...съпоставяне на сметки, външно напомняне, обработка на спорове, проверка на платежоспособността на вашите клиенти, подобряване на сроковете за събиране. - Проследяване на вашите дела: проверка и плащане на вашите фактури от доставчици, проследяване на вашия паричен поток, създаване и проследяване на персонализирани табла за управление, обмен с вашата счетоводна кантора. - Консултации: помощ при...
... обработка на презентации (PowerPoint) Планиране и провеждане на събития/ служебни пътувания Форматиране на таблици и калкулации в EXCEL Управление, наблюдение и планиране на срещи Събиранена информация и проучване Текстови услуги, корекция, форматиране Поддръжка и промени на уебсайтове Създаване на трудови свидетелства СЧЕТОВОДСТВО: Подготвително счетоводство за данъчния консултант Провеждане на...
... с доставчици на услуги. От тяхно име преговаряме оферти, за да оптимизираме разходите и да улесним процесите. Членовете на Транспортната група за покупки могат да разчитат на помощ в области като горивни карти, отчитане на работното време на шофьорите, застраховки OCP, факторинг, събиранена транспортни фактури, кадри и счетоводство за транспортни компании. Започвайки сътрудничество с нас, не...
...
Класифициране и архивиране на документи
Търсене, абонамент или прекратяване на различни ваши договори
Предаване на вашите медицински листове
Подкрепа за подаване на иск за щета и проследяване на делото
Помощ при събиранена необходимите документи за изготвяне на вашето досие
Проверка на вашите касови бележки с банково съпоставяне
Оптимизация на вашите разходи
Помощ при плащането на вашите електронни фактури
Написване на мотивационно писмо и CV
И др....
... и средни предприятия включваме попълване на ДДС, данък върху доходите на физическите лица, вътреобщностни операции, удръжки, наеми и всякакви други данъчни задължения, от които се нуждае вашата компания. Що се отнася до правния аспект, нашата консултантска компания в Мадрид се занимава с процеси по събиранена дългове, мониторинг, изготвяне на договори, управление с Социалното осигуряване, трудови отношения и т.н.
... нужди, чрез пакет от цялостно управление, включващ: 1. Услуга за събиранена дългове (12 териториални събирачи) 2. Асистенция при операции по покупка (pro-soluto) 3. Контакт център (15 работни места) 4. Събиране и съхранение на активи 5. Услуга за проследяване 6. Търговска информация
ИНФОРМАТИЧНА ПОДКРЕПА
Компанията разполага с напреднал софтуер, структуриран специално на базата на натрупания опит и специфичните нужди, способен да контролира различните етапи на процеса науправление, както и да генерира синтетични данни. Система ARCO XML POWER.