... време. Запазете 65% от бюджета за човешки ресурси и 50 работни дни за една година. Прехвърляне на вашето социално досие. Основна регулаторна експертиза на вашето социално досие. Обработка на заплатите. Управлениена администрацията наперсонала. P.A.S: Удържане на източника. Месечни и събитийни социални декларации.
So’paye е компания, специализирана в пълната аутсорсинг на заплатите, обработката на заплатите и управлението наперсонала. Тя прави фишовете за заплата свой основен продукт, но предлага и допълнителни услуги, включително помощ при различни операции, свързани с човешките ресурси.
... опростен. Производителността наперсонала също е подобрена, тъй като те са освободени от неприятните вътрешни и сложни задачи по управлениена архивите. С Arcalys и услугите й в областта на архивирането, всеки клиент може да реализира значителни икономии.
Консултант по човешки ресурси за регион Гранд Ест, подготвям и подпомагам предприятията в техните важни еволюции на развитие:
Администрация наперсонала, Социално право и Законодателни задължения, Развитие на уменията, Социални отношения, Политика по човешки ресурси, Консултации по човешки ресурси, Одит на човешките ресурси, Здраве и безопасност при работа.
... предприятия, свободни професии, предприемачи, купувачи, продавачи и др.) да останат фокусирани върху основната си дейност и да използват предимствата на инструментите, произтичащи от новите технологии, за да направят ежедневното управлениена административните задачи като счетоводство, управлениена документи, счетоводни записи, одити и обучение наперсонала просто и ефективно.
..." технология позволява също така софтуерният пакет MedgicNet да бъде постоянно актуален, без никакви допълнителни разходи. Проектиран с и за професионалисти в домове за стари хора, MedgicNet интегрира всички необходими функции за функционирането на заведение: - Управлениена резидентите (прием, жизнен файл, медицински файл, файл за грижи). - Управлениенаперсонала (досие на служителя, графици, заплати). - Административно управление (фактуриране, клиентски мониторинг, счетоводство).
... изискванията на пътния сектор. Ние осигуряваме управлениена инсталациите и обучаваме персонала. Нашите продукти са проектирани като ефективни и висококачествени инструменти за безопасност и отговарят на изискванията и стандартите на Европейския съюз, включително стандарт EN 1463.
CRYZAL е също така специалист в LED осветлението, предназначено за градска инфраструктура. Продуктовата гама е много широка...
Компанията DF DETECTION е базирана в КОМПИЕН. Тя е специализирана в различни видове услуги, свързани с открития: картографиране и актуализиране на мрежови планове, откриване на течове в налягане или гравитационни мрежи, професионално управлениена строителни обекти, контрол на бюджетния обхват и безопасност на имуществото и персонала. За целта тя използва геолокация, нискочестотна електромагнитна...
... на всички професии в общините: Финансово управление, управлениенаперсонала, управлениена малките деца и извънкласни дейности, управлениена гробища, управлениена гражданското състояние и избори.... Не се колебайте да поискате безплатна демонстрация!
... - Бързина - Икономия Мон Телебюро предлага помощ в управлението на администрацията на вашата компания. Също така, предлага да прегледа и коригира с помощта на софтуер всички ваши документи (във всякакви формати). Мон Телебюро може да извърши за вас услуги по човешки ресурси (наемане, план за обучение, административно управлениенаперсонала). Мон Телебюро се движи в Сена и Марна, около Сен Тибо дьо Вин. Не чакайте повече, офертите са безплатни и без задължения. Очакваме ви.
... прозорци, килими и др. Придаваме голямо значение на понятието "устойчиво развитие", като използваме екологични почистващи продукти, които целят да запазят клиентите, персонала и околната среда. Също така придаваме голямо значение на спазването на социалния живот на нашите служители: управлениена несигурността, обучение и професионално развитие, здраве и условия на труд, мотивация и благосъстояние. Не се колебайте да ни изпратите запитване за оферта на нашия уебсайт.
... отличен допълнителен визуален елемент за създаване на мултимедийно съдържание за вашата компания. Този инструмент позволява да се добави нов, модерен ъгъл на гледане към вашата компания. Снимките с висока разделителна способност ще добавят реална стойност към вашата корпоративна банка с изображения. Ателие B9 е също така специализирано в създаването на корпоративни портрети в рамките на вашата компания. Всъщност, за да представите вашата компания и персонала (управление и служители), имате нужда от качествени портрети, за да вдъхнете доверие на вашите клиенти.
От 2009 г. ние подкрепяме компаниите в тяхното развитие. Ние сме партньор на професионалистите, който ви помага в административното, финансовото и социалното управлениена вашата компания. От търговското управление до управлението наперсонала, включително събирането на вземания, ние ви предлагаме възможността да аутсорсвате вашите административни услуги с професионализъм и строгост. Нашите екипи...
... специализирана в създаването на софтуер и системи за контрол на достъпа, управлениена посетители, планиране наперсонала, управлениена времето и накрая мобилни решения. Тези различни иновационни материали и софтуер отговарят на нуждите на всички сектори: авиация, транспорт и логистика, здравеопазване, държавна администрация и индустрия.
... в EdgeFlex: изследванията и развитието представляват 25% от персоналана компанията, като самият Jérôme Pasquet произхожда от този сектор. Екипите постоянно се стремят да интегрират новите технологии в своята работа, независимо дали става въпрос за свързаност, потребителски интерфейси или управлениена енергията и различните видове батерии.
Наскоро EdgeFlex засили своята производствена единица...
От 2022 г. компанията KCA SERVICES е специализирана в административното управление и предлага услуги по секретарска работа, счетоводство и управлениенаперсонала. Фирмата предоставя административна помощ и отговаря на нуждите на хората.
- класиране,
- въвеждане на фактури,
- създаване на оферти,
- сортиране на касови бележки,
- цифровизация на документи,
- действия пред институции (данъци, НЗОК...
... качеството. Нашият координатор по заваряване помага на компаниите в техните усилия за сертификация и координация в заваряването: - Подкрепа при внедряване на подходящата система - Помощ при провеждане на одит на компанията с цел сертификация - Координация в заваряването при подизпълнители - Техническа поддръжка - Обучение наперсонала...
...Организацията Chrysalide Concept Formation е създадена с желание да изгражда и отговаря на персонализирани и качествени предложения, за да задоволи клиентите. Организация за обучение, специализирана в управлението - ЧР/право - Представители наперсонала, включително * Провеждане на среща * Управлениена конфликти * Управлениена екипа в ежедневието * Добра комуникация с екипа * Прогнозно...
Експертни партньори за вашите мобилни събития, ние ви предлагаме превозни средства, оборудване и услуги по поръчка за вашите роудшоута, спортни състезания, обучителни курсове или еднократни анимации. Предлагаме над 17 конфигурации, от малък подиумен камион до офертата All inclusive: персонализирани превозни средства, техническо оборудване и театрализация, пълна логистика на място и управлениенаперсонала. По този начин можете да създадете модулни пространства за прием и демонстрация с висока видимост за роудшоута и персонализирани събития.
УПРАВЛЕНИЕНА ВРЕМЕТО, УПРАВЛЕНИЕНА ПЛАНИРАНЕТО, СЛЕДЕНЕ НА ДЕЙНОСТТА, РЕШЕНИЯ
НЕ СЕ УДОВЛЕТВОРЯВАЙТЕ САМО С ИЗМЕРВАНЕ НА РАБОТНОТО ВРЕМЕ, УПРАВЛЯВАЙТЕ ГО!
Управлението на работното време, планирането наперсонала и следенето на дейността влияят както на производителността, така и на социалния климат в компанията.
Това е основен въпрос за доброто функциониране на организацията. С eTemptation...
Телеработата е нов начин за управлениенаперсонала за компаниите; приближаването на работното място до дома на служителите подобрява тяхната продуктивност и условия на труд. Бизнес център Улис в Мулуз предлага достъп до офис за един или повече дни в седмицата. Нашите договори са гъвкави и се адаптират към вашите нужди.
... личните досиета на служителите.Осемте причини да аутсорсваме:Контролиране на разходите за функциониране на административната функция чрез увеличаване на производителността.Увеличаване на качеството на услугата: реактивност, гъвкавост, обслужване и спазване на сроковете.Редуциране на мобилизираните капитали и ползване на най-подходящите инвестиции.Приспособяване на разходите за позицията в зависимост от обема на дейността.Фокусиране на ресурсите върху основната компетентност.Ползване на ефекта на иновацията.Достъп до "най-добрите практики" благодарение на нашия опит.По-добро управлениена хората.
...* Управлениенаперсонала, декларации, договори, заплати, социални осигуровки…* Подготовка на баланса, отчетите за резултатите и данъчната декларация.* Предаване на вашия счетоводител или на вашето CGA по ваше искане...