...Можете да създадете най-влиятелната марка, която съществува, сайт за електронна търговия с идеално потребителско изживяване, най-революционния продукт...
Без инвестиции за да станете видими, това е все едно да създадете прекрасен магазин насред пустинята.
За щастие, инструментите за придобиване в уеб маркетинга са мощни! Всъщност, дигиталният свят предлага двойното предимство на изключително прецизно таргетиране и проследяване на KPI в реално време.
...Ускори растежа на списъка си с абонати с нашите експертни съвети. Ние те водим в създаването на ефективни формуляри за улавяне, организирането на конкурси и други тактики за привличане нанови квалифицирани потенциални клиенти.
...Цялостни решения за самостоятелно печатане на ценови етикети - Edikio: За да ви помогне в усилията за проучване и придобиваненановиклиенти, Evolis предлага цял набор от маркетингови инструменти, посветени на новите професионални решения за издаване на ценови етикети Edikio от Evolis.
Специално проектирани да отговорят на нуждите на всички видове търговия, от хлебари и рибари до средни и...
... годишно, ще положим специфични усилия за идентифициране, контакт и установяване на дълготрайни отношения с потенциални партньори. Задържането на клиентите ще бъде приоритет, гарантиращ дългосрочни отношения, основани на доверие и сътрудничество.
В обобщение, нашата обща стратегия се фокусира върху подобряване на видимостта, придобиваненаклиенти, създаване на партньорства и задържане, с цел укрепване на нашето присъствие на пазара и стимулиране на нашия растеж.
Консултантска и маркетингова агенция, която работи в областта на развлеченията, спорта и игрите, по въпроси, свързани по-специално с управлението на отношенията с клиенти и потенциални клиенти (придобиване, удовлетвореност, лоялност…), оптимизацията и обновяването на предложенията (пазарно проучване, проучване на осъществимост, реинженеринг на предложения, предварителни тестове нанови продукти и...
... клиенти и партньори на техния език
- Оценка на ангажираността и опита на клиентите
- Профилиране и оценка на конкурентите
- Проверки на магазини и мистериозно пазаруване
- Профилиране на цели за придобиване...