... общи и специфични спецификации за употреба.
Нашият доказан бизнес опит и нашата мрежа от стратегически партньори ни позволяват да предлагаме персонализирани решения, напълно адаптирани към специфичните изисквания на вашата област на дейност.
Потърсете нашите услуги, за да откриете по-подробно нашите решения за EDI и електронно фактуриране.
Не се колебайте да се свържете с нас за персонализиран анализ на вашите нужди.
Специализирана в управлението на документи от 2000 г.
LNSE е семейна компания с уникален опит и експертиза в областта на:
- Цифровизация на документи във всички формати (административни документи, счетоводни документи, планове, микроформати, регистри и др.)
- Гарантирано външно архивиране на физически документи.
- Управление на входяща и изходяща кореспонденция на фирми.
Ние работим в цяла Франция и ЕС.
Ние се грижим за вашите документи, за да можете вие да се грижите за вашия бизнес.
...оплаквания от клиенти, събиране на вземания).
С оборот от 66 милиона евро през 2016 г., от които 77% идват от решенията им в облака, Esker заема 17-то място сред френските софтуерни издатели (класация Truffle 100 France 2017) и 3-то място в региона Рона-Алпи (Top 250 EY на софтуерните издатели Рона-Алпи 2015). Присъстваща в Северна Америка, Европа и Азия/Тихия океан, Esker реализира 61% от...
... физическо архивиране може да ви предостави. Оптимизацията на вашите архиви е основата на нашата работа като доставчик на архивиране.
Като първи трети архиватор на френския пазар по отношение на растежа и броя на внедряванията, AGS Records Management ви предлага своя технологичен и технически опит.
-АУДИТ И КОНСУЛТАЦИИ: Консултации, архивна обработка на вашето документално управление, обучение...
Услугата PopCompta е насочена към професионалисти и предоставя услуги за управление, онлайн споделяне и дългосрочно архивиране на хибридни счетоводни документи (хартиени и дигитализирани) на една компания, както и свързани опции. PopCompta отговаря на вашите нужди: - Чрез предоставяне на споделено пространство - Чрез предлагане на дигитализация на вашите документи - Чрез гарантиране на дългосрочно архивиране Счетоводителите ползват услугата PopCompta безплатно.
Електронното управление на документи ви позволява пълно управление на досиетата на вашата компания или на един от нейните отдели. Инсталация и поддръжка на вашия компютърен парк. Телемантаж по интернет и телефонна помощ. Ние защитаваме ресурсите на вашата компания: Централизирана защита на работните станции, антивирус за единични компютри и мрежи. Ние предлагаме нашата експертиза в препоръчването на подходящи продукти (десктоп компютри, лаптопи...), телефония (мобилна, IP, стационарна...). Софтуер. Компютърни консумативи.
... електронни съобщения от всякакъв вид: продуктови каталози, поръчки, резервации в реално време, известия за изпращане, електронни фактури, известия за плащане и др.
Решенията на Ventya се използват от компании от всички сектори и размери (мултинационални компании, големи групи, потребителски общности, малки и средни предприятия).
Clear’ Invoice, нашата международна услуга за електронно фактуриране...
... и други банкови документи с A2iA CheckReader, дематериализация на документи и входяща поща (извличане на данни и интелигентна класификация на полуструктурирани или неструктурирани документи) и автоматично четене на формуляри и обработка на структурирани документи с A2iA FieldReader.
...- Значителна икономия на време - Намаляване на разходите ви благодарение на значителното намаляване на хартиената кореспонденция - Улеснена, по-бърза комуникация - Оптимизирана производителност.
Numsoft ще ви позволи да оцените вашите документи чрез дематериализация на вашите писма, фактури, касови бележки и HR документи, но също така и с електронното управление на документи (ЕУД). Предлагат се няколко софтуера, за да се адаптират към нуждите на МСП/МПС, с услуги като електронен подпис, времево маркиране, архивиране на документи, електронно гласуване SAAS.
... поддържа оптична разпознаване на символи (OCR), което ви позволява да конвертирате сканираните документи в редактируеми текстове.
Сътрудничеството също е опростено благодарение на Open Bee. Можете да споделяте документи с колегите си, да работите по проекти в реално време и да управлявате правата за достъп, за да гарантирате конфиденциалността на информацията. Удобният интерфейс на Open Bee улеснява навигацията и използването на софтуера, дори за начинаещи потребители.
... запитване. Така, в рамките на компанията DIGISCRIB, актът на цифровизация не е в никакъв случай строго механизирано действие: прецизност и внимание към детайлите са призовани на всяка стъпка от обработката на вашите книги и документи, редки или стари. Техническите възможности на скенерите и софтуера, използвани в процеса, допълват уменията на екип, който ще може да ви задоволи, тъй като е специализиран в историята и съхранението на книгата, както и в най-новите информационни технологии.
През последните години обществените поръчки стават достъпни за МСП (Малки и средни предприятия), ние ви предлагаме експертиза в подкрепата при изготвянето на вашите отговори на търговете за обществени поръчки във Франция, а също и в Европа. Предлагаме също така обучения по тези теми и относно дигитализацията на потоците, носещи икономически ползи за предприятията. Нека заедно открием новите източници на производителност.
...Инструменти за управление на дигитализирания бизнес. Колаборативни инструменти за управление: Проследяване на контакти и търговия, Референтен справочник за дейности и сделки, Управление на досиета и документи, Управление на времето, Поръчки и фактури от доставчици, Фактуриране на клиенти. Управление на имейли: Обединяване на имейли и документи, Сигурност / Спазване на достъпа. Работилница за дигитализация: Фактури, формуляри, писма, Внедряване в рамките на вашата компания, В хостван режим или в SaaS, Частична или пълна аутсорсинг.
Индивидуални, лични и конфиденциални шкафчета. Свързва се с вашите съществуващи приложения. Приема всички формати. Лесен за използване за неинформатици. Спазва и е в съответствие с всички законови и нормативни изисквания в областта.