... проследяемостта, да се оптимизират маршрутите за доставки и да се премахнат грешките. С помощта на Smart Kanban можете също да ограничите запасите на производствената линия и да избегнете недостиг на части, за да не се сблъскате с прекъсвания в производството.
Източник на енергия: Автономен - Генериран от динамо
Обхват на повикванията лице в лице: 300 м
Обхват на повикванията в екстремни условия: 30 м
Интерфейс: WMS / ERP
Комуникационен протокол: 868 MHz (за Европа)
Мрежа: ASI мрежа / прост повторител...
...)
Минимален размер на кабела: 0.5 mm2
Максимален размер на кабела: 2.5 mm2
Ширина: 190.0 mm
Височина: 292.0 mm
Дълбочина / Дебелина: 140.0 mm
Тегло: 3.1 Kg
Материал на корпуса: Укрепен с фибростъкло полиестер
Материал на клавиатурата: Водонепроницаема мембрана
Метод на монтаж: Монтаж на стена или плосък
Подходящ за монтаж на повърхност: Да
Подходящ за вграждане: Не
Подходящ за монтаж на маса: Да
Режим на комуникация: Аналогов
Програмируем бутон заповикване: Да
Телефонно реле: Да
Степен на защита: IP66
Кабел на слушалката: Спирален кабел, Неръждаема стомана
Брой бутони: 18 бутона, 0 бутона...
...Този мобилен телефон за възрастни "EASY", с идеален размер, е предназначен за възрастни, които искат да извършват и получават обаждания много лесно.
Неговият дизайн е съобразен с нуждите на възрастните:
- Клавиатура с големи, добре разположени бутони
- Лесно четим дисплей
- 3 директни бутона за памет
- Бутон за спешно повикване
- Лесна за активиране функция за свободни ръце
- Функция за SMS
- Ясен и мощен звук...
... върху задачата си, без да се притеснява, че ще пропусне запитванията на клиентите.
С MMCall, подобрете удовлетвореността на клиентите си, увеличете средната стойност на поръчките и осигурете допълнителен комфорт на работа за вашите сервитьори.
Бутони могат да се използват и всеки път, когато клиентите имат нужда от съвети. Можете да ги намерите например в секциите „Технологии“ или „Вина“ в големите магазини, или в центровете за уелнес.
От 2015 г. Be Bip подпомага своите клиенти в управлението на зоните за изчакване, като подобрява обслужването на клиентите и оптимизира тяхната организация с помощта на биепери и бутонизаповикване.
- Вече не е нужно да търсите клиентите, за да ги уведомите, че услугата ви е готова. Просто им дайте биепер, за да ги уведомите, че поръчката е готова. Така времето за изчакване е оптимизирано и...