...непрекъснато електричество и вода. Професионални охранителни услуги 24/7, система за видеонаблюдение, аларма за пожарна безопасност и система за гасене на пожар. Рецепция, услуги за разпределение на поща, централа и кол-център.
... консултирането на МСП с акцент върху секторите Автомобилостроене, Услуги (Банки, Мобилни услуги, Телекомуникации, Техника, Застраховане, Финанси, Логистика, Търговия, Здравеопазване, ИТ, Софтуер, Продажби, Онлайн маркетинг, електронна търговия, кол центрове), Недвижими имоти, Инженерство, Обработка на пластмаси, Обработка на метали, Софтуер, Икономика. Разпознавате ли се при нас? Очакваме с нетърпение вашето запитване и с удоволствие ще ви консултираме индивидуално!
...пристанище Трапани за качване/слизане на островите: Фавиняна, Леванцо, Маритимо, Пантелерия; Пристанище Емпедокле (АГ) за Пелагийските острови (Лампедуза и Линоса); Пристанище Палермо за Еолийските острови. - Представителни услуги, услуги за придружаване по време на церемонии и на спортни, театрални, музикални събития. - Туристически екскурзии с водач с възможност за пазаруване и дегустация на типични сицилиански продукти. - Персонализирани туристически маршрути с възможност за нощувка в туристически обекти в Сицилия. Агенцията разполага с кол център и F...
... Карибите над 30 пъти и е отседнал или поне е посетил почти всички хотели. Когато се обадите, обещаваме, че няма да чуете автоматизирани съобщения или да говорите с някой в кол център, който никога не е бил в Карибите, вместо това ще бъдете посрещнати от опитен, полезен и приятелски настроен персонал. Всъщност, целият ни персонал беше в Карибите миналата година и отново ще бъде там тази година. Работата го изисква - виждате ли!
...Обемисти? Обадете се на кол центъра Азия и запишете си час за взимане от дома? УСЛУГАТА Е БЕЗПЛАТНА? Общи? Покупки. ? Административен? Оперативен? Технически / ? Човешки ресурси НАСОКИ Административен офис: Юридически офис: от понеделник до петък от 9:00 до 18:00 ? в събота от 9:00 до 13:00...
Управата на компанията никога не е толерирала посредствени резултати и затова техниките по почистване използват най-мощните почистващи препарати и най-новото оборудване за почистване. Изберете най-подходящата услуга за вашия офис или дом и се свържете с операторите на кол центъра в кратък срок.
...IP-телефонни системи * Обединено съобщаване и видеоконференции * Кол центрове * DECT телефония * Аналогови-ISDN системи * Мрежи * Интер-/Интранет свързаност
Като опитни и дългогодишно утвърдени специалисти в областта на бизнес комуникацията за големи компании, среден бизнес и занаятчийство, предлагаме професионални решения за мощна корпоративна комуникация. Ние ви придружаваме и подкрепяме с обширни и индивидуални консултации в търсенето на идеалното комуникационно решение за вашата компания.
...Гореща линия/Сервизен телефон; Приемане на поръчки/Заявки; Активна телефонна продажба; Аутсорсинг, зависим от капацитета; Факс свързване; Софтуер за кол център; Управление на оплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Уговаряне на срещи; Пълно аутсорсинг; Аутсорсинг, зависим от времето; Аутсорсинг на фронт офис; Приемане на поръчки в Германия; ACD устройство; Свързване по имейл;...
...маркетинг, интегрирани кол центрове, телемаркетинг, проучване на пазара, управление на изходящи и входящи обаждания, имейл маркетинг, допълнителна търговска сила, провокация на поръчки и приемане на поръчки, бизнес развитие, консултации за бизнес и управление, обработка и счетоводни услуги в сътрудничество с счетоводни кантори, управление и ръководство на предприятия, управление на бизнес, търговия на едро с хранителни и нехранителни стоки, обучение и управление на търговски единици, бизнес въпроси. Търсите потенциални клиенти, искате да развиете и управлявате бизнеса си, свържете се с нас."}...
Млада и динамична компания, която оперира в областта на телекомуникациите и кол центровете, както входящи, така и изходящи, телефонни продажби и телемаркетинг, пазарни проучвания, анкети и продажби от врата на врата с канала.
...Кол-центърът е съставен изцяло от италиански оператори. Тези оператори, подкрепени от специфични обучителни курсове/мастър програми и съвременна техника, позволяват качествено изпълнение на получените задачи. По-конкретно:● поддръжка на компании, снабдени с търговци/агенти, които постоянно са в движение, с цел придобиване на "квалифицирани" срещи● създаване на нови "полезни" контакти● изпращане...
... целенасочени проекти, предоставяйки стратегически предимства на клиентите си. Особено, Teleconnect предлага опит от международни кол центрове в подкрепа на услугите и каналите за продажба, които фирмите вече използват в Турция. Teleconnect организира продажбената сила на вашата компания, за да увеличи максимално ползите от отношенията с клиентите, без да увеличава разходите ви.
Развитие; производство и разпространение на слушалки; говорещи слушалки; хедсети; хедсет телефони и аксесоари за употреба в офиси и кол центрове. Водещ производител на решения за офис и кол центрове; хедсет и хедсет телефония.
...Гореща линия/Сервизен телефон; Приемане на поръчки/заявки; Активна телефонна продажба; Помощен център; Аутсорсинг в зависимост от капацитета; Приемане на поръчки в цяла Европа; Приемане на поръчки в близката околност; Приемане на поръчки в рамките на Бавария; Интернет телефония; Факс свързване; Софтуер за кол център; Управление на оплаквания; Обработка на отговори; Приемане на поръчки по целия свят; Квалификация на адреси; Привличане на нови клиенти; ACD система;...
...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки/заявки; Аутсорсинг, зависим от капацитета; Свързване с факс; Софтуер за кол център; Управление на оплаквания; Обработка на отговори; Квалификация на адреси; Уговаряне на срещи; Пълно аутсорсинг; Времево зависим аутсорсинг; Аутсорсинг на фронт офис; Задачно ориентиран аутсорсинг; Прием на поръчки в Германия; ACD система; Свързване по имейл;...
Телекомуникационни услуги, изходящи, входящи, телефонни продажби, дистрибуция, услуги на кол центрове, хелпдеск, обслужване на клиенти, управление на бизнес процеси. Услугите в областта на обслужването на клиенти обхващат диалогични медии като телефон, имейл и интернет. cca24 е съвременен аутсорсинг доставчик, който предлага индивидуални цялостни решения за възложители и клиенти - включително пълни процесни вериги. Това включва дейности като консултиране на клиенти, бек офис, възстановяване на клиенти и управление на дистрибуторски задачи.
Активна телефонна продажба; Аутсорсинг в зависимост от капацитета; Приемане на поръчки в цяла Европа; Факс свързване; Софтуер за кол център; Квалификация на адреси; Придобиване на нови клиенти; Уговаряне на срещи; Активиране на стари клиенти; Пълно аутсорсинг; Аутсорсинг в зависимост от времето; Аутсорсинг, ориентиран към задачи; Приемане на поръчки в Германия; E-mail свързване; CTI...
Производство на имиджови филми и корпоративни презентации, както и създаване и публикуване на телевизионни реклами. Услуги на кол центрове, телемаркетинг.
...Гореща линия/Сервизен телефон; Прием на поръчки; Помощен център; Аутсорсинг, зависим от капацитета; Софтуер за кол център; Пълно аутсорсинг; Аутсорсинг, зависим от времето; Прием на поръчки в Германия; ACD устройство; Свързване по имейл; Интернет бутон за обратно обаждане; IVR...