЕЗОПАСНОСТ
- Оптимална сграда / оптимално състояние на документите:
сухи и чисти помещения с професионални рафтове предотвратяват образуването на здравословно опасна плесен и др..
- Оптимална защита на данните:
зад заключени врати вашите документи в АКТЕНФАРМ са в безопасност от всякакъв неразрешен достъп.
- Оптимален контрол на достъпа:
(документиран...
... въртящи се столове, шкафове и рафтове
• в архива и регистратурата с неподвижни и подвижни рафтове
• в предприятието с решетъчни разделителни стени и преградни стени, офис помещения в едно и двуетажно изпълнение, както и системни разделителни стени за администрация и производство. Системни офис контейнери допълват нашето предложение.
Нашата услуга
Обработваеми материали:
Стомана, стоманени листове, алуминий, поцинкована стомана, отливки
Област на приложение:
Областите на приложение за прахови бои са изключително разнообразни. Най-важните области на приложение са: машинни части, оградни системи и врати, автомобилни джанти, алуминиеви и железни профили за ограждения, офис и градински мебели, рафтове, хладилници, кухненски...
Фирмата VA-Trans съществува вече повече от 10 години. От май 2020 г. главният офис се намира в индустриалния парк Спорерау 3 в 85368 в община Мосбург на Исар. Ново е нашето представителство в Лайпциг. Андреас Вехсе ръководи компанията от самото й създаване.
Централно на разположение на клиентите са общо над 900 квадратни метра складова площ. Складовите площи са частично оборудвани с високи...
... ефективна работа или ценен складов капацитет в до 4-етажен вариант.
Продуктовото портфолио на GEMAC включва: стелажи с плоски рафтовев система за свързване, палетни стелажи, стелажи с чекмеджета, складови платформи, многоетажни системи, стелажи за преминаване, стелажи с рамена за дълги материали и плоскости, шкафове за стелажи, стоманен лек строеж; променливи многофункционални офиси и индустриални...
... все още са с нас след 28 години. През декември 1990 г. се преместихме вофис контейнер. 10 години по-късно, през 2000 г., HENKA получи наградата за търговски партньор на SANDVIK на годината. През 2007 г. бяхме отличени с \"Голямата награда на средния бизнес\" и посетени от министър-председателя Георг Милбрат в HENKA. През 2013 г. завършихме новата сграда на фирмата в Столберг и се преместихме от...
... и прахово боядисана версия
Системи с подвижни рафтове с ръчно управление или електрически
Широкоформатни рафтовев различни изпълнения и размери
Рафтове за вертикално съхранение на дървени летви и метални профили
Палетни рафтове за вътрешни и външни пространства, в прахово боядисване или поцинковани, рафтове с конзоли в лека и тежка версия, за вътрешни и външни пространства, складови платформи...
Успехът не е само въпрос на идеи, продукти и услуги, но и на техническото оборудване на компанията. Прегледността, ясните структури и лесното управление са важни фактори за ефективните оперативни процеси.
Ние ви помагаме да изградите такива съоръжения – с широка гама от продукти и индивидуални концепции за склад и транспорт.
Нашите продукти включват стелажи с регулируеми рафтовев системи с...
B2B специалистът в Staples Inc. консултира и доставя офис и оперативни средства на средни до мултинационални организации. Това включва компании с 20 или повече офис служители, DAX или Fortune 1000 компании, публични работодатели, здравеопазване и образователни институции.
... кутии / кутии, шкафове / работни маси, транспортни и подемни устройства, писмени, опаковъчни и работни маси и много, много повече. Свържете се с нас!
Безхартиеният офис е музика на бъдещето, която звучи напълно фалшиво, докато в офисите все още има принтери. И все пак, тази музика на бъдещето все повече става хит под екологични и разбира се икономически аспекти. Ние ви помагаме да се подготвите за...
...Офис 2000 е контактна точка за компании в Хамбург и Северна Германия за офис обзавеждане, офис мебели и офис планиране. Офис 2000 е услуга на Broders & Knigge GmbH, Хамбург.
... и в гаранционния срок от 5 години. Може да се очаква средна продължителност на употреба от 12-15 години. Офисните въртящи столове постоянно се усъвършенстват в сътрудничество с известни медици и специалисти по трудова наука. Производственият обект Вендлщайн близо до Нюрнберг гарантира въртящи столове – Произведено вГермания.
... „Произведено вГермания“ - от единични бройки до големи проекти. Нашето предложение важи за индустрията, търговията, занаятчийството, бизнеса, училищата и обществените институции. Искате специално решение или имате нужда от лична консултация!?
Онлайн магазин за B2B купувачиФирмено оборудване Дисконт е B2B търговец в области като оборудване на предприятия, офис оборудване, складово оборудване, оборудване за работилници и транспортни средства. С над 22000 продукта, магазинът е известен с качеството, произведено вГермания.
...И така трябва да бъде! При Expan получавате висококачествени употребявани офис мебели на част от цената на новите. Употребяваните офис мебели, които продаваме, се проверяват, ремонтират и почистват старателно от специалисти. Expan постави нови стандарти за качество в бранша "употребявани офис мебели" през последните 10 години, от които вие като клиент печелите. При нас получавате: архивни...
Индустриални рафтове, високи рафтове, рафтове за палети, складове за малки части, стоманени рафтове, рафтове за тежки товари, офис на майстора, рафтове с отделения, складови платформи, рафтове с конзоли, системи за преградни стени, офис на майстора са нашите продукти. От 1974 г. ние сме професионалният партньор за производствени, складови и вътрешни решения на високо ниво. От простата преградна...
... привлекателното 3D планиране за новото ви офисно обзавеждане.
Офисни консумативи
Много компании могат да доставят папки, хартия, тонер и мастило. Ние ви предлагаме услуга за изпълнение на поръчки, доставка по разходни центрове, индивидуални системи за магазини с одобрителни процедури и много други.
Сервиз и поддръжка
Основното за всяка компания: вашата офисна техника и ИТ трябва просто да работят – независимо как. При нас сте в компетентни и надеждни ръце.
ИТ
Нашите сертифицирани техници на Microsoft не само ви помагат при покупката, но и при инсталацията и поддръжката на вашата ИТ система.