... управлениена активи за вашия хотел? Предлагаме ви нашата услуга за посредничество. Участваме в срещи с инвеститори и ви съветваме относно подписването на различни документи и договори. Обадете ни се и ще се запознаете с екип от изискващи, страстни и напълно ангажирани с вашия бизнес професионалисти. Екип, който ще се погрижи за всеки детайл.
... свързани езикови услуги за индустрията и търговията. Можем да преведем вашите бюлетини, брошури, уебсайтове, опаковки на продукти и технически ръководства, правни документи, патентни документи и много други форми на търговска и техническа комуникация. Превеждаме на и от всички основни бизнес езици в света, включително европейски и азиатски бизнес езици. Езиците включват английски, френски, немски...
...
ЮРИДИЧЕСКИ СЪВЕТ
Ние ви напътстваме в различните юридически стъпки, които трябва да предприемете, за да увеличите или намалите капитала на вашата компания (организация на общи събрания, изготвяне на протоколи, депозиране на фондове и др.).
УПРАВЛЕНИЕНА ЗАПЛАТИ
Нашата услуга за управлениена заплати ви позволява да обработвате всички операции, свързани със заплатите и осигуровките на вашите...
... можем да направим споразумение за фиксирана месечна цена за решаване на задачите. Освен това може да се направи споразумение за плащане на база надокументи. С удоволствие бихме искали да предложим предложение за вашето счетоводство и счетоводни задачи. Не се колебайте да се свържете с нас за неангажиращ разговор.
... финансовия контрол, тъй като не трябва да поемате допълнителни разходи и получавате безплатни резервни устройства и износващи се части. С един контакт получавате всички консумативи и услуги от едно място. Благодарение на нашите пакети за принтери, ние ви предлагаме перфектната оферта за закупуване на нови устройства. И най-доброто е: С подкрепата на TC CARL, нашия цифров асистент за управлениена принтери, можете ефективно да намалите и автоматизирате сложните административни задължения.
Уникално решение за управлениена наеми за AV, събития и производствената индустрия. Управлявайте проектите си за наем лесно от начало до край. От простите запитвания до фактурирането, използвайки собствените си оформления надокументи. Винаги имайте ясна представа за състоянието на вашето оборудване и наличността му, навсякъде и с един и същ софтуер. Създавайте и управлявайте графици лесно...
... с всеки сектор, клиент и нужда. В disi сме специалисти в технологиите за разработка Microsoft .NET. Повечето програми и уеб приложения, които създаваме за нашите клиенти, се реализират, следвайки моделите на тази архитектура на разработка, която предлага множество предимства. disi предлага също разработка на решения, използвайки технологии JAVA и J2EE. Уеб приложения, уеб каталози и електронна търговия, управлениенадокументи / групов софтуер, мобилни приложения (PDA / Mobile), платформи с отворен код, платформи за електронно обучение и много други.
... професионално, а нашата система е прозрачна, така че все още можете да следите какво се случва. Използваме eBinder, който е електронен инструмент за архивиране и управлениенадокументи, който осигурява достъп до вашите документи и папки, стига да имате интернет връзка. Звучи ли като правилния избор за вас? Тогава с удоволствие ще чуем от вас и ще създадем решение, което е специално проектирано за вашата индустрия и бизнес.
Shredall SDS Group предлага цялостна услуга за управлениена информацията, от унищожаване и рециклиране до съхранение и сканиране надокументи. Ние предлагаме покритие на национално ниво и сме се развили, за да станем най-голямата независима компания в нашия сектор. Обслужили сме над 15,000 доволни клиенти в Обединеното кралство и сме изпълнили договори за корпорации по целия свят. Години опит в работата с компании от всички сектори ни дадоха задълбочено разбиране на нуждите на клиентите и въпросите за съответствие.
... - ERP - Архивиране на електронни документи - Решения по секторна дейност - Финансова счетоводство - Индивидуално програмиране - Касови системи - Въвеждане на фактури - Уеб дизайн и електронен бизнес - Управлениена работното време. Хардуер: ИТ парк и инсталация на мрежа - Сървърни системи - Компютри и работни станции - Периферни устройства - Дистанционно въвеждане на данни - Скенери и баркодове - Операционни системи - Резервно копие и възстановяване - Защитна стена и сигурност - Контрол на работното време и достъп.
IRON MOUNTAIN, експерти в управлението надокументи, съхранение надокументи и данни, цифровизация и безопасно унищожаване, управлениена интелектуалната собственост, е глобална компания, посветена на съхранението, защитата и управлението на информация и активи. Ние защитаваме и съхраняваме бизнес документи, резервни ленти, електронни файлове, медицинска информация и други активи.
Помагаме на...
Експерти в съвети и внедряване на ECM решения.
Docbyte е силен в ECM. Нашите консултанти са експерти с многогодишен практически опит, основно в три сектора: здравеопазване, частен сектор (компании) и държавни институции.
Ние внедряваме само системи за управлениенадокументи, за които знаем, че са ефективни. Защото сами сме работили с тях и винаги първо определяме вашите специфични нужди. Docbyte съветва с експертно знание и ръководи вашите проекти от А до Я.
... знания (електронно управлениенадокументи, работен поток). Тя също така предоставя своята експертиза в разработването на уеб и интранет портали. Решение №1 в света за проектиране и иновации на продукти, CATIA и PLM пакета Enovia предлагат изключително преживяване с цифровия продукт, основано на платформата 3DEXPERIENCE. Много над класическите инструменти за 3D CAD, CATIA освобождава иновационния потенциал на компании от всякакъв размер и от множество сектори.
...Тя също така ви предоставя качествени продукти, като принтера Lexmark.
За да задоволи още повече клиентите си, Esus, група C’PRO предлага почти тридесет софтуера и ефективни бизнес решения. Решенията за управлениенадокументи Zeendoc (поща, недвижими имоти, човешки ресурси...) и Docuware са примери за това. Също така, тя ви представя бързи, сигурни и екологични решения, като електронния подпис, за да улесни ежедневието ви в бизнеса. Освен това, с решението Zeenfournisseur, контролът и управлението на вашите доставчици стават много...
... предоставим качеството на най-добра цена и в най-кратки срокове. Нашите производствени мощности и консултантски офис, разположени в Турция, напредват с надежден екип и постоянно нарастваща графика както в страната, така и в чужбина. В страната предлагаме държавни стимули, управлениенадокументи, агенции за развитие на проекти, управлениенадокументи за освобождаване от мита и дейности по външна търговия. Нашите дейности в чужбина следват стабилен курс в износа и вноса, като обхващат всички етапи от производството до доставката.
... и гъвкави „родни говорители“.
По искане предлагаме също така заверка и легализация на преведените документи.
Освен това предлагаме и корекции/ревизии на вече съществуващи текстове или преводи.
Благодарение на няколко стратегически партньорства с колеги на място, можем да ви предоставим и местна помощ в Япония и Китай.
Нашите услуги се предлагат на конкурентни цени и в срокове, съобразени с пазара.
С удоволствие ще изготвим неангажираща оферта за вас.
... относно удовлетвореността на клиентите и качествената работа ни позволи да работим с най-големите компании и да получим две сертификации ISO. Сертификациите ISO 9001:2008 и ISO 17100:2015 гарантират оптималното управлениена проекти, спазването на зададените срокове и качеството на нашите преводи и контролите.
SEMLEX Европа, създадена през 1992 г., разполага с широка експертиза в разработването, интеграцията, оперативното управление и доставката на биометрични идентификационни системи, които обхващат различни аспекти на решения за идентификация и верификация. SEMLEX предоставя надеждни идентификационни системи, както и високо защитени официални документи благодарение на интеграцията на биометрични...
- Недвижими имоти, като наем на обикновени и ваканционни жилища, както и продажба на имоти.
- Застраховки.
- Управление и обработка надокументи.
- Комплексно консултиране на компании и физически лица.
- Управлениена общности.
- Финансови услуги.
- Подкрепа на предприемачи.
... да купите: времето.
Нашите области на намеса:
Асистенция в управлението:
Управлениена график и насрочване на срещи.
Организация на срещи, пътувания, бизнес обяди.
Управлениена имейл кутията.
Управлениена разходни бележки.
Управлениена материални ресурси (отношения с доставчици, управлениена запаси...).
Създаване и проследяване на вашите табла за управление.
Събиране и управлениена неплатени задължения.
Имейл разпространение и директна поща.
Създаване на PowerPoint презентации.
Телесекретарство:
Създаване и въвеждане надокументи.
Консолидиране на файлове.
Транскрипция на аудио, видео...
...Консултации и помощ в административни производства. Помощ и представителство пред Регионалните административни съдилища (Т.А.Р.). Подготовка надокументи за участие в обществени търгове; помощ при търгове. Помощ при управлениена територията (урбанистично право, екологично право и др.), на недвижимото имущество и на обществените услуги. Гражданско право Разводи и раздели Защита на непълнолетни Лишаване от правоспособност и ограничаване на правоспособността Наследства Право на собственост Пътнотранспортни произшествия Наемни отношения и изгонвания Възстановяване на дългове Трудово право...
... базирани на вземането под внимание на човешкия фактор и въпросите, които могат да възникнат в този контекст на промяна. Как работи? Ние организираме нашите услуги около цялостна и много ефективна система за управлениенадокументи (GED), с ненадминат текстов търсач, който позволява намирането на документ сред милиони за секунди, въз основа на всякакви критерии. За да допълним тази услуга, ние...
Нашият бизнес център предлага услуга за наем на офиси на нашата баржа за променлив период, от няколко часа до няколко години. Ние също така сме виртуален офис за много занаятчии, предприемачи или компании, които, без собствен офис, избират търговска адресация. Осигуряваме секретарски услуги като управлениена обаждания, изготвяне на оферти и архивиране надокументи. Също така на ваше разположение...
Ние сме онлайн консултация за самостоятелно заети и малки предприятия. Специалисти по счетоводство, данъци, управлениенадокументи и човешки ресурси. С над 15 години опит в правната и финансова сфера.
... жилищни сгради в Рим се извършва с абсолютна прозрачност. Споделянето на документация като банкови извлечения, фактури, протоколи и всякакви документи, които интересуват жилищната сграда, ни спестява време и позволява на нашите обитатели да ни се доверят, а в резултат можем да установим ефективно сътрудничество. Достъпността на администратора на жилищни сгради в Рим през деня е гарантирана от мобилен...
...Онлайн обучение за управлениена съдържанието и цифровите документи, техните нормативи, електронната фактура и сертифицираната дигитализация. Онлайн курс "Експерт по управлениена цифрови документи" - Университетска степен Онлайн курс "Експерт по управлениена цифрови изображения" - Университетска степен Онлайн курс "Нормативи и законодателство за управлениена документите" Онлайн курс...
BDMI : Вашият партньор за управление и осигуряване на вашите средства за плащане и документи
BDMI е малка и средна компания, която предлага на своите клиенти и търговци 5 основни продукта :
• Нашият софтуер за сигурен печат
• Сигурни документи
• Машини за обработка на кореспонденция и хартия
• Оборудване за осигуряване на плащания
• Нашите услуги за потребителите...
...
• СКЛАДИРАНЕ НАДОКУМЕНТИ / АРХИВИ
• УПРАВЛЯВАНЕ НА СКЛАДОВИ ПОМЕЩЕНИЯ
• ПРОИЗВОДСТВО / РАБОТИЛНИЦИ
• СТАИ ЗА СРЕЩИ
• ОФИСИ
• САМОСЛУЖБА
***************************************************************************************
Член на АСОЦИАЦИЯТА НА ПРОИЗВОДИТЕЛИТЕ НА ТЕКСТИЛ В ЛАНКАШИР...
... въвеждане в собствената база данни на клиента. Ние предоставяме механизъм за „най-добро съответствие“, за да извлечем тази информация и да ви я предоставим в необходимия цифров формат, спестявайки време и разходи за труд и намалявайки неточностите при повторното въвеждане.
Документите могат да бъдат автоматично архивирани за вас и извлечени с помощта на нашия лесен за използване прегледник за управлениенадокументи (Textstor), който може да се използва и за преглед на други офис документи, като фактури за покупки, сканирани от вас или чрез услугата за сканиране на CMS.