BLIK е специализирана в оборудването за обработка и управлениена отпадъци от 25 години. BLIK е призната за оборудване, посветено на унищожаването на отпадъците, както и за намаляване на обема и оползотворяване на отпадъците и副продуктите. BLIK е френски производител на шредери, сепаратори, гранулатори и компактори, преса за бали и унищожители надокументи, адаптиращи се към специфичните нужди на най-разнообразните дейности.
Управлениенадокументи, Други бизнес дейности, които не са класифицирани другаде.
Нашият екип в Фарем има експертизата и знанията, за да трансформира информацията и данните на вашата компания в корпоративен актив. Нашите услуги предоставят цялостни решения за информация, съхранение и достъп - максимизирайки стойността на вашата корпоративна памет. Нашите офиси са стратегически разположени за интелигентно и навременно разпространение, където и да е вашето изискване. Нашите услуги включват цифрово изображение, управлениена медии и управлениенадокументи.
...Кустодия & Архивиране надокументи е основана през септември 1994 г. като испанска компания, специализирана в оптимизацията на производствените ресурси чрез вътрешно управлениена документацията в реално време. Създавайки дивизия LSF (LOCKED SUSPENDED FILING), като услуга за съхранение, дигитализация, доставка и унищожаване. В рамките на параметрите на тази услуга трябва да се подчертаят...
Управлениенадокументи, Други бизнес дейности, които не са класифицирани другаде
Нашият екип в Лийдс разполага с експертиза и знания, за да трансформира информацията и данните на вашата компания в корпоративен актив. Нашите услуги предлагат цялостни решения за информация, съхранение и достъп - максимизирайки стойността на вашата корпоративна памет. Нашите офиси са стратегически разположени за интелигентно и навременно разпределение, където и да е вашето изискване. Нашите услуги включват цифрово изображение, управлениена медии и управлениенадокументи.
... формулиране. Затова - за вашето спокойствие - ние използваме само преводачи, които са подходящо квалифицирани да превеждат сложен правен материал.
Използване на правилния правен преводач за вас
Независимо дали изисквате превод на правни документи за имиграционни документи или сте закупили имот в чужбина, за вас ще използваме правилния целеви език на родния говорител и специализиран правен преводач...
... съоръжения #Фармация #Топлоелектрически станции #Индустриални съоръжения #Тръбопроводи #Арматури #Безопасност #Защита на труда #Ex-защита #Защита на околната среда #Техника за отпадни води #Чистота на въздуха #Предотвратяване на инциденти #Апарати #Топлообменници #Помпи #Измервателни уреди #MSR #Инженеринг #Реинженеринг #Планиране на преустройство #Управлениена проекти...
DEWAWI е иновативна и лесна за използване система за управлениена стоките, с която можете безпроблемно да създавате оферти, поръчки, фактури и други документи. Системата е уеб базирана и независима от платформа, което позволява да бъде инсталирана на различни сървъри локално или като облачно решение. Развитието е насочено към бързи и ефективни бизнес процеси. С удоволствие ви предлагаме нашата...
... играч в областта на управлението на вашите документи. DCS поема вашите операции по въвеждане на данни, цифровизация и архивиране от повече от 40 години.
Подбор на персонал:
Предлагаме ви персонализирана услуга за вашия процес на подбор на постоянен и временен персонал в Швейцария в областта на информационните технологии и администрацията. Възползвайте се и от нашия опит в executive search в тези две области.
Издател на софтуер за електронно управлениенадокументи вече повече от 20 години, ние предлагаме на предприятията и администрациите инструменти за управлениенадокументи, за да архивират, оптимизират управлението на своите документи, разпознават и обработват по-лесно съдържанието им, и защитават информацията. Разработваме софтуер за обработка на фактури от доставчици, управлениенадокументи, OCR и създаване на цифрови въпросници. Софтуер Windex GED, BotServer OCR, DigitalQuizz...
... транспорт, проследяване на процеса на доставка на продадените продукти на клиента, проследяване на процедурите за внос и износ, управлениена вашите социални медийни профили и др. С професионалния си екип, Dorian Consulting предлага качествени услуги, а тук можете да намерите повече информация за нашите услуги, обединени в три основни категории.
... имате нужда от правна помощ, ние гарантираме пълно правно обслужване, включващо представителство на интересите на клиента пред съдилища и изпълнителни органи. Всеки, който се нуждае от професионална, навременна и деликатна помощ. Нашата адвокатска канцелария в Сосновец работи, за да предлага комплексни услуги, включващи например управлениена търговски дейности, изготвяне на процесуални документи, правни консултации, представителство в съдилища и много други. Заповядайте на индивидуални консултации, по време на които ще ви представим правните възможности, за които не сте знаели.
...
Забрави за счетоводството и данъчната отчетност на твоята компания, аз ще обработя всички твои документи, ще ги архивирам и ще подам всички данъци. Не е необходимо да имаш счетоводител на пълен работен ден, аз ще го направя по полуприсъствен и онлайн начин.
Финансово консултиране
Финансов консултант на твое разположение
Важно е парите в една компания и да ги контролираш е от съществено значение...
... управлениена кредити. Консултираме по въпроси на управленското (вътрешно: производство, преработка) счетоводство. Повече информация за предоставяните услуги: www.buhaltera.lt Според договора за предоставяне на счетоводни услуги, компанията извършва пълно счетоводно обслужване. Услугите се предоставят чрез счетоводната програма „PRAGMA“. Можем да работим и с програмата на клиента “AGNUM”, “RIVILĖ”, “FINVALDA”. Цената на услугите е по споразумение. Служителите на компанията редовно посещават курсове и семинари за усъвършенстване, организирани от „Данъчния поток“, „Пачолио“ и НАП.
...-важните документина жилищното сдружение в архив надокументи - Получавайте известия, когато има нещо, по което като жител трябва да вземете решение - Управлявайте поддръжката на имота по прост начин, който е лесен за разбиране, дори без познания в строителството - Създавайте събития, когато например има общ работен ден в жилищното сдружение - Следете най-важните контакти на имота - Получавайте...
...Споделянето на транспортни документи става онлайн директно чрез защитеното пространство за съобщения.
За да откриете всички наши решения (логистика, морски, въздушен, железопътен, автомобилен транспорт...), не се колебайте да посетите нашия уебсайт:
fleetever.com...
... персонализируема според нуждите на компанията. Софтуерът за безопасност на труда Job81 е проектиран да улесни управлението на безопасността в компаниите във връзка с нормативите за безопасност и околна среда на Единния закон за безопасността. Многообразието и персонализацията на функциите му го правят подходящ за всички бизнеси. Софтуерът HSE Job81 се разделя на различни модули, сред които: софтуер за управлениена персонала, софтуер за здравен надзор, софтуер за управлениена инциденти, софтуер за управлениенадокументи, софтуер за управлениена поддръжка, софтуер за управлениена обществени поръчки.
... системите, отдалечен достъп до собствените системи с криптирани тунели, защита на данните чрез силно криптиране. В правния сектор сме специализирани в предоставянето и управлението на решения за Телематичния граждански процес и Телематичния данъчен процес, електронен подпис, изготвяне надокументи и управлениена документацията. В индустриалния сектор, благодарение на нашите компетенции в електроника...
... законодателство и свързаните с тях приложения или предоставяне на консултантски услуги в тези области. Въз основа на документите, посочени в горния параграф, извършване на проверки, анализи, одити, предоставяне на писмени становища по въпроси, свързани с финансови отчети и декларации, изготвяне на доклади и подобни документи, арбитраж, експертни оценки и подобни дейности. СЧЕТОВОДНИ И ФИНАНСОВИ...
... специализираните колички, все повече се разработват и произвеждат специални кутии и транспортни контейнери. Известни световни компании разчитат на компетенциите на RAWOTEC.
С постоянно нарастващите количества в основния бизнес сектор колички, RAWOTEC реши да предостави лиценз за производство на системата за съхранение на велосипеди RAWOFLEX на известната в индустрията за велосипеди немска компания HEBIE. Там продуктът се произвежда и се разпространява по целия свят под името TURRIX.
От края на 2009 г. RAWOTEC е сертифицирана по DIN EN ISO 9001 (система за управлениена качеството).
... ТОЧНАТА торба.
За нашето управлениена качеството и околната среда сме сертифицирани по ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015. С това беше потвърден нашият висок стандарт на качество, от който нашите бизнес партньори се възползват от години. От 2021 г. сме също сертифициран специалист по управлениена отпадъците (EfB).
На нашия уебсайт можете да намерите допълнителна информация за нашите продукти и нашето пълно предложение за услуги. Видеа и често задавани въпроси бързо и лесно обясняват нашите услуги.
...GewerbeAnmeldung.com създава за теб всички формуляри, от които се нуждаеш за основаване на фирма. В общия пакет получаваш над 10 страници попълнени документи, които улесняват старта на твоята самостоятелна дейност. Особено фрийлансъри често питат Оливер Корпила как точно става с данъчния регистрационен формуляр, който, между другото, трябва да попълнят и всички останали основатели на фирми. Clever Marketing GmbH стартира проекта през 2019 г. с управителя си Оливер Корпила. Бързо много клиенти започнаха да използват тази услуга и да се възползват от попълнените документи от властите.
...-доброто решение, за да запълните наличното си пространство оптимално с персонализиран план за търговия. На базата на няколко критерия, ние Ви правим предложение за индивидуален сектор. Имаме всички материали за представяне за целенасочена презентация и модулни решения по желание.
Daphne извършва за Вас всички възможни логистични дейности, от приемането на поръчката до поставянето на книгите в рафтовете.
Ние предлагаме и възможност за етикетиране на книгите.
Можем също така да осигурим пълно управлениена Вашия сектор и да Ви предоставим необходимата статистика в подкрепа на Вашите продажби.
Ние вероятно не познаваме вашата компания от А до Я, но като малка и средна компания (МСП) сред МСП, ние разбираме предизвикателствата, свързани с документоориентираните работни процеси, с които несъмнено се сблъсквате всеки ден.
Под името M-Office ви предлагаме голямо разнообразие от решения, свързани с документи, които включват намаляване на разходите, подобряване на документите и осигуряване...
Информационното решение Lisam за помощ при съставянето на безопасни данни (FDS) е създадено през 1987 година. След като 15 години изгражда солидна репутация в много малки и средни предприятия, софтуерният продукт Lisam днес е едно от водещите световни решения, посветени на генерирането и управлението на многоезични документи за безопасност. Големи мултинационални компании като Gulf Oil, Omnichem и Air Liquide са го приели.
Нашата бизнес група се състои от две юридически лица, които функционално се насочват към три важни области, а именно:
- Продажба, доставка, инсталация и поддръжка на всички офис машини.
- Продажба, доставка, инсталация, поддръжка и поддръжка на PC мрежи и IP наблюдение, базирани на всички Windows платформи, както и интеграция на горепосочените офис машини в тези мрежи.
- IT планиране и организационен консултант, внедряване и одит на Cobit, временно управление и аутсорсинг за IT функции.
...Тези услуги предлагаме за вас: първа необвързваща и безплатна информационна среща, (не е юридическо правно консултиране) преглед и обработка на вашите документи от кредитори, (търговска услуга) търговско проучване при липсващи кредитори или документи от кредитори, пълна търговска координация и организация на вашето извънсъдебно освобождаване от дългове, математическа калкулация на вашето...
Avena предлага услуги за сигурно унищожаване и управлениена конфиденциални отпадъци. Ние сме специализирани в сигурното унищожаване на конфиденциални данни, медии и стари униформи.
... желание, от всякакъв ONLINE носител), снимки и документи. Всички необходими предимства, за да увеличи своето „Employer Branding“ и да привлече „Талантите“ към своята компания. Facejobb позволява на компаниите да публикуват своите обяви за работа. Те се споделят в социалните мрежи по целия свят. За кандидата, Facejobb предлага възможността да създаде пълен профил с видео CV (записваемо по желание, от всякакъв носител, безплатно), документи (CV, мотивационно писмо…) и снимки. Това му позволява да се отличи от другите, да увеличи видимостта си навсякъде по света 24 часа в денонощието.
...Wood&d е компанията издател на Catbuilder. Catbuilder е софтуер за оформление, който позволява напълно автоматизирано създаване на вашите търговски материали с един единствен източник на информация:
• общи и/или специфични каталози
• цени
• продуктови листи
• оферти
Тези документи могат да бъдат или отпечатани, или публикувани в интернет:
Сектори:
• дистрибуция - търговия - едро...