... курсове за корпоративно обучение, насочени към развиване и укрепване на техните умения. Ние предлагаме непрекъснато обучение за всички служители на компанията, с цел да създадем екип, който постоянно да е актуализиран и с ниво на know-how, подходящо за производство на иновационни и конкурентоспособни услуги. Възможните обучителни области са следните: езици, качество, безопасност, администрация, управление на персонала, консултации, Д. Закон 231/01, стажанти.
Нашата компания се занимава с услуги и софтуер за публичната администрация, управление на документи и системи за архивиране и възстановяване. Освен това разработваме мобилни приложения за публични институции.
Нашият дом е регион Аахен. Имаме знания в много области, което ни прави многостранни: услуги за енергия, улично осветление, управление на проекти, администрация.
IT Рекрутинг: Подбор на висококвалифицирани IT специалисти за IT услуги в рамките на:
- Договори за работа,
- Договори за услуги,
- Подбор на персонал,
- Прехвърляне на работници,
Услуги: Управление на проекти, Анализ, Дизайн, Разработка, Тест, Интеграция, Поддръжка, Управление на качеството, Консултиране, Администрация, Обучение,
Тематики:
Вградени системи, J2EE, .NET, Бизнес приложения...
Адвокатска кантора, специализирана в гражданско право, недвижими имоти, наследства. Данъчно консултиране: изчисляване и подаване на данък върху доходите на физическите лица, отговор на искания от данъчната администрация, обжалвания от всякакъв вид, както и консултации по данъци за нерезиденти. Управление: Обработка и получаване на NIE, TIE пред Дирекция по чужденците.
Фрийланс икономист. Колег. 9652. san.roman.edo@coev.es
Финансов и имотен консултант за компании и физически лица. Помощник на управителя. Финансово управлениеиадминистрация. Финансов и търговски контролер. Външно управление на временно назначение. Съдебен икономически експерт и Generalitat Valenciana. Мениджър по кеш и кредити. Управление на неплатени задължения и събиране на дългове. Одобрен...
... английски език надхвърлят простото административно управление, представлявайки цялостно бизнес решение за вашата общност, с твърдото намерение да премахнем неконтролируемите разходи и неефективните услуги, винаги търсейки оптимално ниво на функциониране на най-ниска възможна цена. Всички наши услуги са проектирани да осигурят сигурност и спокойствие, за да може да се наслаждавате на имота си и той да бъде източник на спокойствие, а не на тревоги.
... бизнес като (малък) предприемач или самостоятелно заето лице. Искате да развивате бизнес дейности и да разработвате нови идеи, това е вашата страст! Счетоводството, администрацията и данъчните въпроси, за това имате моята помощ. И то по начин, който отговаря на времето: не работя ЗА вас, а С вас. Van Liere Finance осигурява навременен и пълен достъп до вашето бизнес управлениеи ви съветва на базата на най-новите данни. По този начин допринасям за растежа и успеха на вашето предприятие.
Базирана в Чешир, но работеща в цялата Великобритания, Innovas Business поддържа и управлява малки бизнеси от много години. Ние разбираме натиска, който често е свързан с основаването и управлението на малка компания.
Управление на вашите сметки, преследване на клиенти, поддържане на вашата администрацияи клиентски записи, актуализиране на вашите данъчни задължения за вас и бизнеса, осигуряване...
Списък на някои предоставяни услуги: Консултации по предприемачество иуправление. Управленски и дирекционни консултации, Човешки ресурси. Аеронавигационни консултации. CTP - Технически консултант на страната. CTU - Технически консултант на съдебната администрация на Гражданския и Наказателния съд. Съдебен експерт по Граждански и Наказателни дела. Експерт и специалист по аеронавтика. Консултант...
Данск ЛьонСервиз (DKLS) е специалист в управлението на заплати, регистриране на работно време (пристигане-отсъствие), управление на производството, управление на проекти иадминистрация на персонала. Ние предоставяме професионални услуги по заплати на компании и можем да функционираме като пълноценен офис за заплати за вашата компания. Ние придаваме голямо значение на контакта с клиентите, за да...
... в интернет търсачките. Предлагаме също пълна администрация на уебсайтове, включително защити и резервни копия. Нашите сайтове са базирани на CMS - система за управление на съдържанието, благодарение на която можете по всяко време, от всяко място и устройство да променяте съдържанието на сайта по много прост начин. Фирмата е основана през 2008 г. и работи непрекъснато с успех до днес. Обслужваме клиенти от нашия град Щецин, околните градове Старгард, Голениов, клиенти от цяла Полша, както и чуждестранни клиенти от Германия, Англия и Ирландия. Сърдечно ви каним да си сътрудничим!
... внедряване на системи за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM) и системи за управление на съдържанието (CMS). Провеждаме широкообхватни маркетингови дейности, свързани с позиционирането на сайтове и промоцията на марката и предлаганите продукти в мрежата. Осигуряваме постоянна администрация на сайтове, както и грижа и технически надзор над реализираните проекти. Поемаме изпълнението на нетипични информационни поръчки и създаването на специализираен софтуер за фирми.
... пътуването ви с нас напълно удовлетворяващо. Имаме разнообразно портфолио от клиенти, сред които училища, центрове на Общността на Мадрид, хотели, авиокомпании, туристически агенции и компании, които от години ни се доверяват както за ежедневните си транспортни маршрути, така и за различните случайни услуги, които възникват през годината. • Управление: Хосе Енрике Сантана Перес....+34 645.842.311 • Администрация: Мариела Морено..............+34 645.839.366 • Търговски отдел: Нейра Ортиз А..............................+34 665.313.297...
... ръководители относно новостите в гражданското и данъчното право чрез периодично изпращане на специализирани информационни и задълбочени бюлетини; в случаи на особена сложност се занимава с подготовката на персонализирани становища и искания за тълкуване; извършва персонализирани анализи с цел оптимизация на възможностите за данъчно планиране; предоставя помощ в отношенията с данъчната администрация, при данъчни проверки или при определяне на протоколи и проверки; осигурява спазването на данъчната нормативна уредба в o...
... актуални данни, които се комуникират ежедневно на кредитора. Извършват се чести посещения в здравните заведения, по време на които се проверява статусът на фактурите, установяват се и се докладват евентуалните причини, които не позволяват тяхното плащане, както и евентуалните искания за кредитни известия и заверени копия, подканят се плащанията на просрочените фактури;- в пълното управление на вземанията спрямо длъжниците на НЗОК и публичната администрация, чрез изпращане на специализирани напомняния.
... презентации
Но и неща като: (само в района на Тиел)
· Пазаруване
· Обаждане на гаража, за да уговориш среща за поддръжка/контрол на автомобила ти
· Поддържане на лична администрация
· Взимане на пакет/поръчка от пощенската служба и др.
· (Лека) домашна работа
· Подреждане/организиране на например: гардероби, кухненски шкафове и др.
· Вземане на деца от училище/водене на уроци по плуване
· Услуга за пране/сгъване и гладене
Имам богат опит в телефонното свързване, консултиране и помощ на клиенти, потенциални клиенти и физически лица.
... CHRONOS създава условия за внедряване на процес на ILM; събиране на процесни данни / събиране на измервателни данни с I-P.M.; управление на оборудване/компоненти / софтуер за управление на машини, роботи, компоненти и др.; база данни за случаи на завиване за събиране и документиране на целия жизнен цикъл на един случай на завиване; формуляр за одобрение за контрол и одобрение на случаи на завиване; QS-Torque служи за планиране, изпълнение и оценка на качествени проверки за процеси на завиване архивиране, архивиране на бази данни...
...нещо напълно различно от това, което всички познаваме от този "традиционен" сектор. История на FINCARES, АДМИНИСТРАЦИЯ НА ФИНКИ Fincares започва да се оформя през 2013 година от своите основатели, и двамата като председатели на Управителния съвет на своите настоящи общности и любопитно, и двамата недоволни от администраторите, които управляваха техните общности по това време. По време на своите...
... област на действие, включително консултации по администрация, финанси и контрол, счетоводство и отчетност, управление на персонала, данъчни и осигурителни спорове, корпоративни и данъчни въпроси, неправителствени организации, интернационализация на бизнеса, лихварство и банкови такси. Дейностите по управленска консултация на Blue Line Consulting предлагат на компаниите интервенции в областта на данъчното и фискалното управление, за да подобрят управлението на предприятието, както и консултации по корпоративно право, включително на международно ниво.