Harris Interactive е глобален институт за пазарни изследвания. Изследователските акценти са в областите на разработването на продукти, ценообразуването, изследванията на комуникацията, удовлетвореността на клиентите и лоялността.
...Специалист по "маркетингови стратегии, основани на изследвания". Психологически пазарни изследвания, управление на марката, невромаркетинг, позициониране, POS стратегии, ефективност на рекламата, имейли, мотиви и др.
Агенция за пълен набор от услуги в областта на маркетинга, комуникацията и PR. Маркетингови стратегии, пазарни анализи, реклама, продажбени промоции, изложения, събития, преса, публични отношения, комуникация с персонала.
Агенция за пълен набор от услуги за мода, начин на живот и комуникация предлага печат, телевизия, радио, PR, медии, онлайн, търговски маркетинг, производство, пазарни изследвания и организация на фотосесии.
Kantar Wordpanel, водещият в света доставчик на непрекъснати, синдикирани потребителски панели и решения за пазарни изследвания, както и информация за покупките и поведението на потребителите.
Доставчик на услуги в областта на търговския маркетинг, предлага различни инструменти за пазарни изследвания, техники за задаване на въпроси, телефонни информационни услуги, консултантски услуги, поддръжка, управление на оплаквания.
Nexus- Европа предлага едно решение за малки и средни чуждестранни предприятия, които искат да навлязат и печелившо да се развиват на европейските и руския пазари. Всичко, от което се нуждаете, за да доминирате на европейския пазар, се намира на едно място: Пазарни анализи и създаване на комплексни маркетингови кампании; Учредяване на компании в Германия, Европа и Русия; Услуги за изложби...
...Marcontrol, с области на работа в маркетингов контрол, пазарни изследвания и комуникационни консултации, успешно функционира от 1987 г., особено за производители/търговски компании на инвестиционни стоки.
Качествени пазарни и иновационни изследвания за производители, марки и продукти, както и за тяхната комуникация, предоставят психологически и икономически прозрения за пазарната обработка.
Агенция за маркетинг и комуникации, например организационно бенчмаркинг, спонсорство, сегментиране на клиенти, продуктови стратегии и пазарни стратегии, медийно планиране и организация на продажбите.
Комуникационна услуга за разработване на идеи. Пазарни анализи, концепция за медийния маркетинг, директен маркетинг, събития. Определяне на целевите групи за оптимална ефективност.
Институт за пазарни изследвания: Връзки с обществеността, Международен маркетинг, Интеркултурна комуникация, Икономическа етика, Философска практика, Четения и лекции.
Маркетингова агенция и дизайнерска агенция с акцент върху комуникационния дизайн, дизайна на изображения, онлайн маркетинга и маркетинга на събития. Медийен маркетинг, фотография, пазарни анализи.
Агенция за бизнес комуникация. Доставчик на пазарни анализи, развитие на марки, коучинг, журналистически услуги и корпоративен дизайн в мултимедийната сфера.
... генерираме устойчив бизнес за сложни продукти и услуги в много пазарни сегменти, включително автоматизация, автомобилостроене, строителство, електрическа техника, инженерство, ИКТ, индустриален сектор, медицина, софтуер и индустрия за доставки.
Д-р Баумер подкрепя компании и икономически насърчители в реализирането на устойчиви бизнес резултати в Германия.
Ние консултираме и подкрепяме...
Институтът за пазарни и обществено мнение изследвания предлага студийни тестове, работилници, групови дискусии и др. в собствените си помещения на общо 9 места в Германия.
Качествени (индивидуални интервюта, фокус групи) и количествени пазарни изследвания с особена експертиза в B-to-B, ИТ, автомобилостроене и финанси. Онлайн изследвания, добив на мнения, консултации по използваемост.
m(Research (от 2000 г.) е един от най-големите институти за пазарни и обществено мнение в южна Австрия. Компанията провежда както качествени, така и количествени изследвания.
Като Great Value Group, ние подкрепяме компаниите в идентифицирането и използването на досега неизползвани клиентски, пазарни и продажбени потенциали, като по този начин допринасяме за увеличаване на приходите и печалбата.
Агенция за пазарни изследвания, диалогов маркетинг, реклама, управление на продажбите, с акцент върху директния маркетинг, целенасочена комуникация с различни целеви групи, координация на различни комуникационни канали...
Институт, ръководен от собственик за пазарни и социални изследвания. Събирането и оценката на данните се извършва според научни критерии за публични и частни възложители.
Институт за пазарни изследвания с пълно обслужване, фокусиран върху медийните и комуникационните изследвания, мото на института: Медийната конвергенция среща методологичната конвергенция...
Агенция за търговска подкрепа в здравеопазването. Квантитативни и качествени пазарни изследвания, грижа за пациентите, професионална подкрепа за научни събития.
Първични и вторични пазарни изследвания и маркетингови изследвания, специално за сектора на високите технологии и B2B. Техническо-икономически задълбочени интервюта с вземащи решения от клиенти и неклиенти.
Рекламна агенция за фармацевтичния сектор. Формиране на обществено мнение и идентификация на целеви групи. Пазарни анализи, разработване на рекламни стратегии и позициониране на продукти. Провеждане на обучения.
Като специалисти по пазарна интелигентност и пазарни стратегии (стратегически пазарни анализи) ние помагаме с въпроси в областта на стратегията и бизнес развитието, маркетинга и продажбите.