...Ние ви помагаме с всички административни процедури, свързани със създаването на вашия бизнес, като регистрация при съответните органи, изготвяне на устава, публикуване на законното известие и др.
...УСЛУГА ПО ЗАЯВКА
СВЪРЖЕТЕ С НИ
Не знаете как да действате?! Нуждаете се от помощ и/или съвети относно документи или проблем, с който сте се сблъскали? Можем да ви помогнем и да ви посъветваме как да напишете вашите писма и да намерите решения.
Ние сме тук, за да ви придружим през целия процес на вашите формалности.
Написване на административни писма/ проучване на досиета
CAF
POLE EMPLOI
ДОСИЕ ЗА ПЕНСИЯ
ДАНЪЦИ
ГЛОБИ
И ДР....
...Когато става въпрос за вашите нужди от стъкларски услуги в Льо Канет, ние разбираме, че административните процедури понякога могат да бъдат досадни. Затова предлагаме цялостна услуга, която включва поемането на всички административниформалности. Нашият опитен екип ще се погрижи за всички необходими процедури, от разрешителни до декларации, за да можете да се съсредоточите върху други аспекти на...
...От създаването до заличаването на компания, преминавайки през прехвърляне на седалище или продажба на акции. Кабинетът SHR CONSULTING ви придружава в изготвянето на вашите формалности 100 % онлайн чрез нашия уебсайт. За целта е необходимо просто да изберете необходимата услуга, да попълните формуляра, добавяйки исканите документи, и накрая да заплатите таксите. Нашите консултанти ще формализират електронния файл, който след това ще ви бъде изпратен, за да можете да го подпишете електронно.
...От 2019 г. Faso-InterFret транспортира всичките ви алкохоли до Уагадугу, Буркина Фасо от нашите складове в Страсбург и Париж.
Ние поемаме всички административниформалности за транспортиране на вашите напитки. По просто искане, ние поемаме и формалностите за освобождаване от данъци (EX1).
– Такса за освобождаване от данъци за износ EX1: 70€
– Моля, изпратете ни фактурата + DAE по имейл.
...Прехвърляне на предприятия:
Тази дейност представлява втората област на експертиза на нашите компании.
Юридически опит:
Операцията по преместване на предприятие не може да се импровизира. Множество ограничения, социални и административни задължения лежат на плещите на клиента и на компанията за преместване. Специфични формалности за определени ситуации трябва да бъдат изпълнени. Могат да бъдат...
... нужди.
-Слънчогледово масло и професионално масло: Имаме подходящия продукт за вас.
-Бяла марка: Укрепете имиджа си с персонализирани етикети.
-Създаване на персонализирани етикети: Спестете време и пари с нашата услуга за създаване на етикети по поръчка.
-Гъвкавост на нашите оферти: Независимо дали избирате нашето решение "всичко включено" (транспорт, митница, административниформалности) или...
... консултанти на PAYLIGHT предлага съвети по човешки ресурси, одити на HR и помощ при административни процедури.
Ние адаптираме нашите услуги, за да отговорим на уникалните нужди на всяка организация в областта на управлението и администрацията на човешките ресурси. PAYLIGHT надхвърля аутсорсинга, предлагайки пълна помощ за управлението на служебните досиета, данъчните декларации и административните формалности. В PAYLIGHT нашият ангажимент към оперативната ефективност, спазването на регулаторните изисквания и удовлетвореността на клиентите е в основата на всичко, което правим.
... процедури и формалности, Жером Жонар Консейл е до вас, за да развивате вашите идеи и вашия бизнес, за да ви помогне да постигнете дългосрочните си цели.
Нашите обучения:
- Обучение за създаване на бизнес
- Счетоводно обучение
- Обучение по секретарски услуги
- Обучение по недвижими имоти
- Обучение по маркетинг
- Обучения по офис софтуер: Excel, PowerPoint, Word
- Обучения по изкуствен интелект: Всичко за chatgpt, развийте бизнеса си чрез интернет и ИИ
Жером Жонар Консейл е на разположение да чуе вашите нужди за уникална и адаптирана подкрепа за по-добро бъдеще.
Wigo Logistics: Ние сме компания за транспортни услуги (транзитна компания), предоставяща услуги по транспорт и логистика. Управлението на вашите потоци е нашата ежедневна дейност. Нашите области на намеса: - складиране и съхранение - морски, въздушен и сухопътен фрахт - внос-износ - интерфейс между клиенти и доставчици във Франция и чужбина - поемане на административни и митнически формалности...
...
-> Управление на кореспонденцията
-> Въвеждане на данни
-> Процедури и административниформалности
-> Класифициране на документи
-> Проследяване на фактури на клиенти
Управление на покупки
-> Сравняване на товарителница/фактура
-> Създаване и проследяване на график
-> Подготовка на плащания
Връзка с заинтересованите страни
-> Управление на отношенията с доставчиците
-> Управление на клиентските отношения
-> Връзки с данъчната администрация и социалните органи
-> Привилегирован контакт с вашата банка...
Разположен в Париж, LEGAL FORMAL е кантора за юридически формалности и подпомага професионалистите от всички сектори в техните административни и правни процедури. С дългогодишен опит и задълбочени познания за действащото законодателство, ние се ангажираме да предлагаме качествени услуги, за да отговорим на разнообразните нужди на нашите клиенти.
Благодарение на нашия екип от опитни формалисти...
Специалист в областта на обратно изкупуване и продажба на автомобили, вие ще продадете колата си с спокойствие: ние се грижим за всички административниформалности преди и след продажбата! Как мога да разбера офертата на Illico Rachat Auto за моята кола? Някои уебсайтове ви дават само оценка или диапазон на стойността на вашата кола моментално. Illico Rachat Auto ви предлага истинска оферта в...
Компанията GROUPE 1000 има за цел: Изучаване, изпълнение пряко или чрез подизпълнители на всички работи по гражданско строителство, строителство на сгради от всички видове, както и реализиране на свързани с тях благоустройства и оборудване, включително: извършване на всички технически проучвания, изпълнение на всички административниформалности преди строителството, организация, програмиране...
Експерт по счетоводство и одитор от Бретан, Comptagesma е присъстваща в Сен-Мало, Рен и Динан. Предлагаме ви набор от услуги, насочени към бизнеса: изготвяне на годишните ви отчети, водене на вашето счетоводство, данъчни декларации, управление на заплатите, съдействие при придобиване на бизнес, оценка на бизнес, помощ при продажба на вашия бизнес, подкрепа на управителя, контрол на данъците върху имотите, управление на активи, одиторски услуги, одит. Нашите екипи също така помагат на физически лица в управлението на техните административниформалности или за наем на обзаведени туристически имоти.
...
- Проследяване на поръчките,
- Приемане и количествена и качествена проверка на поръчките,
- Контрол на качеството и организация на инспекции от трети страни,
- Специално съхранение, етикетиране, опаковане на продуктите,
- Логистика: консолидиране, поставяне в контейнери и изпращане,
- Управление на транспортите, експортни документи, административниформалности за внос, митнически процедури и доставка на място,
- Управление на графиците, както и административна и финансова обработка на досиетата.
...- Общество за взаимопомощ и обмен, Le Ponton: нашата платформа за свързване между доставчици и клиенти. - Интуитивно SaaS решение за управление на всички административниформалности. - Екип, фокусиран върху обслужването на клиенти. - Етична и прозрачна оферта за трудово посредничество. Заповядайте да разгледате www.embarq.fr и се присъединете към нас!
...Курсове по повик: Те обикновено се извършват в "Нормален" режим за около 3 часа. Въпреки това, ако имате спешен случай, можете също да поръчате куриер в "Изключителен" режим за 1 час и 30 минути или "Супер Изключителен" режим за 45 минути. Персонализирани услуги: Програмирани маршрути в Париж, операции по разпределение в Париж, административниформалности, експресен транспорт на национално ниво в Париж, на разположение на куриер в Париж, на разположение на куриер в Париж и Иль дьо Франс, Спешни куриери в Париж и Иль дьо Франс, експресна доставка на пратки в Париж.
... партньори, продавачи, експерти и превозвачи. С Good Timers, закупуването на стар автомобил става проста формалност, достъпна както за начинаещи, така и за запознати. Имащи привилегирован достъп до хиляди автомобили от епохата, членовете на Good Timers могат лесно да локализират имот, който перфектно отговаря на техните най-прецизни критерии. Good Timers предлага доказан набор от услуги, обхващащ целия спектър на всеки проект, от търсене до доставка, включително физическа инспекция, преговори, транспортна логистика и административниформалности.
... международни регулаторни формалности. Тя е създадена през 2014 г. по инициатива на юрист (бивш магистрат) и четирима партньори, работещи в Париж. Те развиват кантората на базата на дълбоките си познания в юридическата, административната и търговската област. Кантората предлага своите ценни съвети относно правното управление и стъпките, които трябва да се предприемат пред компетентните органи. Ние ви...
...Помощ при административни процедури (регистрация на автомобил, лични документи, здравна карта и др....)
Съставяне на всякакъв вид кореспонденция
Абонамент или прекратяване на абонамент
Процедури и административниформалности на хартия или в електронен вид
Сигнализиране за промяна на адреса на институции/учреждения
Записване на срещи (медицински, административни, юридически и др.)
Обработка на...
... внимателно, без да забравяте съответствието между вас и професията. Ако концепцията ви за ресторант е одобрена и проучването на пазара е положително, трябва да се информирате за стъпките или законовите и административниформалности, които трябва да изпълните, за да създадете своя ресторант. За да ви помогне в тези стъпки, сайтът https://ouvrirunrestaurant.info (наричан по-долу "Сайтът") е създаден...