...Декорацията на палета за сезона на завръщането в училище на Bahlsen привлича много внимание в магазините с интегрираната ученическа чанта. Тя се разиграва в магазина и насърчава клиентите да участват в конкурса. Основата остава в магазина дори след края на кампанията и може да бъде обновена с нови бранд съобщения и постери.
INTERSNACK FRANCE, съвместен лидер на пазара на солените закуски, е създадена през 2007 г. от сливането на Lorenz Bahlsen France и Vico. С над 600 служители и най-голямото дъщерно дружество (извън Германия) на немската група Intersnack, ключов играч на европейския пазар на солени закуски, ние имаме амбицията да изградим устойчиво лидерство в духа на завоевателен предизвикател, с местни марки, които са силни и привлекателни за нашите потребители, като Vico, Curly, Monster Munch и Apérifruits.
...Betriebs KG. В нашия клиентски кръг влизат например: - Daimler AG - Bahlsen GmbH & Co. KG - Domäne Einrichtungsmärkte GmbH & Co. KG - Посолство на Народна република Китай - Индийско посолство - Автосалони на групата Динебиер,...