...Аутсорсингът на управлението на изходящите обаждания помага на компаниите, които имат собствена дейност или работят с трети клиенти и искат да аутсорсват услугите, свързани с телефонния секретар. В наши дни аутсорсингът на тази задача е разумен избор. Благодарение на квалифицирани телефонни консултанти, Nosycom ви предоставя повече от просто комуникационен инструмент. Ние добавяме стойност на вашата организация, позволявайки ви да се фокусирате върху основната си дейност.
...Mediphone предлага различни услуги в областта на аутсорсинга на телефонни обаждания, за да осигури добра клиентска връзка за всички професионалисти или компании. Услугите са особено предлагани в Льо Ман, за да могат да се възползват от всички решения, като управлениена графика, квалификация наобажданията, пренасочване наобажданията към съответните лица или предоставяне на информация на клиентите по специфични въпроси.
... обажданията
- Запис наобажданията
- Наблюдение в реално време
- Мултикампания
- Мулти-локация
- Управлениена агенти и привилегии
- Добавяне на информация в картите на потенциалните клиенти
- Неограничен брой потребители
- Импорт и експорт на данни от кампании
- Обобщени статистики, по агент и в реално време
- Персонализируеми полета
- Настройваема музика на изчакване за потенциални клиенти...
...ConversayIT е подобрение за системата Salesforce® CRM, което предоставя на потребителите регулируеми персонализирани сценарии за телефонни разговори. ConversayIT позволява да се проследи отговорът на всеки клиент, да се определи на какъв етап от разговора компанията губи клиенти и сделки, да се реши колко ефективни са обажданията, за да се повиши ефективността на работния процес на отдела за продажби и качеството на предоставяните услуги.
...Управлениенаобажданията
Телефонна наличност
Управлениена кореспонденция, поща, фактуриране
Организация на срещи
Подготовка на заседания
Организация на общи събрания
Съставяне на протоколи и записки
Проследяване и архивиране на досиета
Подготовка на пътувания, изложения...
...Гъвкаво облекчаване на вашата телефонна централа. Прехвърляне на вашите обаждания временно, по конкретни случаи или постоянно. Индивидуално съобщение с ваше собствено управление. Свързване с служители или записване на обаждания.
Ние отговаряме на телефона за вас, когато и да ни имате нужда. Временно, по конкретни случаи или постоянно. Просто пренасочете обажданията си към нас. След този момент...
...Управлениена стандартно или частично обслужване
Нашите рецепционистки поемат обажданиятана вашите кореспонденти и ги пренасочват към директните линии на съответните служители благодарение на напълно персонализируемо управлениена организационната структура на вашата компания. В случай на липса на отговор или заетост, съобщенията се изпращат незабавно по имейл и, за най-спешните, по SMS...
... покритие на главната лента: водоотблъскваща изкуствена кожа (горна страна) и потопопиващ Climabsorb мрежест найлон (долна страна) едностранно водене на кабела с вградена дистанционна управлениеуправлениенаобажданията, включително функция за отговор на смартфон, микрофон и контрол на тракове за мобилни телефони с 3,5 мм жак, като iPhone и актуални смартфони, които разполагат с 3,5 мм жак iPhone...
Ние предоставяме облачни телекомуникационни системи за бизнеси и училища. Включително телефонни системи, решения за управлениенаобажданиятана базата на IVR и технологии за текстови съобщения. Teleproject започна да търгува като консултантска фирма в областта на телекомуникациите в Хертфордшир през 2004 г., преди да се ребрандира през 2009 г. като Teleproject UK в рамките на нашето преминаване...
Кол център: специализиран център за приемане на телефонни обаждания от над 30 години. Captel управлява обажданиятана почти 500 клиенти: компании, малки и средни предприятия, свободни професии. Нов сектор: Телемаркетинг, извършване на обаждания: насрочване на срещи за търговци и др.
... за срещи по избор - Телефонно домакинство - Управлениена телефонни обаждания - Телефонна дежурна служба без ангажимент за срок – Аутсорсинг на оператор – Подмяна на оператор – Управлениена натовареността наобажданията – Управлениена онлайн график – Пренасочване на телефонни обаждания към всички видове номера – Управлениена телефонния прием по време на неочаквани отсъствия, командировки, отпуск, болест, майчинство, … Телесекретарство - Административни или търговски секретарски услуги, цветни печатни услуги, пощенски разпращания, слайдшоута…...
...Здравейте,
Предлагам услуги на независим административен асистент.
Подкрепа на управлението
-> Управлениена графика и пощенската кутия
-> Управлениенаобажданията
-> Организация на събития
-> Организация на пътувания
-> Архивиране
Управление
-> Подготовка на данни за счетоводството
-> Предоставяне на документи на счетоводителя
-> Управлениена административните отношения с трети лица
Електронно...
... и определяне на дяловете на собствениците. Непрекъснато следене на ежедневната дейност на имота. В съгласие с председателя свикване на събранията. Всички необходими функции за запазване на общите имоти, както и поддържане на доброто съжителство между членовете на общността. Управлениена наети имоти.
... внедрят индивидуална система за всичките три. Пет причини, поради които клиентите избират CallPro CRM: 1. Ориентирана към обажданията, за да увеличи обажданията, срещите и продажбите. 2. Вградена интелигентна имейл маркетинг и управлениена кампании, което увеличава потенциалните клиенти. 3. Интегрирана световна класа хоствана CRM. 4. По-надеждна и сигурна от популярните алтернативи. 5. Достъпна както...
... безплатни номера, 0844 номера за споделяне на приходи, международни безплатни номера (които позволяват на клиенти от чужбина да набират местен номер, който свързва с вашата компания тук в Обединеното кралство) и номера 0333/0345. Нашите услуги за управлениена входящи обаждания включват: Реално време на статистика наобажданията - разберете кои реклами работят и кои не Гласова поща - оставете нашата...
...От самото начало насочихме енергията си към създаването на иновативен софтуер за отчетност, анализи и управление в телекомуникационния сектор, който ви позволява да получавате бизнес прозрения и ефективност за вашите платформи за UC & C. Помагаме за увеличаване на приемането от потребителите, поддържане на най-високи нива на качество наобажданията, увеличаване на производителността на служителите, намаляване на разходите и управлениена други елементи от вашата среда за UC&C - от слушалки до SIP канали и DID диапазони.
Предлагам централа, която не само че позволява управлениенаобажданията (опашка, пренасочване на обаждания, автоотговорител и др.), но също така евентуално да контролира работни места (полезно за стандарт), да извършва дистанционни обаждания и дори предлага възможност за генериране на отчети (разходи, използване по услуги и др.). Централата е съвместима с всички VoIP телефони (стационарни или...