... на електрически мотори.
Предимства на еластомерното свързване
Хъб с разширяващ мандрел може да бъде монтиран аксиално
Без луфт с абсорбция на вибрации
Отлична задържаща сила
Отлична концентрична точност
Кратък дизайн
Лесен за сглобяване
Може да бъде монтиран аксиално от страната на спигота
Електрическа изолация
Номиналенвъртящмомент до 30 Nm
По заявка
По-голям отвор на хъба D.
По-висок номиналенвъртящмомент.
Референция:20320...
...Основни характеристики на безчетковите мотори AKM2G
– Номиналенвъртящмомент: от 0.64 до 72 Nm.
– Високо съотношение производителност/обем: до 30% повече въртящмомент при равен обем.
– Много ограничен ефект „когйнг“ за плавно движение при много ниски скорости.
– Множество навивки и размери на моторите за по-добро адаптиране към всички ваши приложения.
– Абсолютен кодер с един оборот или многоброен оборот
– Монокабел за опростена и икономична инсталация
– Множество опции (засилена херметизация, спирачка за задържане, конектори и др.).
... оборудване, както и в сектора на тракцията.
Синхронните мотори без четки с мощност до 25 kW превъзхождат конвенционалните електрически мотори по много начини. Благодарение на плоската си конструкция, малкия размер и ниското тегло, здравите мотори доказват своята ефективност в широк спектър от приложения в продължение на десетилетия. За разлика от серията PMS F, стандартната версия на моторите PMS е оборудвана с два статора.
Референция: 130-102
Състояние: Нов
Мощност: 1 kW
Обороти: 3000 об/мин
RMS ток: 25 Arms
Номиналенвъртящмомент: 3,2 Nm...
...Банката за изпитване на задвижващи механизми с ¼ оборот извършва тестове на въртящмомент в статични позиции и в симулации на натоварване с пълна динамична устойчивост.
Номиналенвъртящмомент: 10.000 Nm
Обхват: 10-100%
Измерване на въртящмомент: Непряко
Обхват на ъглите: 0° – 90°
Нулиране: -5,0° – +5°
Симулация на динамично изпитване: Динамична спирачка
Размери: 1540 x 1770 x 900...
... надеждни задвижвания. Задвижванията се тестват в непрекъсната работа при номиналенвъртящмомент за 50 000 маневри (тест на редуктора при номиналенвъртящмомент, електрически тест и ъглово регулиране), при условия, които са много по-строги от тези на крайния потребител. Те са сертифицирани от акредитирана организация COFRAC за херметичност IP, електромагнитна съвместимост CEM и безопасност на машините. Всички задвижвания са одобрени EAC, а тези от серия V са сертифицирани ATEX (гами VRX и VSX) или CSA (гами VRA и VSA).