CDVI Italia е помислила за сигурни и революционни системи за контрол на достъпа, способни да задоволят всяко искане на клиента. Системите за контрол на достъпа CDVI преосмислят концепцията за производителност, надеждност, гъвкавост и управление. Освен това, те позволяват визуализация на информацията по прост, бърз и персонализируем начин. Всеки продукт е проектиран и разработен, за да улесни и уск...
... намалете хартията! Ние сме компания, основана в Алкобендас, с подкрепата на Google и Amazon, за да подобрим технологията в училище, да превърнем ученика в център на учебния опит и да донесем обучението по испански език до всички краища на света.
... система за управление на стоките като услуга и се грижим за всички технически детайли. Системата се хоства в TÜV сертифициран немски център за данни. Получавате постоянни актуализации, нови функции и подобрения автоматично без никакви усилия. Не е необходимо да управлявате собствени сървъри и можете да се фокусирате върху основния си бизнес.
... на социални медии; регистрация на участници; печат на значки по заявка; сканиране; наем на IT и AV оборудване за краткосрочен период (кибер кафе, бизнес център, изложител, пресцентър и др.); контрол на достъпа; продажба на билети за изложби и фестивали и интерактивни продукти като безжична система за гласуване, сензорен терминал, четец на значки, Twitter стена и др...
ONETEC Group е разположен в Брюксел, Антверпен и Люксембург и се позиционира като партньор на водещите специализирани агенции за Европейските институции.
... активите на клиентите.
2. Мощна система за обработка на обаждания: Високо усъвършенствана, събитийно-ориентирана система за управление на обаждания, която включва множество уникални удобства.
3. Пряк поток на информация от инженера до сервизния център: Предоставяйки ресурсите за безпроблемно управление, информацията може да се прехвърля директно между вашите инженери.
4. Мощна система за проследяване на...
... тъпчат фъстъци или ориз или перат дрехи. Станах фен и любител на ритъма и африканското барабанене, а тази страст ме свърза с моя съпруг Роберто. През следващите години се роди TROMMELKUNST.
Катя Доку, управляващ директор на Trommelkunst
РОБЕРТО ДОКУ | НАЗАД КЪМ МОИТЕ КОРЕНИ Беше лято 1991 година в център за музика и изкуство в столицата на Гана, когато за първи път съзнателно преживях барабанен ансамбъл. Тази енергия, издръжливост и все пак лекота, с която седемте барабанисти свиреха и в същото време възбуждаха танцьорите, ме очарова толкова много, че скоро след това си купих барабан.
... внедрения RFID Четци и писачи на карти Устройства за четене на баркодове и индустриални терминали PDA - Портативни мобилни устройства Индустриални тъчскрийн POS компютри Принтери за касови бележки/фактури и фискални регистратори Широка гама от консумативи и аксесоари Софтуерни и хардуерни решения за идентификация / Контрол на достъпа Управляващ софтуер / Интегрирани решения за различни видове...
... регионален център за данни в съвременен IT системен дом. Разработваме и предлагаме нашето ERP решение PDG-foodSolution на малки и средни предприятия. Предлагаме комплексна услуга, която включва както бизнес софтуер, така и хардуер или свързаните услуги.
...Разположена в Сент Макер в Модж, 49450 СЕВРЕМОАН, фирмата SARL FBSI е доставчик на ИТ услуги от 1997 г. за предприятия.
Ние сме консултанти и търговци на софтуер за Търговско управление, CRM, Счетоводство, Заплати, ERP, Планиране, Решения.
FBSI е сертифицирана и партньор на основните лидери на пазара за управление: - Център за компетенции SAGE PE (API) & SAGE PME (Сгради: Мулти Оферти...
... рехабилитационен център може лесно да оптимизира управлението си от всички аспекти: от изчисляването на натоварването на персонала до картата на пациентите, от помощта при изпълнението на информационните задължения съгласно нормите на всяка отделна област до социалния отчет, от домашната помощ до безопасното администриране на лекарства... няма аспект, който информационните системи на Advenias да не могат да контролират, подобряват, ускоряват или опростяват с цел да ти предоставят ценна услуга, която създава стойност и за крайния потребител.
... нашия център за бързо разработване на приложения ни поставя в уникална позиция да предлагаме бързи решения, които са изключително гъвкави и могат да бъдат внедрени на глобално ниво в кратки срокове, на достъпна цена и с високо качество. Обслужваме редица клиенти, базирани в Европа и Америка, включително Nokia, LG, Blackberry/B2X, Helicol и Copidrogas.
... адаптирана услуга към нуждите на предприятия и организации от всякакъв размер. Голям опит в обществените поръчки позволява да предлагат своите услуги на федерални, регионални и местни организации. Тяхната експертиза обхваща консултации (изследвания, финансиране и субсидии), софтуер (уебсайтове, бизнес приложения и колаборации, облачни услуги, табла за управление и отчети, допълнителни ресурси) и IT услуги (IT продукти и проекти, център за услуги, облачни услуги, допълнителни ресурси).
MelaConnect Store е център за обслужване и ремонт на смартфони в Асти, в централната част на града, който се грижи за вашия смартфон. Ремонти на счупени телефони, смяна на екран на iPhone, смяна на батерия на Samsung Galaxy, Huawei и Xiaomi. Актуализация на софтуер за Huawei, Apple и прехвърляне на данни от Android на iPhone, запазване на телефонни номера. Възстановяване на резервни копия и създаване на имейл с iTunes. Създаване на професионален уебсайт.
TITE-LIVE е най-голямата европейска компания, специализирана в софтуер за медийната индустрия (книги, канцеларски материали, CD, мултимедия и др.). TITE-LIVE отговаря на нуждите на книгоиздателската (и медийната) индустрия чрез своя софтуер за управление Medialog за книжарници и свързания с него касов софтуер. Предлагани услуги: помощен център, консултации, инсталация и обучение.
Долносилезкият информационен център ООД (DCI) е създаден по инициатива на експерти в областта на ИТ, които работят в сътрудничество с Долносилезката търговска камара в рамките на програмите PHARE. От самото си съществуване приоритетната цел на нашата компания е предоставянето на комплексни услуги в областта на информатиката и телекомуникациите на търговски субекти и публични институции.Предлагаме...
Yoobi е облачен бизнес софтуер. Интегриран софтуер за CRM, регистриране на часове, отчитане на време, регистриране на отпуски, планиране, фактуриране в една проектна управленска система и фактурираща програма. Имаме помощен център в Нидерландия, предлагаме системата за отчитане на време и онлайн фактуриране също на английски, немски и френски език. С Yoobi разполагате с многофункционално решение...
Решения за управление на бизнеса в уеб формат, винаги достъпни и в SaaS формат (плащане на база употреба). - Сигурни: криптирана комуникация. - Лесни, практични и проектирани от професионалисти като вас. - С ежедневни резервни копия. - Техническа и телефонна поддръжка. - Автоматични актуализации. - Сървъри в резервираност в испански център за данни (в съответствие с LOPD) Секторни решения...
Voiptime Cloud е производител на софтуер за кол центрове с над 9 години опит в телекомуникациите и създаването на кол центрове. Успешно внедряваме нашия софтуер за кол центрове за различни индустрии и типове клиенти (BPO, банкиране и застраховане, логистика, застраховане, електронна търговия, производство, продажби и телемаркетинг и др.). Получете по-голяма прозрачност и контрол върху дистанционната работа на вашия кол център и екипа за техническа поддръжка с Voiptime Cloud!
... лаборатория в технологичния център по целия свят. Компанията постоянно се развива, поради което провежда непрекъсната рекрутировка за хора, търсещи работа в ИТ във Вроцлав. Тъй като Nokia Wrocław е част от един от най-големите лидери в телекомуникационната индустрия в света, сътрудничеството позволява придобиването и развитието на технически умения и компетенции сред най-добрите в своята област...
Стефано Пурчарони е експерт по интеграция и валидиране на софтуерни системи, до формална квалификация. Той предоставя инженерна поддръжка в военен център за събиране и обработка на сателитни данни. Разработил е множество софтуерни продукти по поръчка, насочени към подобряване и оптимизиране на управлението на големи информационни системи. Той е експерт по решаване на проблеми на всички нива. Също така е запален по електрониката и публикува безплатно своите проекти.
... овладяване на методите, технологиите и сектора.
Нашето предложение - Консултации и подкрепа: подкрепа на нашите клиенти в техните стратегически, технологични и методологични избори. - Софтуерна разработка: реализиране на вашите проекти „ключ в ръка“ или подсилване на вашите екипи (спецификация, макетиране, разработка). - Център за услуги: от Ангулем и Бордо можем да съставим по ваше искане специализирана екипировка за реализиране на вашите проекти.
... пациентите си, да обменят документи с тях и да резервират онлайн срещи, наред с други функции. Платформата "imedicplus" предоставя на лекарите предимствата на новите технологии, насочени към електронното здравеопазване, за да улесни комуникацията между лекар и пациент и управлението на практиката или медицинския център.
...училища и организации. Днес над 40 служители се грижат за специфичните IT въпроси на нашите клиенти.
SAP решения, сървърна и мрежова техника или специализирани софтуерни продукти за занаятчийски предприятия, както и собствено център за данни, са част от нашите основни компетенции. Какво можем да направим за вас?
...BrightHR предлага съвети по трудово право чрез своя експертен екип, Bright Advice, и конфиденциална подкрепа за служители с EAP. Добавете и център за знания, BrightBase, с множество полезни статии, обхващащи HR и трудово право, и наистина няма къде другаде да се обърнете в индустрията за човешки ресурси освен към носителя на наградата за HR доставчик на годината, 2016, BrightHR. Така че какво чакате? Обадете се на 0800 783 2806 за безплатна демонстрация днес и открийте как нашата иновативна технология ще освободи времето ви, за да изградите своя блестящ бизнес.
...капацитета на диска и подобни. По отношение на GDPR Eitex предлагат безплатни IT одити за сигурност на бизнеса в Йоркшир и помагат с внедряването и криптирането на Windows 10. Всички работи се извършват от сертифицирани специалисти на Microsoft, а нашият технически помощен център е базиран в Западен Йоркшир, Великобритания. Eitex получават много 5-звездни отзиви в Google и са доверен партньор на Microsoft.
... медии, включително тематични уебсайтове, публикации и информационни пакети, тези знания и информация често са безплатно достъпни за вземащите решения по ИКТ въпроси в големи, средни и малки организации. ICT информационният център е независима инициатива и е отделен от доставчиците на търговски ИКТ продукти и услуги.
... управлението на спортни и фитнес съоръжения. Това е незаменим инструмент за правилен анализ на състоянието на вашия център, който ще ви позволи да вземате стратегически и оперативни решения, основани на реални данни и следователно, правилни. Многогодишният опит в сътрудничество с управители на центрове ни е предоставил всичкото необходимо знание, за да знаем кои са най-релевантните индикатори за...
... I & II, Salesforce Admins и Salesforce QA Engineers. Нашият развоен център се намира в Лвов, Западна Украйна, точно в сърцето на най-бурно развиващия се IT пазар в Източна Европа (над 200 000 IT специалисти работят в Украйна, от които 25 000 са разположени в Лвов). Часовата разлика от един час с повечето европейски държави (UTC+02:00) прави ежедневната комуникация лесна и ефективна. Също така, имаме представителен офис в Лондон, Великобритания.
... обслужване и причината, поради която през цялото това време сме изградили с повечето партньори приятелски отношения извън професионалните. При нас ще намерите партньор инженер, който ще отговори незабавно на всяка ваша нужда. Обадете ни се за незабавна телефонна поддръжка и за всяка информация - уточнение относно софтуера 4М. Днес Digital Engineering е Упълномощен Център в Солун на водещата компания...
... и сертифицирани от трети страни, която позволява на отговорниците по човешки ресурси да знаят кой работи, в почивка, в отпуск или отсъства в реално време.
Освен това разполага с пълен Център за служители, който централизира следните функционалности:
- Контрол на работното време и присъствието на служителите.
- Създаване на календари.
- Управление на смени, приемане или отказ на заявки за...