...GewerbeAnmeldung.com създава за теб всички формуляри, от които се нуждаеш за основаване на фирма. В общия пакет получаваш над 10 страници попълнени документи, които улесняват старта на твоята самостоятелна дейност. Особено фрийлансъри често питат Оливер Корпила как точно става с данъчния регистрационен формуляр, който, между другото, трябва да попълнят и всички останали основатели на фирми. Clever Marketing GmbH стартира проекта през 2019 г. с управителя си Оливер Корпила. Бързо много клиенти започнаха да използват тази услуга и да се възползват от попълнените документи от властите.
Ние вероятно не познаваме вашата компания от А до Я, но като малка и средна компания (МСП) сред МСП, ние разбираме предизвикателствата, свързани с документоориентираните работни процеси, с които несъмнено се сблъсквате всеки ден.
Под името M-Office ви предлагаме голямо разнообразие от решения, свързани с документи, които включват намаляване на разходите, подобряване на документите и осигуряване...
Лесно управлявайте данните си (имейли, контакти, срещи, документи, задачи и др.) в своя виртуален офис, достъпен чрез прост уеб браузър от всяко компютър или смартфон. ContactOffice е пакет от колаборативни инструменти (виртуален офис, групов софтуер), достъпни чрез уеб браузър. Той се състои от различни инструменти: имейл, календар, съхранение надокументи, мениджър на контакти, задачи, бележки...
Input For You помага на водещи компании да успеят в прехода от хартиени дейности към дигитализирана безхартиена среда. По този начин им позволяваме да намалят разходите за обработка на хартия и да увеличат ефективността на обработката на входящите им документи.
В момента Input For You е един от водещите европейски играчи в областта на услугите за обработка надокументи за финансови и...
... до текста на каталога и описанието на продукта за електронни пазари и онлайн магазини.
Решението: DataPres
DataPres е уникално интегрирано софтуерно решение с ефективна структура и глобални възможности за приложение за управлениена маркетингово релевантна информация за продукти.
Гъвкаво, персонализирано, бързо готово за употреба, високо функционално, многоезично и вече от 1997 г. многократно...
GRUPO GITDOC е водеща компания, специализирана в приложенията на новите технологии в сектора на Документалните услуги, с дълбока ангажираност към постигането на отлично качество. Присъства на пазара от 1990 година. Нашата дейност обхваща всички услуги в информационния сектор, свързани с управлението и обработката на документация: Управлениена архиви, Цифровизация на архиви, Съхранение на архиви, Управлениенадокументи и Автоматизация на процеси.
Dynamis Flows предлага различни решения:
- Асистент за входяща поща:
Помага ви да получите празна пощенска кутия, като класифицирате, изтривате или преобразувате вашите имейли в задачи.
- УПД:
Цялостно управлениенадокументи за вашите имейли и документи, напълно интегрирано с Outlook и Windows.
- CRM табло:
Цялостно табло за управление, за да следите вашите клиенти: комуникация, възможности, действия и история.
- Управлениена време и фактуриране:
Управлявайте времето, прекарано в имейли, документи, срещи... И лесно го преобразувайте в фактура.
...интелигентно управлениена стоки, ориентация по партиди и проследяване на партиди, производство, графично планиране на производството, управлениена веригата за доставки, управлениена качеството, управлениена спецификации и рецепти, лабораторна работа, събиране на оперативни данни, финансово счетоводство, управлениена CRM, интегрираноуправлениенадокументи, отворени анализи и всичко...
Xpress Data Systems е единственият собственик и оператор на системата за управлениена бизнеса CamisOnline.
CamisOnline е интегрирано онлайн решение за управлениена бизнеса, което предлага 30-дневен безплатен пробен период и без договор.
CamisOnline предоставя: клиентски записи, оферти, поръчки, изпращане, фактури, доставчици, поръчки за покупка, управлениенадокументи, контрол на запасите, бизнес отчети и персонализиране чрез качване на подпис и лого.
Намерете нашия уебсайт на www.camisonline.net.
Компания, специализирана в цифровизацията на място, ние се придвижваме до вашия офис, за да можете да разполагате с вашите документи в цифров вид, без да е необходимо те да напускат офиса. Предоставяме услуги в цялата страна и островите. Запитайте за оферта или информация без задължения.
Системата DMS е създадена за малки и големи компании. Тя значително подобрява функционирането на предприятията. Във всяка компания се събират огромни количества документи, които се архивират. В повечето случаи няколко души са отговорни за този тип дейности. Въпреки това, си струва да се инвестира в система DMS, която безопасно ще съхранява данните на компанията. Освен това, те са на разположение...
...
Подкрепа в обработката надокументи
Серийни писма
Комплектоване на заявления, договори, индивидуално съставяне на продукти като комплект, включително персонализация
напр. попълване на каталози с формуляри за регистрация, бонусни книжки и флаери; комплектоване на ръководства, учебни материали или продажбени комплекти
Проверка на адреси, напр. пощенски код, имена на улици, проверка за дублиране и т.н.
...Управлениенадокументи; Системи за документация; електронна търговия; Услуги за обучение; Доставчици на приложения; Граждански офис; Управлениена информация, TIMO Като опитен ИТ доставчик, ние сме на разположение на нашите клиенти от 1992 г. насам с съвети и помощ. При това не само се обръща внимание на оптималното изпълнение на изискванията на нашите клиенти, но и на ергономичното предимство в...
... на пътни документи. С оглед на предстоящата промяна към RFID технология и свързаното с това съхранение на биометрични данни, SAFE ID Solutions AG е фокусирала усилията си върху интегрирано хардуерно и софтуерно решение, което позволява да се гарантира и наблюдава производствения процес и персонализирането на чипа и документа. Допълнителна информация на: www.safe-id.de...