...IntoTheMinds е институт за проучвания, базиран във Франция и Белгия.
Проучванията могат да се провеждат във всички страни благодарение на нашите панели B2B и B2C. Независимо от естеството на вашия проект, ние ще можем да ви предложим представителна извадка. Освен това ще получите подкрепа от А до Я при реализирането на проучването. От формулирането на въпросите до статистическия анализ на резултатите, включително избора на измервателни скали, IntoTheMinds осигурява пълно управление на проекта. Изберете спокойствието, като поверите проекта си на най-строгия институт за проучвания на пазара.
Созио е къща за създаване на парфюми, която произвежда парфюмни композиции за различни индустриални сектори: парфюмерия, козметика, атмосфера и детергенти.
Основана през 1758 г. в Грас (Франция), Созио е един от пионерите на красивата френска парфюмерия. Благодарение на своето глобално присъствие, Созио осигурява на клиентите си гъвкавост, надеждност и бързина, като им предлага 5 производствени о...
Съпровождам компаниите в развитието на марки и проекти, с глобален и колаборативен подход:
- маркетингова стратегия
- пазарни проучвания
- управление на проекти: разработване и пускане на продукти
- консултации по комуникация
- визуална идентичност: създаване на лого и дизайн на комуникационни инструменти
- създаване на уебсайт: уебдизайн и SEO/SEA оптимизация.
Имам над 20 години опит в марк...
Pragma Etudes е специализирана в проектирането на социоикономически изследвания: браншови доклади, конюнктурен мониторинг, проучвания за известност, пазарни изследвания.
... позволява на предприятията да се позиционират по-добре спрямо конкуренцията. Чрез ad hoc проучвания и пазарни прогнози, Key Etudes подпомага своите клиенти в вземането на стратегически решения. Компанията се обръща към широк спектър от сектори, както в B2B, така и в B2C, с проучвания, проведени на национално и международно ниво.
SYMBIAL е Институт по маркетинг, независим френски маркетингов институт.
Ние предоставяме онлайн, телефонни и лицом в лицето анкети във Франция, в Европа или Северна Америка.
Нашият институт за анкети извършва секторни проучвания, пазарнипроучвания, проучвания за осъществимост за индустрии и общности.
Помагаме на нашите клиенти да реализират успешна стратегия за развитие.
С количествени анкети...
... насърчаваме разпространението на качествена информация, желаем да допринесем за създаването на проекти на територията на Франция.
Нашите пазарнипроучвания отговарят на тези две констатации, с пълни проучвания (анализ на пазара + анализ на компаниите), актуални (по-малко от 6 месеца) и достъпни на цена от 150€ без ДДС (180€ с ДДС).
mki е глобален специалист в пазарните изследвания, който ви помага с бизнес развитието и намирането на нови възможности чрез персонализирани пазарни анализи.
Ние основно подпомагаме маркетинговите отдели на големи корпорации и МСП, както и играчи от публичния сектор, консултантски фирми и стартъпи.
Ние предлагаме:
- Персонализирани и многоклиентски пазарнипроучвания
- Проучване на нови...
...разположени в Източна Европа, Централна Азия и страните от Кавказ. В тясно сътрудничество с притежателите на разрешения за маркетинг, 120 квалифицирани служители на EUROMEDEX извършват първоначални пазарнипроучвания, регулаторни въпроси, промоция, фармаконадзор, износ от Франция и разпределение на място. * Фармаконадзор: Отделът за безопасност на EUROMEDEX предлага на партньорите персонализирано и...
...Извършване на маркетингови проучвания (пазарнипроучвания, проучвания за известност и удовлетвореност, бизнес план...) и подпомагане на проекти за земеделски, параземеделски и агрохранителни предприятия. Поемане на проучването от А до Я или частично, в зависимост от нуждите. Възможност за интегриране в вече съществуващ екип. Пътувания из цяла Франция / Специализация / Реактивност / Адаптивност / Ангажираност.
MDTC е компания, разположена в сърцето на метрополията Лил, която се занимава с пазарнипроучвания. Маркетингови проучвания, качествени и количествени, ние ви предлагаме нашия опит и умения, за да извършим вашите проучвания по най-добрия начин и да ви гарантираме качество.
... организиране на вашия бизнес по начин, който оптимизира резултатите
- Местни пазарнипроучвания и бизнес модел за дълбочинно разбиране на вашата бизнес среда
- Дигитални решения, които да ви помогнат да използвате потенциала на дигитализацията и да трансформирате вашия бизнес
Нашата цел е да ви консултираме и да ви придружаваме по ефективен и персонализиран начин в създаването и развитието на вашия...
... технологията с човешкия интелект. Data-Observer разработва свои собствени инструменти за събиране на данни в интернет и създава сигурни платформи за персонализирано представяне, за да отговори на уникалните нужди на всеки клиент. Услугите на Data-Observer, гъвкави и адаптивни към всяко запитване, следват няколко направления: електронна репутация, връзки с медиите, управление на кризи (откриване и проследяване на криза в реално време в интернет), маркетингов анализ (одити, пазарнипроучвания, проследяване на марки).
... Изток.
Допълнителни услуги в допълнение на услугите за набиране на персонал и трудово посредничество в Турция:
- наем на офиси в Истанбул
- счетоводство
- управление на заплати
- пазарнипроучвания
- търсене на партньори / клиенти / дистрибутори / доставчици / производители...
Екипът на Azkan Group отговаря на вашите запитвания в рамките на 24 часа.
Afrique Business Info представлява професионална мрежа, която обединява компании и инвестиционни фондове от Африка и Европа и предлага следните услуги:
- Достъп до своя каталог и премиум съдържание (статии, пазарнипроучвания, инфографики за африканските пазари)
- Промоция и разпространение на публични и частни обяви на своя сайт и социални мрежи.
- Локална подкрепа и...
... технологични проекти с висока добавена стойност (състояния на изкуството, конкурентни анализи, патентно наблюдение, технологични пазарнипроучвания, идентификация на технологични трансфери, търсене на партньори ....). Паралелно с консултантската си дейност, Viedoc е разработила ново поколение от инструменти за наблюдение, които са прости и ориентирани към потребителя, за да подпомогнат...
KickandBoost е B2B платформа за дигитални услуги. Тя може да включва софтуер, обучителни модули, мобилни приложения, пазарнипроучвания, сериозни игри... и всички дигитални стоки и услуги, продавани и купувани между професионалисти и компании. Това е пазар, който управлява, като доверен трети страни, сложните потоци от транзакции в B2B (поръчки, фактури, ДДС между страните...). Продавачите...
... клиента, за да открием и коригираме проблемите и несъответствията с Core Web Vitals. - SEA кампания: Създаваме и наблюдаваме Google Ads кампаниите на нашите клиенти. - Пазарно проучване: Нашите инструменти и експертиза ни позволяват да извършваме точни пазарнипроучвания относно онлайн търсенето в различни сектори. Накрая предлагаме безплатно съдържание около SEO и уеб маркетинг, налично в нашия блог, както и обучения за тези, които желаят да задълбочат знанията си по тези теми.
Симултанен превод за предприятия и пазарнипроучвания
От над 40 години екипът на Crest Conférences, състоящ се от над 250 висококвалифицирани и специализирани сътрудници, ни позволява да отговорим на различните искания за симултанен превод. Техническа, индустриална, медицинска, научна, икономическа, финансова област.
Конференции, Европейски предприятия, Семинари, Обучение.
Пазарнипроучвания (фокус групи, индивидуални интервюта в централата или на място).
...Нашата компания е платформа от експерти/консултанти в областта на сътрудничеството и икономическото развитие с висок ранг и опит, които придружават вашия бизнес в политиката му за разширение в Африка. Нашият богат и разнообразен професионален опит ни е позволил да развием мултидисциплинарни умения в областите на търговското право (търговски договори), пазарнипроучвания, екологични проучвания и др. Това ни позволява да бъдем много реактивни и да слушаме нуждите на нашите клиенти.
Ние сме специализирани в проучванията и консултациите в областта на маркетинга. Извършваме както количествени, така и качествени проучвания, които могат да приемат различни форми: проучвания за удовлетвореност, проучвания за известност, имидж и въздействие, мистериозни посещения, пазарнипроучвания, фокус групи и тестове за употреба, между другото.