...Произвеждаме износни пръстени (необработени или напълно обработени) и необработени заготовки (дебелина на стената според вашите нужди) за шасита в:
• медно-алуминиеви сплави: AMS 4880, AMS 4881, CuAl11Fe5Ni5…
• месинг от тип CuZn19Al6, UZ19A6...
... обработки се комбинират, за да осигурят висока твърдост, необходима за материалите на лагерите за втулки на самолети и втулки за колесници.
Продукти
Предлагаме Pfinodal® (UNS C72900), който предоставя отлични механични и физични свойства в сравнение с конвенционалните сплави с висока производителност. Материалът се използва повече от 20 години под патентни номера 5527113 и 5552106 за приложения с лагери на скални бури, преди авиационната индустрия също да се насочи към тези материали за втулки заради техните характеристики на антикорозия, ниско триене и висока твърдост.
...изработен от подсилена стомана ST52, монтиран на шасито и предната стена, с 50 мм око и може да се регулира в механична система.
650 мм механични крака закацане.
G.W: 23.000 кг
N.W: 5.000 кг
Масово тегло: 18.000 кг
Опции за боядисване или поцинковане са налични в зависимост от исканията на клиентите.
Основното шаси и целият автомобил ще бъдат боядисани в бояджийска пещ, като измиване...