....). Проектите се изпълняват в съответствие с нуждите на вашата компания. Работим под Кодекса на ICC/ESOMAR и сме членове на ESOMAR. Нашите проекти се провеждат с помощта на наш собствен потребителски панел. Проучвания в здравеопазването: проекти за пазарни изследвания в здравеопазването, използващи както количествени, така и качествени методологии. Ние сме членове и спазваме Кодекса за поведение на EphMRA...
Помагаме на образователните институции да постигнат своите цели за записване. Агенция, специализирана в образователния и услугите маркетинг. Привличане на ученици, маркетингови планове, дигитален маркетинг, управление на социални мрежи, онлайн и офлайн рекламни кампании, дизайн или актуализация на бранд, пазарни проучвания, качествени и количествениизследвания, мистериозен клиент, финансирано...
QUOTAS SUD е компания за проучвания, партньор на най-големите институти за изследвания като Ipsos, TNS Sofres, BVA, CSA и др. QUOTAS SUD събира мнението на потребителите относно нови продукти, рекламни кампании или актуални теми. QUOTAS SUD работи както в количествени (улицни проучвания, тестове в зала, мистериозни посещения...), така и в качествени области (набиране, управление на кръгли маси, анимация на групи, транскрипция, анализ и многоезично писане...).
2muse е агенция, която напълно предоставя на клиентите си както количествени, така и качествени пазарни изследвания. Нашата мисия е да предоставяме качествени решения и да помагаме на клиентите с техните управленски решения, основаващи се предимно на данни от пазарните изследвания. 2muse е най-голямата изследователска агенция в Словакия, която не принадлежи на глобална мрежа, и 2muse беше първата...
2insights Research е базирана в Обединеното кралство агенция за пазарни изследвания, предлагаща цялостни изследователски услуги по целия свят. Ние предоставяме висококачествено събиране на данни, услуги за подкрепа на изследвания и имаме доказан опит във всички аспекти на количествени, качествени и персонализирани решения за пазарни изследвания в различни сектори и географски региони, подкрепени от нашите екипи за полева подкрепа и събиране на данни по целия свят.
Транспорт и мобилност Льовен НВ (TML) извършва изследвания, подкрепящи политиката. Нашата мисия е да помогнем на обществото, като предлагаме научно обосновани анализи. В този процес разчитаме в значителна степен на количествениизследвания: модели за изчисление, статистически анализи, симулации, прогнози.
Нашите работни области включват трафик, транспорт на хора и стоки, както и свързаните с тях...
...
Основните услуги, предлагани от нашата комуникационна агенция, са: Проектиране и изработка на брошури, флаери, каталози и дипляни; Изработка на уебсайтове с отзивчив дизайн и оптимизирани за търсачки; Проектиране на корпоративни лога; Организация на събития и кампании за маркетинг на събития; Дейности на пресслужба и дигитални PR.
Основните услуги, предлагани от нашия институт за пазарни изследвания: Интегрирани качествени изследвания; Интегрирани количествениизследвания; Desk research, Mystery shopping, Онлайн анкети.
Dedicated е първият независим институт за пазарни проучвания и анкети в Белгия. Dedicated е развил своите средства и опит в голямо разнообразие от сектори, както в количествени, така и в качествени изследвания. Основните специфики на нашата дейност са следните: разработване на „по поръчка“ методи, силно ангажиране на нашите изследователи на всички етапи от проектите, които ни се възлагат...
... че да спестят усилия за постигане на по-голяма производителност. Предлагаме информация за клиента относно това, което иска и защо го иска, чрез проучвания както количествени, които ни предлагат карта на пазара, така и качествени, които ни предлагат дълбока карта на начина, по който мислят както клиентите, така и компаниите на конкуренцията. В Microresearch ще намерите анализ на пазара, отговарящ на вашите нужди, с коригирани бюджети и с най-висока ефективност. Важно е не проблемът, важно е решението; от Microresearch търсим решения на проблемите на вашата компания.
Специалисти в проучването на пазара и маркетинга. Качествени и количествениизследвания. Фокус групи, интервюта, анкети, мистери шопър, онлайн панел на потребители. Инструменти за изследване от последно поколение. Специализиран анализ и маркетингови препоръки. Проучвания на пазара в Испания, Европа и Латинска Америка. Проучвания на категорията за потребление, пазаруване и канал на разпространение...
Намерете перфектния подарък за всякакъв повод на www.thegifthacker.com! На базата на количествени задълбочени изследвания сред хиляди потребители в Съединените щати и Обединеното кралство, ние идентифицирахме най-горещите и най-модерни подаръци за 2018 година. Независимо дали търсите подарък за годишнина, рожден ден или завършване, можем да ви помогнем да откриете идеалния артикул, който със...
... осигури прозрения, способни да направят реална, осезаема разлика. Ние целим, с всички клиенти, да внедрим гъвкаво генериране на прозрения в сърцето на техните процеси на вземане на решения, като комбинираме авангардна онлайн платформа с експертизата, предлагана от нашия екип от опитни изследователи. Тъй като всяка марка и изследователска необходимост е различна, ние предлагаме персонализирана, гъвкава услуга, която съчетава релевантни качествени и количествени инструменти и максимизира възвръщаемостта на инвестицията.
...връзки с обществеността, реклама, корпоративна комуникация и имидж, комуникации със заинтересовани страни и комуникация с служители. Пълни качествени и количествени възможности: фокус групи, задълбочени интервюта, лице в лице, телефонни, пощенски и онлайн анкети, услуги за подкрепа на изследвания, консултации и съвети. Нашата утвърдена мрежа от изследователски асоциирани и партньори предоставя най-подходящите ресурси за всеки клиент и проект.
Профактс е агенция за количествени маркетингови изследвания с пълно обслужване, основана през 2006 г. от д-р Тимъти Десмет и д-р Стийн Де Рамелаер. Профактс провежда онлайн, телефонни и лицемерни изследвания. Профактс е член на Фебелмар, Белгийската федерация на маркетинговите изследователски агенции.
... вторични източници • Етнографски изследвания • Тайно пазаруване. КОЛИЧЕСТВЕНИИЗСЛЕДВАНИЯ: • Пазарни изследвания • Анкети за обществено мнение • Изходни проучвания и изборни прогнози • Удовлетвореност на клиентите • Лоялност на клиентите • Изследвания на медиите (ТВ - Радио - Кино). ДРУГИ МЕТОДОЛОГИИ: Тайно пазаруване, Геомаркетинг анализ.
NMS е агенция за пазарни изследвания с пълно обслужване, базирана в 4 държави - Словакия, Чехия, Унгария и Тайланд. NMS предлага пълен набор от изследователски решения, от проектиране през подготовка на въпросници, както количествени, така и качествени полеви изследвания, до анализ, изследователски прозрения и отчитане. NMS управлява собствена мрежа за полеви изследвания и: • Фасилити за...
... услуги…), във Франция и Западна Европа. Със своите човешки ресурси, методологична и техническа експертиза, Athlane реализира иновационни и оперативни изследвания, качествени и/или количествени, напълно адаптирани към маркетинговите проблеми, които й се поставят.
...наблюдения, триъгълни интервюта и др. на национално ниво.
• MEGAFON предлага всички видове количествениизследвания, като телефонни интервюта (cati), тестове в зала, лични интервюта (capi), пощенски проучвания, уеб проучвания (cawi), sms проучвания (cami) и IT-combi проучвания в рамките на всички целеви групи.
• MEGAFON предлага компетентни консултации в областите на комуникацията, маркетинга...
...стратегическо развитие, стратегия за марка, стратегия за маркетингова комуникация, качествени и количествениизследвания, сегментация на целеви групи, оперативна маркетингова стратегия, директен маркетинг, релационен маркетинг. Ви придружава в избора на вашата идентичност; името на марката и нейния логотип. Green&White също така проектира, реализира и координира събития с решения "ключ в ръка".
Институт за пазарни изследвания и изследвания на тенденции. Действа в областта на качествени и количествениизследвания, онлайн анкети, анкети на място, клиентски анкети, дискусионни форуми и индивидуално проучване.
... искате да познавате по-добре вашите клиенти чрез анализ на удовлетвореността на клиентите или да идентифицирате колко мотивирани са вашите служители в различните отдели чрез анализ на удовлетвореността на служителите, Surveyit разполага с инструментите за събиране и представяне на релевантни данни. Surveyit е специалист в количествени и качествени изследвания. Нашите дизайни се основават на...
... технически университети в Полша. В нашия подход към клиентския проблем прилагаме най-добрите количествени и качествени решения. Основните продукти на бюрото са: изследване на пазарните предпочитания, изследване на брандовото възприятие, изследване на брандовия имидж и анализ на пазарните сегменти. В случай на организационни изследвания: изследване на стиловете на управление и продажбените компетенции. Ние предоставяме знания за пазарите на продажби, пазарните механизми от Полша, Германия, Русия и Украйна.
... сплави на основата на желязо, никел, мед, алуминий и титан (в нашия офис) и на сплави на основата на желязо, никел и мед (при клиента). - Микрографски и макрографски изследвания, включително: - определяне на неметалните включвания - оценка на средния размер на зърното - оценка на микроструктурата - измерване на дебелината на втвърдени повърхностни слоеве - определяне на дълбочината на декарбонизация - Анализи на щети - Изпитвания на корозия - Неразрушаващи контролни (ултразвук, магнитоскопия и проникващи течности) - Термални обработки...
Brandspeak е агенция за пазарни изследвания, предлагаща пълно обслужване, която предоставя качествени и количествени пазарни изследвания и услуги по консултиране на марки на клиенти, вариращи от стартиращи компании в Обединеното кралство до наистина глобални организации. Ние сме основани през 2004 г. и нашите офиси в Обединеното кралство са разположени в Лондон и Бристол. Може би искате да...
House of Research предлага пълен набор от услуги в областта на пазарните и медийните изследвания, квалифицирани академични изследователи и собствени полеви ресурси за количествени и качествени изследвания.
Качествени (индивидуални интервюта, фокус групи) и количествени пазарни изследвания с особена експертиза в B-to-B, ИТ, автомобилостроене и финанси. Онлайн изследвания, добив на мнения, консултации по използваемост.
m(Research (от 2000 г.) е един от най-големите институти за пазарни и обществено мнение в южна Австрия. Компанията провежда както качествени, така и количествениизследвания.
MANDS е независим полски изследователски институт, базиран във Вроцлав, специализиран в пазарни и социални изследвания в цялата страна. Компанията е на полския пазар за изследвания от 1998 г. и действа като независим изследователски център от 2005 г. MANDS предоставя не само комплексни качествени и количествениизследвания, основани на национални проби, но и подкрепа за клиентите на всеки етап от...
...Екип от професионалисти, ангажирани в изследвания и развитие за функционално подобряване на обикновени продукти. Основите на стратегическия маркетинг за идентифициране, в съществуващи и/или потенциални пазарни сегменти, на подобрения и/или иновации, необходими за увеличаване на привлекателността в количествени и икономически аспекти на продуктите. Познавателни стратегии, насочени към...