AZ-OFFICE SOLUTIONS Офис и Обектно Обзавеждане е динамична компания в областта на офис обзавеждането. Можете да закупите офис мебели, офис столове, рецепции и офис обзавеждане на изгодни цени на az-office.de...
Предлагаме разнообразие от услуги в областта на съвременната мебел и дърводелство. Професионално планиране и консултации, съобразени с вашите индивидуални нужди и пространствени възможности.
Агенция за подкрепа на автоматизацията с помощта на програмируеми логически контролери. Глобална проектна подкрепа като PLC програмист и като инженер по пускане в експлоатация.
Производител и дистрибутор на бързоходни и специализирани врати за вътрешна и външна употреба: изолирани или неизолирани, области на приложение: хладилни и замразени помещения, чисти помещения, хранителна индустрия.
Ергономия, осветление, акустични решения, оптимално пространство за съхранение, движение на работното място качество, висококачествено производство, дизайн.
Coneon е страстен и динамичен екип, състоящ се от архитекти, дизайнери и планировчи на пространства. Чрез този интердисциплинарен подход създаваме ефективни работни среди.
...Опаковъчни машини, складови и офис рафтове, както и шкафове, много транспортни помощни средства и колички, както и допълнителни опаковъчни аксесоари.
Всичко, което улеснява работата ви: от интелигентни системи за опаковане до транспортни колички, складови контейнери и управление на отпадъците. Освен това разполагаме и с редица машини, които поемат работата вместо вас – например, машини за стреч опаковане, машини за обвиване и различни автомати за производство на запълващи и уплътняващи материали.
... консултация
• Обширна оферта
• Планиране и бюджетна сигурност
• График и план за действие, съобразен с ежедневната работа
• Транспортна система
• Преместване на ИТ оборудване
• Собствено специализирано оборудване
• Опитен и квалифициран персонал
• Документация, координация и контрол на реализацията
• Преместване на служители включително...
...Опаковъчни машини, складови и офис рафтове, както и шкафове, много транспортни помощни средства и колички, както и допълнителни опаковъчни аксесоари.
Всичко, което улеснява работата ви: от умни системи за опаковане до транспортни колички, складови контейнери и управление на отпадъците. Освен това разполагаме и с редица машини, които поемат работата вместо вас – например, машини за стреч опаковане, машини за обвиване и различни автомати за производство на запълващи и защитни материали.
... отношение, Samet Nakliyat, която работи с експертен екип в Кайсери, удовлетворява своите клиенти.
Транспортът на офиси не може да бъде извършван от всяка транспортна компания. Защото тази работа изисква внимание и качество. Samet Nakliyat притежава всички характеристики, които трябва да има една транспортна компания, и предлага тази услуга бързо и надеждно. Фирмата предлага здравословни решения на своите клиенти с помощта на опитни служители, качествен и разнообразен автопарк, който може да отговори на всяко желание, и технологично оборудване.
...Фирмен печат с лого и адрес е част от всяко бизнес оборудване. Ние изработваме дървени печати, самонапълващи се печати с вграден тампон, преносими печати и много други.
Фирмените печати могат да бъдат намерени в всяко бюро. За ежедневна употреба на фирмения печат, например, върху фирмената поща, при оферти, поръчки или фактури.
Изборът на оптимален модел печат зависи, освен от възможностите за употреба, и от желаните размери, както и от обема на текста, който искате.
...За динамичен преход между седене, стоене и движение
повече динамика в офиса и ежедневието не само че подпомага здравето на гърба, но също така подобрява общото благосъстояние.
• електромоторно регулиране на височината
• Регулируеми диапазони до 130 см височина на масата
• поне два мотора
• опционален дисплей за памет за показване на височината на масата + функция за памет
• обширно оборудване, стойка за компютър, подложка за принтер, канал за кабели и др.
• 5 години гаранция от производителя
• Произведено в Германия
Масивна основа: алуминиева
Плоча на масата: 25 мм с декорна повърхност...
...производител на шапки за плуване
Основана през 1962 г.,
ADORA може да се похвали с многогодишен опит и успешно преминава през времето с ‘ноу-хау‘ в създаването на висококачествени артикули от почти 60 години.
Присъстваме в интернет от 2005 г., нашите продукти се продават в страните от Европа и в момента създаваме офис за продажби в Съединените щати (Колорадо).
В момента ADORA се е фокусирала...
...Меню от изкуствена кожа
Меню Boulevard за обложки на менюта. Мека изкуствена кожа, с дълбока релефна щампа: Италия.
Цвят на щампата по избор. Минимално количество за поръчка 10 броя.
За обложки на менюта с размер на хартия DIN A4 21 x 29,7 см
Основно оборудване:
4 обложки за менюта с усилена конструкция (Код № 7182).
Закрепване на обложките с книжарски винтове.
2 защитни ъгъла от метал.
Моля, изберете цвета.
...осигурявайки, че нашите автоматизационни системи безпроблемно се интегрират с конкретните нужди на нашите клиенти.
d. Услуга по сглобяване
Нашите услуги за прецизно сглобяване обслужват приложения, изискващи внимателна точност и контрол на детайлите. Използваме напреднали техники и оборудване за сглобяване, за да гарантираме, че всеки компонент е сглобен безупречно, отговаряйки на точните...
Diamond Cases е производител на вложки за инструменти от пяна, сенчести дъски и вложки за куфари. Специализирани решения от малки партиди до индивидуални поръчки.
...Идеално подходящо за финансови услуги, бизнес консултанти и офис търговия.
Смятате ли, че актуалността на данните за вашите клиенти все още отговаря на вашето офисоборудване?
Всеки месец НОВО:
7.000 новосъздадени фирми, 2.500 заличавания, 650 заявления за несъстоятелност, 800 премествания на фирми, както и 4.500 смени на управители.
Купете актуална информация за фирми директно от собственика на...
...Софтуер за офис организация в строителната помощна индустрия, техническо оборудване на сгради TGA: за сектора SHK (Санитарен, Отопление, Климат), охлаждане, инсталационно строителство и техническо обслужване на клиенти.
...Офисът не е само работно място - той е и място, където прекарвате една трета от деня и където трябва да се чувствате добре.
Ефективното и ергономично ориентирано офис обзавеждане помага за положителното оформяне на климата във вашия офис и за повишаване на производителността и здравето на вашите служители.