... на консулски документи и интерконтинентални товарни полети към всяка страна и летище на дестинация. Непрекъсната наличност и незабавна помощ 24/7. Обслужване на клиенти Италия 0039.389.162.5052 / Обслужване на клиенти на английски | немски: 0049.1753489295 Обслужване на клиенти онлайн: Skype airsalm | Messenger Airsalm имейл: airsalm@airsalm.eu;...
В DSTransports осигуряваме транспорт и доставка на пакети и документи, които вие, френски или международни компании, ни поверявате ежедневно. Нашият приоритет е бързината на обработка на нашите заявки, затова успяваме да предложим много атрактивни срокове за доставка на нашите клиенти. Лиценз и застраховка...
... палета, можем да предложим услуга за бърза доставка в града и околността, услуга за такси-товар с посветени доставки, идеална за деликатни стоки или за доставки в същия ден, включително до дома за частни лица, услуга за опаковане и пакетиране за всякакъв вид пакети, стоки и доставки (ADR, IATA, но също и за доставки на коледни подаръци), услуга за управление надокументи (копиране, дигитален печат...
...Национални доставки надокументи, куфари и пакети, включително обемисти или многоколичествени. Проследими доставки с вземане от адрес. Вземане от адрес и експресна доставка в 1/3 работни дни в цяла Италия. Международни доставки надокументи и кутии по целия свят, с камион за Европа, по въздух за останалата част от света. Доставка в 1/4 дни с проследима доставка. Услуга за опаковане на крехки...
...Услуги за заетост на обществено пространство за дейности по преместване, строителни работи, товарене/разтоварване на стоки за лична употреба, различни събития и др. Обработка надокументи, позициониране на знаци с мерки за принудително премахване.
Нашите силни страни са абсолютната надеждност и постоянният стремеж към подобрение, за да можем да растем заедно с нашите клиенти и да бъдем референтна точка за компании и частни лица, които имат нужда от транспортиране на стоки и документи в Италия и в чужбина, както и от специализирани пространства за съхранение и логистика. Нашата гъвкавост и опит ни позволяват също така да предлагаме и други разнообразни услуги, които ни утвърдиха като водещи в сектора на транспорта.
...Предоставяме на нашите клиенти складове, състоящи се от боксове с различни размери, охранявани 24 часа в денонощието за краткосрочно или дългосрочно съхранение. Освен това предлагаме услуга за архивиране надокументи, от която се възползват известни банки, компании и частни офиси. Безплатни оферти и огледи.
...Нашата компания е специализирана в трансфери от и до всички летища както в Италия, така и в чужбина. Ние ви отведем навсякъде с автомобили/вани и автобуси с пълно оборудване. Предлагаме. автомобили с шофьор на разположение за кратки/дълги пътувания, доставка на конфиденциални или спешни документи, обиколки на града, екскурзии, срещи и конвенции. Точността, учтивостта и добротата отличават нашата компания, която е в сектора от около 30 години. Ние сме на разположение 365 дни в годината, 24 часа в денонощието. Говорими езици: английски, немски, френски и испански.
... необходимия времеви интервал за доставка. Можем да подготвим всички документи предварително, за да не губите времето си за почивка в очакване на нашата реакция. Не плащате на Blue Badge нищо предварително. Само когато сте напълно удовлетворени от вашето оборудване за мобилност Blue Badge, ви молим за плащане. Можете да отмените по всяко време до деня преди с безплатно анулиране.
Otundal е логистичен оператор, който разполага с няколко платформи, разположени в Общността Наварра (Памплона) и Мадрид (Кослада), като нашата дейност е на национално ниво. OTUNDAL е специализиран основно в области като хранителна логистика, промоционална, технологична, управление надокументи и архиви, здравеопазване или мебелировка, между другото.
Годишно опаковане на печатни продукти и POS материали, оптимизирана пощенска разпращане, изпращане на рекламни материали, управление на база данни, производство на прескити, семинарни документи, ръчно сгъване...
...StorageBOXX е самообслужващ център за съхранение на мебели, файлове, документи и още. Достъпен 24/7, 365 дни в годината, като склад за присъствие за търговски представители или сервизни техници. Просто съхранявайте добре.
Разработка на софтуер по поръчка; Разработка на софтуер и системи по поръчка; Решения за индустрията; Бизнес процеси; Системи за управление на съдържанието, XML системи, системи за управление надокументи; Решения за управление надокументи; ИКТ консултации, бизнес консултации в информационните технологии; ИКТ услуги; Софтуерни услуги; Управление на софтуерни проекти; Преход на софтуер...
Като компания с произход от Хатай, ние сме на разположение за надеждни и бързи транспортни услуги. С нашия широк автопарк сме готови да обслужим всички ваши товари с хладилни ремаркета и необходимите документи. Занимаваме се с транспортни услуги с изход от Турция и дестинации. Не забравяйте да поискате оферта!
SUD LINE TRANSPORT е специализирана в транспорта на стоки на местно, регионално, национално и международно ниво. Предлагаме да доставим всички ваши стоки, както и доставка на вашите покупки, пакети, документи или други пратки. Предоставяме редовна услуга с ежедневни транспортни линии и високо качество.
... необходимите документи (ордер - товарителница и др.). През тези етапи поддържаме постоянен контакт с вашата компания. След този етап можем да извършим временно съхранение на вашите стоки, да ги поставим под режим на склад, да прехвърлим стоки, подлежащи на режим на склад, да получим разрешителни и документи за внос, да извършим вноса, да ги поставим под режим на транзит, да извършим операции по разтоварване или обработка, както и да завършим вашите износни процедури. В днешно време живеем в география, където логистичните операции играят изключително важна роля.