...Независимо дали сте компания или физическо лице, можете да се доверите на услугите на известен кол-център като Médiphone Téléservices, за да управлявате вашите изходящи обаждания. Аутсорсването на тази услуга е практично решение за оптимизиране на вашето време и работа в рамките на вашата компания. Médiphone ще се погрижи за управлението на вашите изходящи обаждания, като спазва вашите инструкции и указания, и то на много атрактивна цена.
...Родена от моя професионален опит, компанията Central Téléphonique Excellence предлага изключителни услуги.
Нашите основни принципи са:
Достъпност,
Ефективност,
Спестяване на време и пари.
Central Téléphonique Excellence работи в областите на секретарските услуги и телефонния център, както за входящи, така и за изходящи обаждания. Нашият персонал осигурява качествено телефонно обслужване...
...Предлагаме услуга, която предоставя предимствата на допълнителен персонал без разходите за наемане, обучение и управление.
Нашата услуга е гъвкава и допринася за доброто функциониране на кабинета, като премахва стреса от административните или ежедневните управленски задачи.
Специализиран кол-центърза насрочване на срещи, телефонен секретариат. Имаме експертиза в телефонната проучвателна дейност, телефонния секретариат, управлението на централата, обслужването на клиенти (гореща линия).
От 2006 г. ние укрепваме нашия опит чрез стотици действия на директен телефонен маркетинг за нашите клиенти. Благодарение на качеството и прецизността на предоставената работа, както...
... секретариат, нашият многофункционален кол-център се утвърдява като идеален партньор и ще ви помогне да спестите от разходите за заплати на вашата компания. Свържете се с нас, за да получите оферта. ТЕЛ 03 23 08 82 51...
Fox On Line е колцентър, разположен във Франция. Ние сме специализирани в B2B телемаркетинг и квалификация на файлове. Нашите техники позволяват на компаниите да генерират потенциални клиенти чрез квалифицирани B2B срещи. Преди всяка кампания за телефонна продажба е от съществено значение да се уверим в качеството на клиентската си база данни. За целта предлагаме услугаза квалификация на...
... клиенти…)
Иновативна телефонна платформа за подобряване на вашата ежедневна организация, която съчетава човешките умения на 160 френски кол-центрове с иновативни CRM и телекомуникационни инструменти, разработени от издателя Logicielnet: календар и записване на срещи, автоотговорител, интерактивен гласов сървър (за търговската услуга, натиснете 1…), уеб обратно обаждане, пренасочване на обаждания…...
Компанията FHONE, базирана близо до Монпелие, е колцентър, специализиран в:
- аутсорсинг на клиентските отношения
- външно секретарско обслужване
- дистанционно управление на входящи обаждания
- търговска телепроспекция
Нашата работа е клиентската връзка. Да ви предоставим просто, икономично и безпроблемно решение, е нашата амбиция.
Имате голям брой обаждания за управление всеки ден, нямате...