... инструменти, които използваме всеки ден. Обучение на многоезичен персонал и инструменти за прилагане на строг контрол в диалога с клиентите, като внимателно следим недостатъците. В другите ни клонове извън Истанбул, по отношение на качеството на обслужването, поддържаме пълна чувствителност за предприемане на действия. Поради тази причина, нашите усилия са насочени към опитите да имаме индивидуални референции от нашите клиенти, за да се подобряваме всеки ден. Най-голямата ни мечта е да отворим нови клонове в европейските страни извън Турция в близко бъдеще.
...Case, Caterpillar. Офисът се намира в Гравина ин Пулия. Разпределението тази година стана по-широко с появата на дъщерната компания S.M.E.D. рикарби с.р.л., разположена на главен път, ss 96bis, до бензиностанция Agip. Разположена в зона, лесно достъпна от много населени места в Басиликата, особено от Потенцино, ни дава възможност да предложим бърза и навременна услуга, с много ниски разходи, резултат от нашия опит, обучение, гъвкавост, мотивация и способност за решаване на проблеми.
... знанията на служителя, уменията в човешките отношения и способността за решаване на проблеми. Поради тази причина ние се стремим да избираме квалифицирани кадри, да поддържаме висока мотивация и да развиваме този ресурс чрез вътрешно и външно обучение.
... означава едно: през всичкото това време винаги сме отделяли много време за обучение и информация. Любопитството понякога ни подтиква да експериментираме, за да разберем и понякога да се опитаме да предвидим тенденциите в уеба. За да можем винаги да съветваме клиента по най-добрия начин, или поне да се опитваме. За да променим мнението си. Смятаме, че промяната на мнението не е недостатък, а начин да живеем в този свят и особено в тази работа по един открит начин.