... вашите бъдещи поръчки. Можем да ви предложим примери за създаване, които сме реализирали, за да ви помогнем да направите своя избор. Можете също така да се срещнете с нас и да донесете вашите документи и снимки с детайлите, които харесвате, за да уточните избора си и да създадете собственото си облекло (горна част на сако, цветове и шарки, стил). Ние също така осигуряваме изработка на костюми за жени (пола, рокля и панталон) и деца.
...
-> Управление на кореспонденцията
-> Въвеждане на данни
-> Процедури и административни формалности
-> Класифициране надокументи
-> Проследяване на фактури на клиенти
Управление на покупки
-> Сравняване на товарителница/фактура
-> Създаване и проследяване на график
-> Подготовка на плащания
Връзка с заинтересованите страни
-> Управление на отношенията с доставчиците
-> Управление на клиентските отношения
-> Връзки с данъчната администрация и социалните органи
-> Привилегирован контакт с вашата банка...
... доставчици. След одобрение, плащания на доставчиците в срок. Създаванена гореща линия за доставчици. Осигуряваща първо ниво на отговор към вашите партньори. Физическо архивиране или препращане надокументи. Онлайн счетоводство за самоосигуряващи се.
... създаванена досие Стъпка 2: Проверка на документите и установяване на процедурата Стъпка 3: Установяване на процедурата за събиране на дългове Стъпка 4: Възстановяване на средствата За повече информация, посетете: www.lbm-contentieux.com...
...брошури, флаери, търговски документи, визуална идентичност, придобиване на трафик (SEO, SEA и социални мрежи) и стратегия за марка.
ЕДИНСТВЕН ПАРТНЬОР ЗА СЪЗДАВАНЕНА УЕБСАЙТ В БОРДО, ПУБЛИКУВАНЕТО И ПОДДРЪЖКАТА НА ВАШИЯ УЕБ ПРОЕКТ.
... се ангажираме с прозрачни методи и с лесно проследяване на вашите дела. Във вашето защитено клиентско пространство можете: Да изпратите вашите дела за няколко минути Да прегледате извършените действия в реално време Да се свържете с вашия посветен управител Да изготвите статистически отчети Без надвишаване на таксите, без скрити разходи. Как работи? Стъпка 1: Изпращане надокументи и създаванена...
Агенция за консултации в комуникацията. Издаване на всички печатни документи (книги, каталози, плакати...), декорация на щандове. Създаванена уебсайтове. Фотографска агенция и фотосесии по запитване. Производство на документални и институционални филми. Банкa с изображения.
... следваща много важна VYC? Моите услуги: - Създаванена графична идентичност, лога, визуали, графични хартии и документи. Аз поемам имиджа на вашата компания с привлекателни и модерни дизайни, за да се откроите от конкуренцията. - Изработка, създаване или редизайн на уебсайт. Аз реализирам витрината на вашата компания от А до Я, в съответствие с вашите нужди. - Естествено SEO, SEO консултации и...
... (резервиран достъп, сигурни връзки, приемане на поръчки, управление надокументи, автоматизирани имейл известия,...). Качеството на нашата работа ни позволи да подкрепим много професионалисти и компании от нашия регион, за да могат те да усвоят новите цифрови практики и да интегрират тези технологии с цел подобряване на конкурентоспособността си. Ние подкрепяме компаниите в реализирането на маркетингова...
... създаването на вашето предприятие. Експертите поемат изцяло вашите процеси по създаване. Услугите, включени в подкрепата: - Консултация по телефона с експерт по статута - Подготовка, учредяване, изпращане и проследяване на пълния комплект документи за създаванена самоосигуряваща се компания - Получаване на официален извлечение Kbis и номера SIREN/SIRET - Стартов комплект (наръчник за статута...
Секретарски услуги по избор за физически и юридически лица. На разстояние или на място. Понякога или редовно. Преписване на аудио или видео файлове, въвеждане надокументи, набиране на ръкописи, създаванена бази данни, корекция и преглед на вашите текстове, директна поща, имейлинг, управление на блогове...
...Нашият софтуер за създаванена бизнес план помага при стартиране на бизнес. Моят софтуер за бизнес план предлага решения, които помагат на предприемачите да създадат своите компании. Нашите продукти позволяват на клиентите да създават своите официални документи (бизнес план, пазарно проучване, финансов план) в зависимост от техните сектори на дейност и техните продукти/услуги. Клиентите имат...
...);
- Изготвяне на таблици, графики в зависимост от вашите данни;
- Сканиране надокументи, архивиране на CD;
- Превод надокументи (френски-английски);
- Организационна помощ (за административната и логистичната част):
- Телефонно обслужване в отсъствието ви, по време на срещи или пътувания;
- Организация на вашите пътувания (транспорт, настаняване);
- Изложение, семинар;
- Периодично посрещане на клиенти или доставчици, говорещи английски;
- Комуникация:
- Създаванена уебсайт;
- Регистрация в уеб директории;
- Присъствие в социалните мрежи (Facebook, Twitter ...)...
... служители, чрез нашето онлайн пространство или нашите консултанти.
СЪЗДАВАНЕНА БИЗНЕС
От избора на вашия правен статус до вашите ключови стъпки (изготвяне на вашия статут, проверка на вашите документи, съставяне на вашето досие и подаване в съда и др.)...
... владеените езици (ФРАНЦУЗКИ-АНГЛИЙСКИ-НЕМСКИ) се обработват, за да се запази контролът върху качеството и конкурентните цени. УСЛУГА ЗА ПРЕВОД: Технически документи - Статии от специализирани списания - Уебсайтове - Маркетингови комуникационни материали - Създаване и актуализиране на глосар - Корекция и редакция. ОБЛАСТ НА ПРЕВОД: Техническа индустрия: (олехидравлика, металургия, механично инженерство, аеронавтика), Хранително-вкусова промишленост, химическа и козметична индустрия, Медицинска и фармацевтична без предписания.
Правни и регулаторни формалности във Франция, Европа и САЩ
Създаванена дружества във Франция: SAS, SASU, SARL, SCI, Холдинг
Апостил и легализация надокументи
Kbis и документи от Търговския регистър
Създаванена LLC в САЩ във всички щати, формалности за FDA
Създаванена дружества в Испания, формалности за NIE и NIF
Европейски субсидии...
... да купите: времето.
Нашите области на намеса:
Асистенция в управлението:
Управление на график и насрочване на срещи.
Организация на срещи, пътувания, бизнес обяди.
Управление на имейл кутията.
Управление на разходни бележки.
Управление на материални ресурси (отношения с доставчици, управление на запаси...).
Създаване и проследяване на вашите табла за управление.
Събиране и управление на неплатени задължения.
Имейл разпространение и директна поща.
Създаванена PowerPoint презентации.
Телесекретарство:
Създаване и въвеждане надокументи.
Консолидиране на файлове.
Транскрипция на аудио, видео...
... материали, менюта за ресторанти, самокопиращи се документи, персонализирани папки. Базирана на гъвкава и реактивна структура, Parisétiq разчита на своето студио за създаване, своята цифрова печатна работилница и своята мрежа от партньори, за да отговори на вашите нужди от визуална комуникация и да ви предложи набор от иновационни услуги с високо качество на най-добрите цени.
... 40 езика. HI-COM ФРАНЦИЯ предлага широк избор от налични преводи, от заверени преводи до SEO оптимизирани или преводи на финансови или медицински документи. Ние предлагаме също така симултанни и последователни интерпретации, както и организиране на екскурзии по време на събития и конференции. Накрая, ние помагаме на международни компании да се установят на китайския пазар чрез китайските социални мрежи и създаването на съдържание. Ще ви помогнем също така да разработите ефективни стратегии за дигитален маркетинг и да подобрите видимостта на вашата марка чрез KOL.
Кристоф Гийомарш, професионален фотограф и графичен дизайнер, базиран в Турс, Индр и Лоара. Изработвам всякакъв вид документи и комуникационни материали, от заснемането до печата, включително оформление, създаванена лога и графични хартии. Създавам готови уебсайтове. От визитки до рекламни плакати, работя с малки и средни предприятия (занаятчии, самостоятелни предприемачи, асоциации), за да...
KMF SERVICES предлага възможността на професионалисти и частни лица да имат секретар без наемане. Всъщност, ние сме независим секретариат, който работи на място или дистанционно, за да предоставим помощ за административното управление, като: - написване на писма, - създаванена бази данни, - издаване на оферти, фактури, поръчки, - създаванена комуникационни инструменти, - класифициране и архивиране надокументи, - и др. Повече информация на нашия уебсайт.
...което отговаря на вашите нужди, както и много аксесоари и преносими мебели. Традиционен щанд, вашето пространство по поръчка, независимо от вашата площ, ние ви предлагаме персонализиран дизайн, за да подчертаем вашия бранд. Модулен щанд, гъвкава формула за наем, включваща услуги, идеален за вашите малки площи. Искате да изложите леко? С преносим щанд или индивидуални оборудвания: външен тотем или рулонен тотем, щанд с чадър или параван, бюро, витрина и стойка за документи.
... необходими? Стъпка по стъпка, ние подкрепяме компаниите. Ние се адаптираме към бюджетите и наличността на нашите клиенти. Това е нашата сила! Ние сме две много допълващи се партньорки в нашите умения и знания. Това позволява на нашите клиенти да бъдат подкрепяни през целия си проект, какъвто и да е той. Създадохме много уебсайтове, обучихме ръководители и занаятчии в социалните мрежи или в Wordpress, създадохме флаери или различни документи за продажба, консултирахме предприемачи в внедряването на комуникационни действия...
...Току-що сте започнали своя бизнес и искате да получите помощ в управлението на администрацията си? В нашия пакет "любопитен създател" ви предлагаме основите, необходими за реализиране на вашия проект за създаване: - Търговска адресация: получаване и препращане на кореспонденция, дигитализация на вашите документи - Телефонна услуга: специален номер, приемане на съобщения и пренасочване по имейл...
... форматирането на дипломна работа или стажов отчет. Предлагаме услуги за проектиране и създаванена флаери, визитки, покани и плакати. Нашият екип също така извършва цветни/черно-бели фотокопия, както и подвързване или ламиниране на вашите документи. В допълнение, разполагаме с голямо разнообразие от канцеларски материали, като мастилници, тонери, картички, принтери, USB флаш памети, външни хард...
... услуги: въвеждане надокументи и всички текущи секретарски работи
- Административна и търговска помощ: помощ при създаванена фирма
В нашето приемно фоайе ще намерите автомат за топли напитки, а на първия етаж - автомат за студени напитки и сладки/солени закуски. Идеални за вашите паузи!
... вашите имейли
Управление на вашите договори, свързани с вашето жилище (Енергия, Интернет, Телефония, ТВ, Аларма и др.)
Получаване и обработка на вашата кореспонденция
Помощ при заплащане на административни писма, поставяне в плик и изпращане по пощата (обикновено писмо/препоръчано)
Създаванена проследяване на кореспонденцията по пощата или всякакви други процедури
Цифровизация на вашите документи...
От 2022 г. компанията KCA SERVICES е специализирана в административното управление и предлага услуги по секретарска работа, счетоводство и управление на персонала. Фирмата предоставя административна помощ и отговаря на нуждите на хората.
- класиране,
- въвеждане на фактури,
- създаванена оферти,
- сортиране на касови бележки,
- цифровизация надокументи,
- действия пред институции (данъци, НЗОК...
... гъвкавост в ежедневието. LN2S също така поема дигитализацията на вашите документи. - юридическо управление. LN2S Consulting разполага с истински експерти в областта на корпоративното право и трудовото право. Можете да се обърнете към компанията за вашите процедури по създаванена бизнес: регистрация в търговския съд, в Търговската камара или изготвяне на актуализация на устава. Компанията може също да...
...благодарение на предварително зададени шаблони в PDF формат. Документи с внимание към детайла, включващи лого, избор на оформление, избор на упоменавания: начин на плащане, дата на валидност на офертата, дата на падежа и др. Списъци, които да ви помогнат, и възможност за добавяне на нови. Няма нужда от инсталиране на софтуер, напълно защитено с HTTPS. Създаванена база данни с клиентски...