... - координиран имидж. Всеки проект се анализира професионално, за да има последователност и да може да постигне целта си. Анализът на клиентите, към които е насочен продуктът, на конкуренцията, на визуалните асоциации, на цветовете, допринася за създаването на продукт с солидни маркетингови основи. Креативността така се насочва от проучването на комуникационната стратегия и се реализира с инструментите на най-съвременната технология.
... на глобалната стратегия с голям екип от експерти. Спестяване на вътрешни ресурси, разходи и оптимизация на организацията. Осигуряване на правна сигурност за ново проучване на пазара и таланти в чужбина, както и способност за преговори с местните власти. Комплексно решение за единен магазин.
Консултации от KUM в немскоговорящия регион запроучване на нови пазари в арабския свят. Това включва изграждане на маркетингова и търговска мрежа, както и лобиране и стратегическа работа.