... достъпни инструменти на работните си места, в офисите и складовите площи.
Проследимост на производството
Визуализирайте с един поглед всички етапи на производството на вашия продукт: откъде идва, от какви части е съставен, кой е работил по него и т.н.
Управлениенапоръчките и проследимост
Проследимост на активите
Мобилното приложение следи вашите активи през целия им жизнен цикъл. То...
... значение. Ние осъзнаваме тази важност и внедряваме услуги с високо качество, за да удовлетворим нашите клиенти.
Нашите услуги:
– Приемане и контрол на мебелите
– Съхранение на мебелите в напълно защитено пространство
– Управлениенапоръчките и запасите
– Транспорт и доставка на мебелите
– Монтаж/демонтаж на мебели
– Възстановяване на стария продукт
– Приемане на плащания от клиентите
– Наем на...
... сами графика си: вие сте свой собствен шеф. Договорът, който ви предлагаме, е VDI-представител, който ви позволява да имате допълнителен доход, основна дейност или работа на непълно работно време. Нямате никакъв инвентар за управление и вашата инвестиция за създаване на собствен бизнес е много умерена (комплект за дегустация между 60 € и 130 €).
Print and Web е агенция за комуникация, която предлага онлайн печатница. Специализирана в печата и директната поща, Print and Web предлага лесна за използване онлайн печатница, която позволява управление и проследяване на поръчка за печат онлайн. Поръчките могат също да бъдат направени директно чрез агенцията Print and Web, която е на разположение по телефон и имейл, за да консултира и насочва...
... клиенти.
Управление по местоположение и баркод.
Напълно компютризирано управление.
Управлениена над 3000 референции.
Ежедневна подготовка напоръчките.
Събиране на артикули в индивидуални опаковки (рециклируеми и/или биоразградими опаковки) или без опаковка.
Сканиране на подготовките чрез четене на баркод.
Опаковане в картон с двойна канавка.
Многоезичен товарителен документ.
Възможност за...
... проследяването напоръчкитена нашите клиенти. Нашата ежедневна загриженост: да осигурим оптимално обслужване и реакция на нашите клиенти. Нашето позициониране и качеството на нашите продукти ни позволяват да бъдем основен играч на пазара на приложени и агломерирани абразиви във Франция.
... цяло и общините. Централният офис, офисите, както и производственото звено се намират в община Ампион ле Бен. В този защитен район между езеро и планина, любовта към добре свършената работа е вековна традиция. 48 служители допринасят за динамиката на Limatec чрез производството, проектантския си офис, логистичната платформа, отдела за покупки, обработката напоръчките, стационарната търговска служба и търговските представители на терен. Не забравяйки финансовото и общото управление.
Компанията CRISALID е специализирана от 1992 г. в решения за касови системи и мрежи от магазини.
Ние предлагаме набор от софтуерни решения за касови системи и управление, насочени към различни бизнеси. Тези софтуерни решения позволяват управлениена плащанията, както и напоръчките и счетоводството. Ние също така даваме възможност на компаниите да управляват действията за лоялност на клиентите.
TCL се намира в Тулуза 31. Можем да предоставим на нашите клиенти сигурна складова площ от над 6000 м², оборудвана с рафтове за съхранение, които могат да приемат над 7000 палета. Нашият логистичен екип е в състояние да осигури цялостното управлениена съхраняваните продукти: приемане, компютризирано съхранение, подреждане на палетите, подбор, подготовка напоръчките, опаковане и съставяне на колетите, експедиции, специалисти в електронната търговия.
... поръчките за доставки и подизпълнение, напредъка на производството, спазването на зададените срокове и маржа на бизнес отчета. С над 20 години опит, JMB Informatique ви гарантира надеждност, сигурност и контрол върху управлението на вашето производство. GP9000 е специализиран в областите на хранително-вкусовата промишленост и химическите процеси, както и в областите на прецизна механика, механично подизпълнение и металообработка. GP 9000 ще бъде вашият съпътстващ партньор в успешното управлениена вашата компютризирана система и подкрепа за сертификация по качество.
...
Тази технология се прилага на пазара на единични транзакционни съобщения, за разпространение на професионална информация, за осигуряване на сигурността на транзакциите, на пазара на изпращане на маркетингови елементи и за управлениена кризи.
Някои примери за приложения: потвърждение на резервация или транзакция чрез SMS и/или имейл, изпращане на бюлетини или информация, търговска проучване, изпращане на електронни фактури, на ведомости за заплати, напомняния за клиенти, аларми, анкети по имейл.
...
- Проследяване напоръчките,
- Приемане и количествена и качествена проверка напоръчките,
- Контрол на качеството и организация на инспекции от трети страни,
- Специално съхранение, етикетиране, опаковане на продуктите,
- Логистика: консолидиране, поставяне в контейнери и изпращане,
- Управлениена транспортите, експортни документи, административни формалности за внос, митнически процедури и доставка на място,
- Управлениена графиците, както и административна и финансова обработка на досиетата.
...H2k е доставчик на логистика и складови услуги, разположен в Вал д'Уаз. Компанията, специализирана в логистиката за електронна търговия, се занимава с аутсорсинг на вашата логистика от подготовката напоръчките до доставката. Ние също така предлагаме на нашите клиенти промоционална и събитийна логистика с управлениена еднократни операции, като например индивидуално опаковане (съставяне на пакети...
... ресторантите ● Табло за управление за проследяване напоръчките, контрол на данните и управлениена фронтенд решенията. ● Инструменти за придобиване и маркетинг също са налични за ресторантите (Push известия, имейли, Facebook реклами...) Получаването на собствено приложение или уебсайт за продажби е вече възможно с Dishop. Стартиращата компания предоставя на ресторантьорите решение „на ключ“ за...
... цялата година. Можете също така много лесно да управлявате склада си: запасите се намаляват при използването на част в интервенция и се актуализират при получаване напоръчките. По желание можете да управлявате склада с помощта на четец на баркодове.
Търговските компании с 1 до 50 служители обикновено нямат достъп до интегрирани софтуерни решения от типа ERP. Въпреки това, те търсят софтуер за управление, който да обединява всичко, способен да управлява поръчкитена клиенти и доставчици, да редактира документи (оферти, товарителници, фактури...), работещ в мрежа и достъпен на Mac, PC и дори в интернет. Това предлага Booster Pro ERP. За първи...
... качеството, Freyssinet Aéro Equipement спазва стандартите EN 9100 V2000 и ISO 9001, които интегрират архитектурата MRP2. За да изпълни успешно задачите, възложени от клиентите, компанията разполага с много средства: напълно оборудван механичен производствен цех, компютризирана и надеждна система за управлениенапоръчките, монтажен цех, средства за контрол и система за проникване.
... на плащанията и дейността, поръчките, техните доставки и счетоводството. Над 50 000 потребители по света ежедневно се доверяват на Artinove, за да управляват своите дейности, а с над 91% удовлетворени клиенти, Artinove е незаменимият партньор на ръководителя 3.0. Използвайки счетоводния интерфейс, вашата счетоводна кантора ще може да управлява своите клиентски сметки благодарение на Artinove...
... за безопасност,
Управлениена разходите и,
Специално проучен технически проект,
С цел реализиране на най-смелите творения.
Опит в художествената ковачество,
Проследяване напоръчките и близки отношения с клиента.
Всички наши творения са изработени по поръчка и по вкус на клиентите.