Вила и Асосиадос е професионален офис в областта на правното, данъчното, трудовото и търговското консултиране. Разполагаме с екип от първокласни специалисти с мултидисциплинарни профили - адвокати, дипломирани по икономика и бизнес, управлениеиадминистрация на бизнеса, както и инженери, обединени от обща цел: да предоставим цялостна и качествена услуга на нашите клиенти, независимо дали са...
...ЗАЩО трябва да наемеш нашите услуги? - Защото нашият екип от експерти знае какво е необходимо за твоя бизнес, предвиждаме нуждите ти, изпълняваме цели и срокове. - Защото те освобождаваме от бюрократичните и административни отговорности, за да не губиш време в управление, което не носи стойност на бизнеса ти. - Защото ще имаш външен отдел по Човешки ресурси иАдминистрация, сякаш е част от твоята...
... и международно ниво.
- ЦЯЛОСТНО УПРАВЛЕНИЕ НА ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ.
Обществената поръчка е процедура, чрез която публичната администрация
наема услугите на доставчиците. Процесите на обществена поръчка
се характеризират с прозрачност и с изисквания, чрез които
да се обоснове финансовата стабилност на фирмата, която
се стреми към договора с администрацията.
Търсите ли счетоводна кантора или счетоводител в Грьонинген?
В At The Promise вашият счетоводител в Грьонинген ви помага по практичен и ефективен начин да създадете и поддържате добра администрацияи счетоводство, за справедлива фиксирана цена на месец. Добрата администрация е условие за целенасочено управление на бизнеса. С тази цел счетоводна кантора At The Promise се стреми към добра връзка с вас и вашето предприятие.
Агенция за развитие на работните места и уменията, разположена в региона Рона Алпи Оверня, предлага подкрепа за вашите наемания, обучения по човешки ресурси, управлениеиуправление на бизнеса. Помощ при преквалификация, професионално ориентиране. Обучения от ниво I до V по счетоводство, маркетинг, управление, офисна администрация, софтуерно развитие, френски език като чужд, английски. Подкрепа за валидиране на придобития опит, помощ при търсене на работа. Коучинг.
... управлението на инциденти, заявки, проблеми, промени и доставки, включвайки стандарти за добри практики като ITIL®/ISO 20000, а ProactivaNET® Администрация от разстояние, образуват заедно трио, което е незаменимо за оптимизацията на всяка ИТ поддръжка. 2) prosafety®: Проактивен инструмент за управление на безопасността на труда. Това приложение ще ви помогне в пътя към отличието в управлението на безопасността на труда и за постигане на цели като "нула инциденти" и внедряване на OHSAS 18000.
... да предприемете действия навреме. ЗАПЛАТНА АДМИНИСТРАЦИЯ Воденето на заплатна администрация е важна и уязвима част от вашето бизнес управление. Вашите служители реагират (с право) незабавно на неточности. Но и данъчните органи и изпълнителните институции изискват навременна информация и плащане на данъци и осигуровки. ГОДИШЕН ОТЧЕТ Качеството на нашите услуги се проявява в яснотата на нашите...
Естела Карбонел и Асосиатс е екип от професионалисти с висше образование в областта на международната търговия, управлениеиадминистрация на предприятия, допълнено с М.Б.А. или специфични магистърски програми по международен бизнес, ръководен от Монце Естела Карбонел. Ние предлагаме консултации и поддръжка в областта на:
- Международна търговия
- Международни преговори
- Намаляване на разходите...
...системна администрация, управление на ИТ инфраструктура и облачни услуги, всичко това с внимание към сигурността.
Независимо от размера на вашата компания, нашият стриктен и динамичен екип се ангажира с вашите проекти.
На базата на анализ или одит, ние ви предлагаме решения, които ще ви позволят да надминете вашите цели.
Мохоли Консултинг е стабилна компания, специализирана в предоставянето на услуги по управление, счетоводство, администрацияи общо консултиране на компании, самостоятелно заети лица, предприемачи и професионалисти. Ние осигуряваме на нашите клиенти сигурност и доверие за постигане на техните цели.
APtimium ви придружава, ръководители на малки и средни предприятия в сферата на готовото облекло и аксесоарите, в ежедневното ви управление. Освобождавайки ви от задачи с ниска добавена стойност, като производство, логистика, качество иадминистрация на продажбите, вие вече можете да се фокусирате както върху създаването, така и върху развитието на бизнеса си. Свободни сте да упражнявате...
Администрация Мартинез е компания с над двадесет години опит, която е създадена с намерението да покрие различните нужди на общностите на съседите в региона. Нарастващото предлагане на общи услуги за различни общности на съседите прави необходима съществуването на интегрирано, професионално и прозрачно управление на тези услуги. Чрез този подход към управлението на вашата общност и благодарение...
... право (учредяване, изменение и ликвидиране на всякакви дружества, отношения между съдружниците, дружествата и органите на управление).
Данъчна консултация
Студиото предлага консултации и помощ на предприятия, дружества и физически лица във взаимоотношенията им с Граничната полиция, Финансовата администрация (Агенция за приходите), както и с концесионерите за събиране на дългове (Equitalia S.p.A. и др.).
Банкова консултация
Студиото се занимава с възстановяване на суми от банки, които са прилагали лихви, надвишаващи законовите, анатокистични, ултралегални и/или по друг начин не дължими.
УПРАВЛЕНИЕИ ПОДДРЪЖКА НА АВТОМАТИ ЗА ГОРЕЩИ И ХЛАДНИ НАПИТКИ, СВЕЖИ ПРОДУКТИ, СНАКСОВЕ И СЛАДКИ И СОЛЕНИ СНЕКСОВЕ. УСЛУГИ ЗА ФИРМИ И ОФИСИ, ДЪРЖАВНА АДМИНИСТРАЦИЯ, УЧИЛИЩА И УНИВЕРСИТЕТИ, БОЛНИЦИ И ОБЩНОСТИ. МАЛКИ И СРЕДНИ ПРЕДПРИЯТИЯ...
VT2000 VvE Управление се грижи за администрацията на управителните асоциации. Ние ви освобождаваме напълно от задълженията в областта на секретарската, финансовата, строителната и техническата администрация на недвижими имоти като жилища, магазини, предприятия, индустриални зони, училища и паркинги, както и смесени комплекси.
...A. TEKKIS & CO LLC е бутикова правна кантора, специализирана основно в съдебни и несъдебни бизнес и търговски правни консултации. Ние предоставяме правни съвети и консултации във връзка с ежедневните операции на всякакъв вид бизнес. Нашите основни области на експертиза включват търговски и договорни въпроси, трудови въпроси, възстановяване на дългове, застраховане и лични наранявания, недвижими имоти и строителство, корпоративно управление/администрация, корпоративни секретарски услуги и банкиране.
... отговарят на ситуацията във вашата компания. Наученото може да бъде веднага приложено на практика. Нашата експертиза обхваща следните области: продажби и маркетинг, управление на човешките ресурси, финансови услуги, правни услуги, ИКТ, техника, автомобилостроене, управление/дирекция/администрация, логистика/транспорт, администрация, авиационен сектор.
... обществения сектор. Всеобхватните услуги обхващат: предварително проектиране, анализ и консултации; архитектурно и интериорно концептуално проектиране, водене на проекти иуправление; както и строителна администрация. Прилагането на отзивчив и сътруднически подход, работейки в тясно сътрудничество с клиента, за да се разберат по-добре техният начин на живот, работа, интереси, идеали и какво ги кара да се чувстват най-комфортно. В същото време обаче е необходимо и разбиране на уникалното пространство и време, околната среда, оценка на традициите, стиловете и новите тенденции.
GAD предоставя бизнес поддръжка: счетоводство, администрация, управление на запаси, уеб дизайн и персонализирани финансови услуги; особено за еднолични търговци, свободни професионалисти и (начинаещи) предприемачи.
Управление на вземания от публичната администрацияи Националната здравна служба: ние познаваме италианската публична система и предоставяме на клиентите си нашия опит (резултат от опита на партньорите) и нашата организация, за да им помогнем да съберат дълговете си възможно най-скоро. За да постигнем целта, прилагаме най-добрите практики в сектора. Предоставяме също така нашите знания за...
... човешките ресурси, контрол на бюджета/ следкаликулация, регистрация на време, администрацияи др. Системата, разработена в собствено управление, се разпространява по целия свят благодарение на мрежа от агенти, дистрибутори и бизнес партньори. Името ConstruSteel е основано на "софтуер за строителната и стоманодобивната" индустрия. Софтуерната система ConstruSteel е разработена от практиката с визията да предостави цялостна система за всички отдели в стоманодобивна компания, като калкулация, подготовка на работа, планиране, производство, монтаж иадминистрация, за всички технически и финансови процеси.
... международни регулаторни формалности. Тя е създадена през 2014 г. по инициатива на юрист (бивш магистрат) и четирима партньори, работещи в Париж. Те развиват кантората на базата на дълбоките си познания в юридическата, административната и търговската област. Кантората предлага своите ценни съвети относно правното управлениеи стъпките, които трябва да се предприемат пред компетентните органи. Ние ви...
... разходи. Успешната комуникационна стратегия започва с ефективното използване на текущите комуникационни канали. Повече за нашите услуги: Услуги за управление на разходите за телекомуникации и нашите консултантски услуги в телекомуникациите: Аудит на телекомуникации, Източване, Администрация на RFP, Преговори по договори, Оптимизация на услуги и Инвентаризация на телекомуникации и ИТ. СИГУРНИ ЛИ СТЕ, ЧЕ ПОЛУЧАВАТЕ НЕОБХОДИМИТЕ УСЛУГИ НА НАЙ-ДОБРАТА ВЪЗМОЖНА ЦЕНА?
... актуален. Благодарение на специалната администрация на потребителите на вашия уебсайт (Система за управление на съдържанието - CMS), не е необходимо да имате технически познания, за да управлявате уебсайта си от начало до край напълно сами.
... - от нашия офис в Брюж - се фокусира върху нови строителни проекти в провинциите Западна и Източна Фландрия.
DANNEELS разполага с богат опит и знания и гарантира професионален подход. Всички аспекти (различни формалности, досиета и разрешителни, пътни и инфраструктурни работи, продажба и промоция и др.) на имотния проект се изпълняват изцяло в собствено управление.
Ние можем да се похвалим с изключителна репутация, квалифициран и мотивиран екип от служители, както и с особено подкрепяща администрация.
... калкулация на строителни услуги. В компанията компетентен екип от инженери от строителната индустрия и съответни специализирани обучения като бизнес администрация, REFA-ноу-хау иуправление на качеството, осигурява бизнес успеха.
... стратегически проучвания за инвеститори, технологични специалисти и правителствени органи - Характеризация на енергийния ресурс и подкрепа при избора на места за инсталация - Икономически анализ за оптимизация на технологии - Изготвяне на концептуални проучвания и оценка на представянето на технологии - Екологични консултации: Управление на околната среда, мониторинг и лицензиране...
... с високо качество. Със страст към това, което правим, отворен ум и гъвкав подход, се стремим да дадем най-доброто от себе си в всяка ситуация, която ни се представя. Нашите услуги основно включват: Маркетингови услуги: Брандинг Рекламни кампании Графичен дизайн Уеб дизайн и разработка Писане на съдържание и корекция Социални медии Бизнес услуги: Корпоративна помощ Виртуална администрация...
... фонд, управление на активи, управление на богатство, търговски дейности (FOREX) - Корпоративно и частно преместване в Швейцария - Счетоводство (включително поддържане на счетоводни книги, подготовка на годишни отчети, баланс и отчет за приходите и разходите) - Данъчно планиране - Услуги на доверител - Услуги на регистриран агент (включително домицилиарни услуги) - Пълна администрация...
... напреднали изследвания (MAS) в спортната администрацияи технологии е уникална 15-месечна международна следдипломна програма по управление на спорта, предлагана от AISTS и съвместно подписана от EPFL, Университета в Женева и Университета в Лозана. MAS е класиран на 1-во място в света за магистърски програми по управление на спорта от независимите класации на Eduniversal. AISTS е основана през 2000 г. от...