LimeLogic е доставчик на ИТ услуги, който цели да предостави на клиентите си резултати. Добавената стойност и успехът на LimeLogic: поемане на отговорности и напълно отсъствие на неочаквани фактури. Нашият договор за аутсорсинг: месечен пакет, който включва предоставяне на оборудване, офис софтуер и най-вече, и тук е нашата специфика, нашите услуги, независимо какво се случва с вашата...
... по-строг контрол чрез табла за управление, които показват разходите и приходите за всеки проект.
Фактуриране:
Бързо и лесно създавайте вашите фактури.
Счетоводство:
Запазете контрола върху вашето счетоводство и се възползвайте от подробен преглед на вашите парични потоци.
Управление на складове:
Управлявайте без усилие стоките и запасите на вашия (вашите) склад(ове).
Отчетност:
Създавайте само с няколко клика стандартни отчети, които дават преглед на състоянието на вашия бизнес.
Документи:
Управлявайте, структурирайте и архивирайте лесно всички ваши документи.
... да се отразява във всички комуникационни материали, които използвате: Визитки, кореспонденция (фактури, писма, имейли, ...), уебсайт, табели, етикети, плакати, обяви в пресата, флаери, отчети, автомобилен парк, облекло, ...
Визуалната идентичност (бранд имидж) често е първият контакт между вашата компания и вашите клиенти, но също така и с вашите подизпълнители, персонал, медии и потенциални...
... изчисляване и печат на заплати, договори и социални осигуровки, управление на фактури и разписки за професионални кантори, печат на официални формуляри, изчисляване на модули, годишни отчети за търговския регистър и корпоративен данък. НИЕ СЕ АДАПТИРАМЕ КЪМ ТВОЯ БИЗНЕС Клубът на консултантите ти помага да управляваш своята кантора ефективно, позволявайки ти да бъдеш по-конкурентоспособен. Нашите услуги и инструменти няма да ти струват разходи за структура, а най-добрата инвестиция за постигане на по-големи печалби, и винаги, под защитата на един клуб, който става все по-голям...
...Предлагам правна помощ на индивидуални и бизнес клиенти. Давам съвети, изготвям писма, договори и представлявам пред съд или институция. Действам в следните области:
- Комплексно обслужване на фирми
Спорове с клиенти, събиране на просрочени фактури, бързи правни консултации, изготвяне и проверка на договори, служители, представителство пред съд / институция.
- Обезщетения
Доплащания за...
... административна обработка. Isabel управлява и Zoomit, безплатната услуга в PC Banking, с която фактурите се управляват и плащат бързо и лесно с няколко клика. Потребителите запазват контрола върху своите финанси и дават сериозен тласък на околната среда. Всеки месец 30 000 нови потребители избират да обработват заплати или фактури чрез Zoomit. Вече над 8,5 милиона документа се управляват чрез Zoomit.
Гутенберг печата и проектира печатни материали от всякакъв вид за частни лица и бизнес. Брошури, флаери, писма, менюта, фактури, безкрайни формуляри, товарителници, визитки и много други в офсетен, дигитален или безкраен печат. Информирайте се.
...Софтуерът за бизнес на Roads предлага индивидуален софтуер за вашата компания. Бившето име на компанията е ViaOpus LLP, ние растем и създаваме повече бизнес за нашите клиенти, като им спестяваме време за ежедневните задачи. ERP системата на Roads управлява всички офис задачи - обработка на запитвания, фактури, поръчки, работни карти и може да бъде интегрирана с вашия уебсайт/каталог/магазин...
...Счетоводна фирма от ново поколение, Synergix предлага професионално, персонализирано и напълно управляемо онлайн обслужване. Клиентите трябва само да сканират своите фактури, нашата компания се грижи за всичко останало. Докато според последни проучвания само 13% от международните компании имат достъп до своето счетоводство в реално време, Synergix създаде IODD, който позволява на клиентите си да...
... така възможност за изпращане на инструменти за заточване с форма на плащане наложен платеж или по банков превод.
Фирмата предлага богато разнообразие от парфюми на известни марки. Издаваме фактури с ДДС.
Фирма F.H.U - "LANCET" - Ивона Чижевска ви кани сърдечно.
ABC Autónomos е онлайн консултантска услуга за данъци и счетоводство за самостоятелно заети лица в Испания. Намираме се в Мадрид, но предоставяме услуги на територията на цяла Испания. Разполагаме с онлайн платформа, където нашите потребители могат да генерират фактури моментално, да имат глобален и контролиран поглед върху счетоводството на своя бизнес. В ABC се грижим за тримесечните данъци на всеки един от тях. Самостоятелно заетите лица имат неограничена поддръжка от нас, когато им е необходима. Имаме 3 плана, които отговарят на различните нужди.
Нека заедно възстановим вашите неплатени фактури и други вземания! Нашият екип ви помага да осигурите вашата ликвидност, управлявайки риска от клиенти. Свържете се с нас.
... жилищни сгради в Рим се извършва с абсолютна прозрачност. Споделянето на документация като банкови извлечения, фактури, протоколи и всякакви документи, които интересуват жилищната сграда, ни спестява време и позволява на нашите обитатели да ни се доверят, а в резултат можем да установим ефективно сътрудничество. Достъпността на администратора на жилищни сгради в Рим през деня е гарантирана от мобилен...
Наем и продажба на сензорни касови апарати за ресторантьорството. Оснащени с управление на запасите (проследяване, статистика, поръчки, фактури), счетоводство, персонал, клиентски отношения (неплатени, събития).
... въвеждане в собствената база данни на клиента. Ние предоставяме механизъм за „най-добро съответствие“, за да извлечем тази информация и да ви я предоставим в необходимия цифров формат, спестявайки време и разходи за труд и намалявайки неточностите при повторното въвеждане.
Документите могат да бъдат автоматично архивирани за вас и извлечени с помощта на нашия лесен за използване прегледник за управление на документи (Textstor), който може да се използва и за преглед на други офис документи, като фактури за покупки, сканирани от вас или чрез услугата за сканиране на CMS.
... улеснява нашите клиенти при подаването на фактури и осигурява бързо разплащане на услугите на здравната застраховка. Като учредител на InsurTech Hub München, ние искаме да насърчим и ускорим цифровата трансформация в застрахователната индустрия. За тази цел разработваме клиентски ориентирани ИТ решения и ускоряваме цифровизацията на нашите процеси. Ние сме на разположение на нашите клиенти бързо и компетентно през всички информационни и комуникационни канали.
... факторингът? Факторингът е финансиране на фактури. Този модерен начин на финансиране има различни форми, но в основата си остава същият. Вие като предприемач прехвърляте вашето фактуриране на специализирана компания. В замяна на такса на тази компания, предприемачът получава незабавно дължимата сума. Факторинговата компания поема управлението на вземанията и вие не трябва да чакате неплатени фактури. Така вашата компания може да расте по-бързо.
... подготвяте и изпращате оферти и предложения, складови документи, фактури и друга съответна документация с едно щракване на мишката. Тези шаблони за документи могат също да бъдат зададени и свободно модифицирани.
... на фирмата на територията на Германия,
- помощ при прости офис въпроси, издаване на фактури, напомняния, покани за плащане,
- помощ при подготовката на документи за откриване на фирма в Германия,
- превод на документи и писма,
- застраховки на територията на Германия - предлагаме най-изгодните
- здравни застраховки на пазара,
и много други въпроси, свързани с установяването в Германия.
Имаме многогодишен опит в обслужването на клиенти!
... достъп до вашето счетоводство винаги на ръка чрез смартфона си и можете например веднага след зареждане на гориво да сканирате касовия си бон, който веднага попада в счетоводството ви. Ние след това оценяваме дали автоматичното записване е коректно и при необходимост го коригираме. Няма нужда да носите и взимате купища фактури всеки месец. Понеже и банковата ви сметка е свързана, не е нужно в края...
...счетоводство, плащания и фактури, експорт и импорт със стандартни системи. Защо да ускорите процесите на вашата компания? Защото по този начин ще можете да се фокусирате върху това, което наистина има значение за растежа на вашия бизнес. В момента работим с следните сектори: - Сектор за контрол на вредители - Сектор за разпространение на мобилни телефони - Електронна търговия и управление на запаси - Логистика - Печат на пластмаси - Индустриален сектор - Спортен сектор 100% от нашите клиенти са доволни от своята система за управление. Говорим ли?
Река е вашият универсален магазин за частни и професионални клиенти от класически печат до интерактивен дигитален печат. Частни клиенти - печат по поръчка в малки обеми (от 1 екземпляр): брошури, книги, големи плакати, етикети за вино, визитки, благодарствени картички, покани, менюта. B2B: годишни отчети, бюлетини, брошури, бизнес хартии, етикети, стикери, фактури, ценови листи, формуляри за...
... само към КОНТАКТ и ПРОДАЖБА ОНЛАЙН.
Онлайн визитки, онлайн флаери или онлайн брошури, най-евтини. Можете да купите визитки или да купите флаери от онлайн печатници, разположени в Испания.
IOBdigital издава своите фактури с данъчен адрес, CIF и ДДС на испански компании.
... за вас. Вие не адаптирате процеса си към нас, а ние се адаптираме, за да ви удовлетворим. OptiPost предлага пълен набор от услуги, за да увеличи вашата ефективност, да намали разходите ви и да укрепи имиджа ви. Fulfilment: това е печатането и подготвянето на вашите документи за изпращане. Opti-Invoice out: автоматизиране на вашите изходящи фактури. Opti-Archive: нашият електронен архив...
Производител на персонализирани визитки. Печатница на менюта. Печатница на покани (раждане, сватба, траур), писма, фактури (в пачки или в тетрадки). Производител на брошури. Печатница на каталози, папки с капак, покани, поздравителни картички, календари, билети. Производство на папки, печати и етикети. Печатница на флаери, плакати, както и оформление и изработка на книги в самостоятелно издание. Офсетен печат, репрография и типография. Изработка на печат с горещо злато, релеф и ембос.
... е вашето идеално онлайн решение за снабдяване, което ви позволява веднага да се откажете от трудоемките поръчки в хартиен каталог, безброй фактури и времезависими одобрения.
Статистиките и анализите отново и отново доказват: Въпреки почти пълното изчерпване на ценовите намаления, все още могат да се спестят разходи при снабдяването с стоки от ежедневната търговска нужда. И то чрез използването на CaDirect, интелигентния и лесен за използване метод за поръчка на артикули през интернет.
... ползване и в същото време да изглежда красиво и професионално. Ние сме силно конкурентни ценово в сравнение с агенциите. Ако сте заинтересовани от сътрудничество, посетете нашия сайт или се обадете, ние сме на ваше разположение. Проектиране и създаване на уебсайтове WWW Ниска 60B/5 50-505 Вроцлав тел. 796 755 940 www.pwa.com.pl Издаваме фактури с ДДС...
...Ние се занимаваме с инсталация на соларни панели, напояване с соларно помпене, слънчева енергия, самоизползване, енергийни одити, оптимизация на енергийни фактури. Ефективно осветление, енергийни сертификати, термография и обработка на субсидии, свързани със слънчева фотоволтаична енергия. Посетете ни: https://enerpro.solar Facebook: https://www.facebook.com/Enerpro.solar/...
Нашите визуализации се представят на най-големите мебелни изложения в Европа. Създадохме много 3D модели на корпусни и тапицирани мебели. Визуализирайте вашите продукти и идеи. 3D визуализациите могат да се използват за онлайн магазини, каталози, флаери, както и за споделяне на изображения в социалните медии. Издаваме фактури с ДДС. Създаваме висококачествени 3D модели, например на скринове...
Печатницата GEIGER е лидер в производството на всички административни документи и печатни материали (печатни глави, фактури, формуляри, тетрадки, блокчета, папки и визитки, кореспонденция, покани или пожелания). Освен това, ние можем да ви предоставим и подходящи решения за всички останали документи за комуникация и продажбени промоции (брошури, папки, имейли, флаери, подложки или календари...).