... нужди относно практиките и приложимото законодателство в тези страни.
Securex се позиционира като истински доверен партньор по човешки ресурси и ви придружава в областта на: изчисляване назаплатите и управлениена възнагражденията, администрация на човешките ресурси, законови и извънзаконни предимства, обучения (Център за одобрено обучение), инструменти SIRH (HRonline), международни консултации...
На EORServices.co.uk се гордеем с предоставянето на ненадминати услуги на работодател на запис, специално адаптирани за британския пазар. Нашият ангажиран екип, притежаващ обширен опит в ръководни позиции в секторите на човешките ресурси и заплатите в Обединеното кралство, ни поставя в уникална позиция като ваш предпочитан партньор за управлениена вашата работна сила в Обединеното кралство.
С...
... счетоводство, данъчното облагане и касовото управление, финансите, банките и застраховането, човешките ресурси и заплатите, бизнес поддръжката и вътрешните продажби. Ние сме мотивирани да намерим перфектното решение в най-кратки срокове: най-добрият кандидат за клиента и най-подходящата позиция за кандидата.
... качеството. В последните години виждаме, че в корпоративните предприятия, както в процеса на растеж, така и сред факторите, влияещи на него, освен човешките ресурси, производството, маркетинга и качеството, задължително присъстват и елементите на здравето и безопасността на труда. www.prizma-hr.com и www.prizma-osgb.com безопасност на труда, лекар по труда, човешки ресурси, набиране на персонал, услуги по управлениеназаплатите, обучения за личностно развитие.
... France е идеалният партньор за прогнозно управлениена човешките ресурси на регионалните, общинските и други местни власти. Indibat France също така осигурява обучение и сертификация, предоставяне на онлайн софтуер за фактуриране, счетоводство, заплати и бек-офис на групи работодатели и агенции за временна работа, в региона на Френска Комта, Бургундия, PACA, Елзас, Корсика, Северен Пас де Кале, Иль дьо Франс, софтуер за управлениена фактурирането на агенции за временна работа в Рона-Алпи, Поату-Шарант, Дижон, Безансон.
ГРХ и Одит се намират в Ла Рошел на 4 РУЕ ЛУИ ТАРДИ в Лагорд (17140) и в Тулуза на 4 Рю Бриндежонк дес Мулине 31500 ТУЛУЗА. ГРХ и Одит е компания, специализирана в аутсорсинга назаплатите. Като партньор на малки и средни предприятия и счетоводни кантори, ние осигуряваме на нашите клиенти пълно управлениеназаплатите. Аутсорсингът назаплатите е начин за намаляване на структурните разходи...
... предлаганото качество, услуги по транспорт, опаковане, наем на оборудване, охрана без оръжие и приемане. В сътрудничество с нас, работи компания за обработка на данни, която извършва мониторинг на всички членове на консорциума с цел защита на възложителите, гарантирайки проверка на вноските, прилагане на колективните трудови договори и правилна обработка назаплатите в съответствие с правата на...
... достъп
- Отчитане на поръчки
- Събиране на оперативни данни
- Управлениена производството
- Системи за стимулиране назаплатите
- Покупки и продажби
- Данни за гориво и столова
- Независимо от индустрията
- Модулно
- Подходящо за всички размери на бизнеса
Нашите системи обединяват знанията, натрупани през повече от четири десетилетия от всички партньори на AIDA, и опит от над 8000 приложения...
...Конструктор, издател и интегратор от Франция с над 35 години опит. Kelio ви съпровожда в управлението на вашите човешки ресурси с една проста цел: да управлявате вашите служители от А до Я.
3 области на експертиза:
- Решение SIRH (управлениена времето, отпуски/отсъствия, планиране, управлениена таланти)
- Управлениеназаплатите
- Управлениена безопасността и контрол на достъпа до сгради
Kelio...
...
· спешно е необходимо да се сменят служителите на компанията (в случай на отпуск или болест)
Решения за персонал на клиентите:
· Наем на персонал. Служителят е нает в компанията "Редитус ЛТ", която администрира трудовите отношения, управлява документите и изплаща заплатите, но работните функции на служителя се изпълняват на работното място, създадено от клиента на "Редитус ЛТ".
· Подбор на персонал...
... селекция - Управлениена нови назначения - Управлениена обучението - Измерване на ангажираността и анализ на климата - Карта на таланта и оценка на представянето - Регистриране на работното време, отсъствия, разрешения и ваканции - Организационна структура, организационна схема и каталог на длъжностите - Вътрешна комуникация - Равенство между половете и одити назаплатите - Документално управление и електронен подпис - Работни потоци, известия и вътрешни разрешения - Доклади, графики, тенденции и проследяване на KPI...
Wage Watcher е приложение, което опростява управлението назаплатите в сферата на общественото хранене. Помислете за подаване на Dimona, планиране на персонала и регистриране на работното време на служителите, създаване и управлениена трудови договори, регистрация на присъствието за RSZ.
Нашето приложение е уеб-базирано. Това означава, че не е необходимо да инсталирате софтуер на компютрите си...
Консултации по управлениена труда в човешките ресурси включват изготвяне на заплати, професионално консултиране, визуализиране на информацията за вашите служители чрез бизнес анализ с множество показатели и автоматично подписване на документи и договори.
Управлениена администрацията на персонала: Изчисляване назаплатитена вашите служители, изготвяне на договори, социални осигуровки, И.Р.П.Ф...
Офисът на Стефан Брандт е социален секретариат в региона на Веривиер. От много години ние сме специализирани в: изчисляване назаплатите, социални закони и НОИ, премии за работа и помощи за наемане, данък върху доходите (пълен мониторинг). Не се колебайте да се свържете с нас за повече информация!
... задължения на работодателя, така че вие да не се притеснявате за тях. Интерфиск говори на вашия език!
Освен спецификацията на заплатата, ние подготвяме трудовия договор, допълнителни застраховки, управлениена отсъствия по болест, автомобили и телефония. Също така, при трансгранична работа или командироване (разделено заплащане, A1 или схема за възстановяване на 30%) ние осигуряваме правилното протичане на вашата администрация. Накрая, ние ви помагаме с установяването на клон в чужбина и с воденето на свързаната с него счетоводство и/или данъчни декларации.
...Интегрирайте записите за дистанционна работа и присъствени записи в един и същ инструмент. Комбинирайте записи на работното място, през интернет и от мобилния телефон. Всичко се управлява от един единствен контролен панел. Подписвайте документи от всяко място и с пълна правна валидност благодарение на цифровия подпис. Изпращайте заплатитена всички служители автоматично благодарение на мениджъра на...
... заплатите. Предлагаме на всички наши клиенти ентусиазъм и професионализъм; освен това можем да предоставим специфични стойности за различните категории: Семейства, за да задоволим всяка домашна нужда, временно или постоянно, на най-добрата цена на пазара и с гаранция за законност на КТД за домашен труд. Структури за медицински услуги, за да поемат специфични пикове на работа с определени разходи...
Данъци и счетоводство
Независим кабинет, предлагащ качествени услуги, адаптирани към вашите нужди, като счетоводство, управлениеназаплатите, както и всякакви данъчни съвети за развитието на вашата структура.
Кабинет на счетоводители
Независима люксембургска фидуциарна компания, чиято дейност обхваща професиите, свързани с счетоводната експертиза, адресирането на компании в Люксембург...
SAVE TIME предлага набор от услуги, които да улеснят управлението на вашия бизнес, независимо от размера и дейността му. От управлениеназаплатите до административно управление и управлениена човешките ресурси, всяка услуга е проектирана да ви спести време. Прекарвате твърде много време в въвеждане на отпуските на вашите служители, централизация и след това редактиране и изпращане на...
... процесите на подбор. Цялата информация и документация на служителите на едно място. Вече няма да е необходимо да изпращате заплатите по пощата или постоянно да актуализирате информацията за всеки служител. Създавайте персонализирани отчети на базата на данните на вашата компания и знайте по всяко време състоянието на екипа си, неговата структура, средната възраст на работниците и други. Вече няма да е...
Онлайн услуга за заплати с професионален асистент, насочена към компании и специалисти в сектора, които искат да аутсорсват управлението назаплатите и практиките за управлениена персонала: наемане, облекчени наемания, промяна и прекратяване на трудови отношения, електронни комуникации и др. Екип от професионалисти на разположение за всеки сектор на компетентност. Цифров архив 24 часа в денонощието, документи винаги налични навсякъде, само с интернет връзка и мобилни устройства, смартфони. Лесно и бързо управлениеназаплатите, с икономия от 50%.
MOVINMOTION е колаборативна уеб платформа, която опростява: наемането, социалното управление и заплатитена временно заетите в шоу бизнеса. От своето защитено онлайн пространство, всяка компания може да наеме своя екип, да изготви с няколко клика декларации и трудови договори, след което да поиска издаването назаплатите и социалните декларации. Служителите имат достъп до платформата, за да...
bepay предлага на счетоводителите софтуер в SaaS, който осигурява автоматично управлениеназаплатитена ръководителите на предприятия. Изчисляване на данъка върху доходите, социални осигуровки, симулации, декларации към данъчната администрация и т.н... всичко се управлява автоматично.
Управлениена човешките ресурси от анализа на позицията, която трябва да бъде заета в компанията, до анализа на класификацията с последващи икономически ангажименти. Изготвяне и обработка на трудовия договор, обработка назаплатите и последващите осигурителни и данъчни задължения. Асистенция при индивидуални и колективни спорове.
Hunext е управлениена човешките ресурси както чрез различни софтуерни решения, така и чрез аутсорсинг с услугата за обработка на заплати, трудова консултация и правна помощ.
Hunext е нов бранд, който обединява три утвърдени компании в сферата на обработката на заплати, софтуер за управлениена HR и трудова консултация.
- Hunext Payroll srl: център за обработка назаплатите и свързаните с тях...
... време. Запазете 65% от бюджета за човешки ресурси и 50 работни дни за една година. Прехвърляне на вашето социално досие. Основна регулаторна експертиза на вашето социално досие. Обработка назаплатите. Управлениена администрацията на персонала. P.A.S: Удържане на източника. Месечни и събитийни социални декларации.
... широк спектър от услуги, отговарящи на административните и социални нужди на всяка компания, в зависимост от нейния размер и сфера на дейност: управлениеназаплатите, социална и правна информация, консултации по човешки ресурси, автоматизация на HR процесите, Люксембургски учебен център, международни решения.
...достъпни от всеки браузър, за да можете да се възползвате от всичките си данни в реално време. Ние позволяваме на почти 200 компании във Франция да поемат контрола върху управлението назаплатите всеки ден, благодарение на нашите усъвършенствани и автоматизирани контролни процеси. Ние се придържаме максимално близо до вашите вътрешни правила за управление, за да излезем от строгите и безлични практики в...
... към договора, управлениена отсъствия, управлениена дисциплинарни санкции, внедряване и управлениена натурални придобивки, подготовка / проверка / координация назаплатите
- Набиране на персонал
Ние набираме всички видове профили в различни области на дейност и можем да управляваме интеграцията на служителя.
- Управлениена кариерата и обучението
Интервюта за пробен период, годишни интервюта...
Счетоводната кантора Лавое е специализирана в счетоводството на физически лица (независими, частни лица, търговци) и компании (МСП, ТПЕ). Тя ви асистира за всяка счетоводна задача в следните области: данък върху доходите на физически лица, корпоративен данък, управлениеназаплатите, деклариране на ДДС, безупречно обслужване, човешки размери, качествени съвети - три предимства, които убедиха много клиенти на Счетоводната кантора Лавое.