Доставчик наофис мебели за ръководители, стъклени маси за срещи, бюра с регулируема височина, мебели за рецепция, офис столове и места за сядане. Също така планираненаофис пространство и офис премествания.
... консултация. В нашето планиране и в етапа на обсъждане, вие и вашата компания, по-точно вашите служители, ще бъдете поставени в центъра на нашето творчество. Резултатът отговаря на вашите изисквания за принос към дългосрочното увеличаване на стойността на вашия офис. Връзките между нашата клиентска база са уникални по своята дълбочина и човечност. Обогатете се от това! Присъединете се към тази култура...
... планиране, моделиране и симулация на трафика за всички видове транспорт, както и решения за управление на трафика в реално време и оптимизация на флоти.
За да отговорим на нуждите на нашите клиенти, ние разчитаме и на мрежа от почти 50 технологични партньори, които ни помагат да разработваме персонализиран и специфичен софтуер.
PTV има над 500 клиенти във Франция, сред които: Stef, Bollore...
... Бангладеш и сме силно ангажирани в този сектор през последното десетилетие. Leather Mart BD е млада и динамична компания, която привлече вниманието на своя сектор с качествените си услуги. Приемаме поръчки от купувачи и ги предаваме на нашите най-доверени, както и на потенциални фабрики. Правим планиранена производството от самото начало, следим напредъка, комуникираме редовно с купувачите, информираме...
... изработване на всички мебели и безплатна консултация, Marchi предлага също планиранена пространството, оптимизация на квадратните метри, доставка, инсталация и декорация. Освен главния си офис в Италия, Marchi предлага своите услуги в цялата немскоговоряща област, както и в Дубай и в Централна и Латинска Америка. Мебелите се изработват в собствената им дърводелска работилница в Модена на конкурентни цени и след това се доставят и монтират.
Ox4S GmbH с главен офис в Дармщат беше основана през 2014 г. с цел да предлага на своите клиенти открити, гъвкави и цялостни решения и услуги. В този контекст оттогава основно работим за автомобилната индустрия и нейните доставчици, както и за свързаните сектори за изследвания и разработки. Нашият спектър от услуги включва концепция, планиране, управление на проекти, проектиране и инженеринг, Eplan, автоматизация, IPC, SPS, измервателна и изпитвателна техника, системна интеграция, както и модернизация. Реализация и обслужване на проекти в областта на изпитвателната техника.
...… Всички тези планове се създават безплатно с CAD. Предлагаме типични работни места за всяка функция и най-подходящите класирания за всяка дейност. Това проучване за ергономична осъществимост се придружава от проучване за икономическа осъществимост. Можем също така да управляваме вашето ново оформление или цялостно преместване с нашите собствени екипи или в сътрудничество с външни хамали. Нашите интериорни архитекти също могат да ви консултират при избора на интериорни мебели и дизайн за вашия дом и офис.
... децентрализирана мрежа с нашите партньори в Германия и ЕС, доставяме вашата поръчка бързо от завода до желаното от вас място. Предлагаме ви ефективност, спестяване на време, устойчивост и дълготрайност на продуктите в ежедневието. Тъй като винаги съществуват нови изисквания, които трябва да бъдат изпълнени, нашите системи за рафтове предлагат модули за разширение, адаптация или подобрения на компоненти, което ви спестява време и пари. Независимо дали за лична или търговска употреба - нашият обучен персонал работи с клиентите и ги подкрепя при въпроси, планиране и реализация.
Франц Леонхард основава компанията Леонхард Бюро Гесталтунг ООД през 1987 година в Нюрнберг като наследник на клон на Похлшрьодер. През последните години компанията се разви в един от основните доставчици на цялостно планиранена офиси и офис обзавеждане в севернобаварския регион. Екип от 21 служители е на разположение в областите обслужване, диспечерска дейност и дизайн, вътрешно управление, клиентско обслужване и монтаж, винаги готови да се погрижат за вашите нужди. С подробна консултация относно целесъобразното и икономически разумно обзавеждане, вие получавате опитен партньор при нас.
... обработка на презентации (PowerPoint) Планиране и провеждане на събития/ служебни пътувания Форматиране на таблици и калкулации в EXCEL Управление, наблюдение и планиранена срещи Събиране на информация и проучване Текстови услуги, корекция, форматиране Поддръжка и промени на уебсайтове Създаване на трудови свидетелства СЧЕТОВОДСТВО: Подготвително счетоводство за данъчния консултант Провеждане на...
ISGUS е водеща компания в сложната област на управлението на персонала и времето под няколко аспекта. С над 30-годишен опит в Австрия, ние сме вашият контакт на място - в нашия офис във Виена. Уеб базираната система за отчитане на времето ZEUS® може да се комбинира и допълва произволно с модулите ZEUS® за контрол на достъпа, събиране на оперативни данни и планиранена персонала. ISGUS предлага софтуерните решения както като класическо инсталирано приложение, така и като софтуер като услуга в собствените си центрове за данни.
Интериорна архитектура, вътрешно строителство, проектиране на магазини, планиране, консултации, изпълнение на ремонти и преустройства наофис и търговски пространства, реновиране на апартаменти.
... компетенциите в областта на автоматизацията и строителството на специализирани машини, моят офис разполага с трудно достъпно ноу-хау в технологията за тестове на херметичност. Многогодишен опит в проектирането и изграждането на инсталации за тестове на херметичност за автомобилната индустрия и в областта на медицинската и пластмасовата техника е на ваше разположение! Ние предлагаме пълни тестови...
... данъчно планиране, партньорства, данъчни решения за електронна търговия и текущо корпоративно и данъчно администриране, спазване и услуги за задна офис поддръжка, включително пълен набор от счетоводни и счетоводни услуги. Също така помагаме на лица с висока нетна стойност и частни клиенти с регистрация на ДДС за суперяхти и съветваме за учредяване на компании за управление на авиация в Малта.
...ODDOS BURO предлага глобално разглеждане на стратегията за планиранена пространствата. Благодарение на професионалистите от ODDOS BURO, задълбочено проучване ще позволи по-добро разбиране на предизвикателствата и проблемите, свързани с една компания, и тяхното превеждане, за да се гарантира идентичност и помещения, напълно адаптирани към нуждите на компанията.
ODDOS BURO предлага инструмент "офис стейджинг", който позволява визуализация в пространство, напълно в 3D.
Като комплексен доставчик наофиспланиране, дизайн и реализиране на съвременни ергономични офис пространства, ние считаме за наша задача да работим за нашите клиенти с всички сетива - толкова цялостно, колкото и внимателно и детайлно. Като ваш търговец наофис мебели, ние ви предлагаме офис мебели от А до Я.
... за присъствие, планиранена работното време, управление на отсъствията и отпуските, управление на дейностите;
- Контрол на достъпа: управление на достъпа, наблюдение на достъпа, управление на посетителите.
Дизайнерският офис е име, на което можете да се доверите. Ако искате стилен, луксозен и привлекателен офис с мебели и интериор от най-високо качество, Дизайнерският офис ще го направи възможно за вас. С безупречна визия и внимание към детайлите, те предлагат страхотни резултати. Те разполагат с екип от най-добрите мениджъри наофис мебели с години опит и експертиза. За безплатен дизайн, планиране, доставка и инсталация на вашия проект за обновяване на офиса, свържете се с член на екипа на Дизайнерския офисна 0800 678 5796, за да получите безплатна оферта или да зададете въпроси относно нашите мебели.
... точка и ще ви асистира в началния етап на проектиране и планиранена пространството безплатно. Ще предоставим 3D визуализации, когато е приложимо, и ще ви насочим през всички ваши опции за мебели. Ще предложим допълнителни услуги, за да ви предоставим цялостно решение. Постигаме отлични работни отношения чрез нашите опитни специалисти, които наблюдават вашите офис изисквания от концепцията до завършването.
... преместването на училище.
Съхранение
За временно или дългосрочно съхранение на вашето пиано, имущество, офис инвентар или архиви.
Премествателна компания в Ротердам
Нуждаете се от преместваща компания в Ротердам на ниски разходи и без притеснения? Никой не се премества по-често от признатите преместители на Jac Den Hollander Verhuizingen. Имаме знанията, опита, работната сила и оборудването за...
Ние сме компания за електрически инсталации с акцент върху отлично, чисто и точно изпълнение.
С всеки клиент, нашата работа е сто процента – от инсталации в частни домове до планиране и сложни инсталации в индустриални сгради и офис сгради. С оглед на сложността на съвременните електрически решения, ние сме наясно, че професионалното изпълнение е важно. Сред другите неща, с които се занимаваме...
...
Обслужваме всички сегменти, които предлага транспортът на мебели:
• Преместване на частни домакинства в страната и чужбина
• Планиране и изпълнение наофис премествания
• Транспорт на архиви и премествания на предприятия
• IT транспорт и премествания на компютърна техника
• Изпълнение на премествания на възрастни хора
• Изпълнение на всички допълнителни услуги като опаковане и разопаковане на...
... стратегическо планиране
• Документация за обществени поръчки
• Управление на проекти
• Бизнес планове
• Стратегия за износ и маркетинг
• Правни консултации
• Публичност
• Обучение на служители
• Различни бизнес консултантски услуги, в зависимост от индивидуалните нужди на вашата компания
Свържете се с нас за индивидуална консултация за вашата компания наофис телефона +370 640 20010 или на имейл - info@perspektyvusprojektas.lt...
...осигуряване на качеството на текстила, представител на клиента по текстила, офис за връзка с текстила, анализ на разходите за текстил, измервания на производителността на текстила, Консултации за субсидии и стимули, Консултации за сертификация, Правни консултации, Обучение, Услуги за наблюдение, Консултации за износ и внос, Идея за бизнес, Контрол на качеството и инспекции, Работи по...
Линстер-Бюроника ви предлага всичко необходимо за обзавеждане и оборудване на вашия офис:
- Обзавеждане и планиранена професионалното, училищното и колективното пространство
- Решения за архивиране и съхранение
- Пожароустойчиви шкафове и сейфове
- Офис консумативи и машини
- Училищни материали и артикули
- Проекционно оборудване, интерактивни дъски
- Информационни технологии
- Принтери и копирни машини, скенери
- Канцеларски материали и писане
- Консумативи за лазерни и мастилено-струйни принтери.
Планиране и изпълнение на ексклузивни и индивидуални частни и търговски интериори с водещи производители на мебели като VITRA, USM, MOROSO, включително DIESEL, CASSINA, EDRA, DEDON и много други.
Консултации, планиране, монтаж, поддръжка. Цифрови копирни системи и печатни системи. ИТ решения и мрежови решения. Хардуер, софтуер, аксесоари за лаптопи, офис мебели и офис столове.
Планиране и търговия с оперативно, складово и офис оборудване, както и транспортни средства. Нашите клиенти включват малки, средни и големи предприятия, както и частни лица в цяла Швейцария.