... свободни полета. Това е идеалното решение за измерване наудовлетвореносттана вашите клиенти, провеждане на теренни анкети или за осигуряване на добра оценка на вашите събития.
Събирането на "на горещо", което терминалите за анкети за удовлетвореност на приемната позволяват, е от съществено значение, тъй като предлага на удовлетворените посетители възможност да се изразят, което те рядко правят в рамките на анкета, отложена във времето. Недоволните клиенти са много по-склонни да предприемат активни действия, за да се изразят, отколкото другите.
Комуникация: Wifi / 3G автономен
Захранване: 220 V...
... куриер. Това е количествен тип събиране, който може да допълни качествения аудит. Предоставяме ви отчет за вашите силни и слаби страни, с обяснения от клиентите. Правим серия от препоръки за подобряване наудовлетвореносттана клиентите. Това може да се осъществи идеално под формата на барометър (годишен или по-рядко).
Тайни посещения
Този подход може да помогне за разбиране на кои части от клиентските отношения трябва да се подобрят. Посещаваме вашите магазини или щандове, обаждаме се на вашите центрове за обслужване на клиенти, вашите следпродажбени услуги, на базата на обективно измерване.
... (качествени интервюта, мистериозно пазаруване)
Типове целеви групи: B2C и B2B
Профилиране на респондентите: секторно, географско, по функция, по възрастова група, по пол, …
Покрити територии: цяла Европа + Северна Америка
Бюджет: от 5000€ без ДДС
Продължителност на проучването: от 4 до 12 седмици в зависимост от методологичния подход
Оферта: в рамките на 48 часа...
...услуги или технически платформи. Като първокласен производител в авиационната индустрия, SERMA INGENIERIE е сертифицирана от гражданската авиация и е одобрена по програмата за "данъчен кредит за изследвания", което е доказателство за сериозността и строгостта на ангажимента й в НИРД. Основавайки отношенията си на дългосрочност, SERMA INGENIERIE поставя удовлетвореносттана клиента като основна цел.